Тендер на поставку немедичних товарів для БФ “Право на захист”
ЗАВЕРШЕНО
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ: № Q1-T247-WR
НА ОДНОРАЗОВУ ЗАКУПІВЛЮ
ТОВАРІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»:
БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком без громадянства і без документів.
Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті http://r2p.org.ua.
БО «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас до участі у конкурсному відборі постачальника товарів немедичного призначення для внутрішньо переміщених осіб. Перелік немедичних товарів з необхідними параметрами зазначений в Додатку А.
Умови поставки:
Доставка постачальником за адресою: м. Суми, Нова пошта №8.
Одержувач: Іншина Альона Сергіївна. +38 099 37 501 36.
Умови пакування для поставки:
Постачальник забезпечує збір та пакування товарів відповідно до напрямів поставки.
- коробки повинні бути промарковані листом А4 з переліком і кількістю товарів (інформація з додатку А);
- малогабаритні товари складаються в коробки, клапани потрібно заклеїти скотчем, коробки нумеруються маркером відповідно до номера позиції переліку товарів (додаток А);
– не можна використовувати для транспортування пошкоджену упаковку;
- коробки, товари укладаються та застрейчовуються плівкою не менш ніж у три шари.
Оплата товарів – виключно за безготівковим розрахунком.
БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточною.
ДОКУМЕНТИ, які необхідно надати для Участі у Тендері:
- Додаток А: Ваша комерційна/фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додаток A) у форматі Excel та скан-копії з підписом та печаткою у форматі PDF та повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня.
*Ціни на товари з переліку у Додатку В повинні бути вказані з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, упаковування тощо.
! Об’єм/вага запропонованої продукції може бути більше, але не менше, ніж вказано у запиті.
Реєстраційні документи вашої організації.
Додатково просимо надати наступну інформацію:
- Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів;
- умови оплати (часткова передоплата/ оплата по факту поставки/ післяплата);
- порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення, брак та інше).
ПІДТВЕРДЖЕННЯ: просимо повідомити нам про отримання цього Запрошення до Участі у Тендері електронною поштою за адресою [email protected] підтвердженням про згоду на участь або про відмовою.
Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника, залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди.
2.5 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати технічним характеристикам, буде рекомендована для укладення Договору.
Ваша пропозиція буде розглянута протягом трьох робочих днів. Результати тендеру будуть повідомлені окремо.
БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.
У разі виникнення запитань Ви можете звертатися до Тетяни Шевчук за телефоном 095 913 08 05 або за електронною поштою [email protected]
Пропозиції приймаються до 13.03.2023р до 10:00 виключно за електронною поштою [email protected]
Додаток А. Перелік товарів на закупівлю_07.03.2023