Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SONCE

prostirtender_tender_ntylth(1)
Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

 Громадська Організація «СОНЦЕ.ЮА» запрошує до участі в тендері на постачання Наборів будівельних матеріалів, відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1). скачати документ  https://docs.google.com/document/d/1VIstFvvW7v5q2m-44A591LgrSeMzbeWl/edit?usp=drive_link&ouid=109147198239249646932&rtpof=true&sd=true

1

Мета закупівлі

Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській  областей

 

Організатор закупівлі

ГО «СОНЦЕ.ЮА»

2

Предмет закупівлі:

ЛОТ 1 – Набір  будівельних матеріалів

 

Кількість, обсяг поставки товарів

300 шт.

 

Адреса поставки товарів

м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б

3

Кінцевий термін подання пропозиції

До 28.11.2024 включно до 14:00. 

 

Дата та час розкриття тендерної пропозиції

28.11.2024 15:00

4

Перелік предмету закупівлі:

Додаток № 1 до запрошення – Специфікація Набір будівельних матеріалів

5

Умови та терміни доставки:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо).

Поставка  наборів здійснюється за рахунок Постачальника.

Постачальник має гарантувати поставку наборів до складу в м. Запоріжжя у два етапи:

  • 1 етап – грудень 2024 року – орієнтовно 50 відсотків від товарів по кожній з позицій;
  • 2 етап – січень 2025 року – орієнтовно 50 відсотків від товарів по кожній з позицій;

Оплата відбуватиметься відповідно до етапів поставок.

Поставку наборів необхідно здійснити не пізніше 5 робочих днів з дати отримання замовлення від Організатора.

Постачальник зобов’язується поставити набори будівельних матеріалів. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

6

Відхилення пропозиції:

Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- договір;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- оригінал рахунку; 

- оригінал видаткової накладної.

8

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці.

Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку, відповідно до етапів поставки:

  • оплата за фактом отримання товару (обов’язково);

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника;

-  копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));

-   копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);

- довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;

- альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості.

- надати зразки згідно вимог Організатора.

11

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом            підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 

Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн – Російська Федерація та Республіки Білорусь.

12

Гарантія поставки та ціни:

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди.

Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.   

На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено Монтажна піна балон 850 мл  ТМ Х, має бути не менше 850 мл  Монтажна піна у балоні ТМ Y) за погодженням Замовника.

13

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail:  

[email protected]

14

Критерії вибору виконавця:

  • відповідність вартості запропонованого набору Постачальника оголошеній вартості у тендерному запрошені Організатора;
  • відповідність товару запиту тендерного запрошення;
  • відповідність фасування наборів – у Гофроящик повинно бути складені негабаритні позиції, такі як – Намет (тент) посилений, Плівка прозора, Цвяхи (2 позиції), Монтажна піна. Усі інші габаритні позиції надаються окремо;
  • наданий повний пакет документів організації;
  • згода на указані у тендерному запрошені умови оплати;
  • умови доставки;
  • термін доставки.

15

Додаткова інформація:

Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру.

В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру.

Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам.

Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі  за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

16

Інформація про маркування:

Маркування на коробці, яке включатиме: назву набору; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із ГО «СОНЦЕ.ЮА»

+380679728790 – Євген Глазʼєв; +380988466044 – Лях Марина


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту