Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів
Громадська Організація «СОНЦЕ.ЮА» запрошує до участі в тендері на постачання Наборів будівельних матеріалів, відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1). скачати документ https://docs.google.com/document/d/1VIstFvvW7v5q2m-44A591LgrSeMzbeWl/edit?usp=drive_link&ouid=109147198239249646932&rtpof=true&sd=true
1 |
Мета закупівлі |
Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській областей |
|
Організатор закупівлі |
ГО «СОНЦЕ.ЮА» |
2 |
Предмет закупівлі: |
ЛОТ 1 – Набір будівельних матеріалів |
|
Кількість, обсяг поставки товарів |
300 шт. |
|
Адреса поставки товарів |
м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б |
3 |
Кінцевий термін подання пропозиції |
До 28.11.2024 включно до 14:00. |
|
Дата та час розкриття тендерної пропозиції |
28.11.2024 15:00 |
4 |
Перелік предмету закупівлі: |
Додаток № 1 до запрошення – Специфікація Набір будівельних матеріалів |
5 |
Умови та терміни доставки: |
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо). Поставка наборів здійснюється за рахунок Постачальника. Постачальник має гарантувати поставку наборів до складу в м. Запоріжжя у два етапи:
Оплата відбуватиметься відповідно до етапів поставок. Поставку наборів необхідно здійснити не пізніше 5 робочих днів з дати отримання замовлення від Організатора. Постачальник зобов’язується поставити набори будівельних матеріалів. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів. Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах. |
7 |
Супроводжувальні документи поставки: |
- договір; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - оригінал рахунку; - оригінал видаткової накладної. |
8 |
Гарантія якості: |
Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці. Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції! |
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку, відповідно до етапів поставки:
|
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); - для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін; - альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості. - надати зразки згідно вимог Організатора. |
11 |
Умови участі: |
Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн – Російська Федерація та Республіки Білорусь. |
12 |
Гарантія поставки та ціни: |
Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів. На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено Монтажна піна балон 850 мл ТМ Х, має бути не менше 850 мл Монтажна піна у балоні ТМ Y) за погодженням Замовника. |
13 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. Цінові пропозиції надсилати на e-mail: |
14 |
Критерії вибору виконавця: |
|
15 |
Додаткова інформація: |
Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
16 |
Інформація про маркування: |
Маркування на коробці, яке включатиме: назву набору; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із ГО «СОНЦЕ.ЮА» |
+380679728790 – Євген Глазʼєв; +380988466044 – Лях Марина