Тендер на проведення аудиту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер tender 1 (11)
Тендер на проведення аудиту

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на проведення аудиту проєкту 4138-1 EE-DG-SIDA «Підвищення рівня обізнаності та цифрова підтримка», що фінансується Шведським агентством з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) через Міжнародну неприбуткову Організацію з розвитку медіа «Інтерньюз-Європа» за 2022 рік (проєкт триває впродовж січня-листопада 2022 року).

МЕТА: вибір фахівців для проведення аудиту проєкту за результатами 2022 року.

Термін надання послуг: 01.11-15.12 2022 року.

ОПИС ПОСЛУГ: проведення аудиту проєкту 2022 року (бюджет проєкту — 65 тис. фунтів стерлінгів) з обов’язковим наданням аудиторського висновку за його результатами. Висновок аудиту має бути підготовлений англійською та українською мовами до 15 грудня 2022 року включно. Опис вимог до аудиту додається в окремому pdf-файлі (“Annex-IV-TOR-for-Audit_Partners_Year 5“).

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

  • повний пакет документів — тендерна пропозиція, реєстраційні документи та ін.;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 14 вересня 2022 року на пошту [email protected] ([email protected] — копії) з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер аудит SIDA».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт через безготівкове перерахування відповідної суми на рахунок виконавця в гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи.

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва аудитора, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи та доставляти продукцію у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки до потреб замовника й умов тендерної документації.

Переможців визначать після фінансового та технічного оцінювання запропонованих пропозицій. Результати повідомлять електронною поштою або телефоном усім, хто брав участь у конкурсі.

Якщо у вас виникнуть питання, звертайтеся до Пірникози Павла за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту

Тендер на закупівлю котельні модульної твердопаливної транспортабельної

Тендер пропозицій на закупівлю послуг з організації та проведення освітнього та стратегічного офлайн-практикуму із підвищення ефективності та забезпечення стійкість результатів проєкту «Рівні»

Тендер на закупівлю шоломів віртуальної реальності

Послуги транспортування товарно-матеріальних цінностей населенню та домогосподарствам