Тендер на проведення аудиту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10
Тендер на проведення аудиту

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на проведення аудиту проєкту UA22END-261«Підтримка сталості українських медіа», що фінансується Шведським агентством з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) через міжнародну Громадську організацію з розвитку ЗМІ «Інтерньюз Європа» за перший рік реалізації проєкту (період 01.03.2023-29.02.2024).

МЕТА: вибір фахівців для проведення аудиту проєкту за результатами першого року реалізації проєкту.

Термін надання послуг: 01.03-30.04 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: проведення аудиту проєкту за період 01.03.2023-29.02.2024 (бюджет проєкту — 67 770,43 фунтів стерлінгів) з обов’язковим наданням аудиторського висновку за його результатами. Висновок аудиту має бути підготовлений англійською та українською мовами до 30 квітня 2024 року включно. Детальний опис вимог до аудиту тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • місять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, документ, що підтверджує досвіду у сфері надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18:00 31 січня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_аудит SIDA». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт через безготівкове перерахування відповідної суми на рахунок виконавця в гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи.

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва аудитора, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки до потреб замовника й умов тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Наталії Сушак за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»