Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) шукає агенцію для проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа.
IFES впроваджуватиме в Україні інформаційно-просвітницьку кампанію з просвіти виборців 18-35 років за допомогою соціальних та цифрових медіа. Метою кампанії є створення інтересу та зацікавленості цільових аудиторій до виборчого процесу, створення діалогу з представниками цільової аудиторії, сприяння поширенню позитивних повідомлень з просвіти виборців, підвищення обізнаності щодо кампанії, поліпшення знання і розуміння виборчого процесу, залучення нових активних аудиторій та поширення позитивних особистих історій усвідомленої участі у виборчому процесі.
Цільова аудиторія – це переважно молоді люди, які голосуватимуть вперше (зокрема студенти університетів), внутрішньо переміщені особи, етнічні меншини, жінки та люди з інвалідністю.
Постачальник послуг буде тісно співпрацювати з командою IFES для того, щоб креативні продукти, створені у рамках інформаційно-просвітницької кампанії були неупередженими та адаптованими для кожної з цільових аудиторій. Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES). Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.
IFES проводить серію фокус-груп та загальнонаціональне дослідження громадської думки, яке допоможе розробити детальний план з просування меседжів з просвіти виборців. IFES надасть детальний опис кожної аудиторії та розроблені продукти соціальні відео-роліки, інфографіку, фірмі-переможцю.
Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES).
Період проведення кампанії – 10 лютого – 30 квітня 2019 року.
Обсяг робіт:
1. Просування в цифрових та соціальних медіа
• Створення сторінок у соціальних медіа на Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
• Управління сторінками кампанії у соціальних медіа із залученням цільових аудиторій
• Копірайтинг та створення плану розміщення контенту на сторінках кампанії у соціальних медіа
• Створення і розміщення текстової та графічної реклами Google для сторінок кампанії у соціальних медіа та рекламних роликів кампанії
• Створення і розміщення соціальної реклами у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter (для ініціації діалогу і просування позитивних повідомлень)
• Створення і розміщення рекламних оголошень (банерів) адаптованої для перегляду з стаціонарних комп’ютерів і мобільних пристроїв (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення відеореклами (запис та стрім з заходів IFES, відеоісторії) для Outstream, Facebook і YouTube (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення спонсорських та рекламних оголошень,
• Розміщення рекламних відеороликів, інфографік, плакатів ті інших інформаційних матеріалів кампанії у цифрових і соціальних медіа
2. Отримання та аналіз зворотного зв’язку
• Відстеження бесід, що стосуються тематики кампанії, конкретних тем, ключових слів та фраз
• Аналіз контенту та ширших тенденцій навколо цих бесід за допомогою моніторингу соціальних мереж
• Здобуття інформації з цих бесід стосовно напрямків кампанії, з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій
• Використання інформації, отриманої за результатами відстеження зворотного зв’язку для створення контенту для кожної цільової аудиторії
• Пошук трендів для контенту, увага до вразливих моментів та пошук відповідних фраз для кампанії
• Отримання цінних висновків на основі моніторингу соціальних даних, з метою використання їх для розробки стратегії проведення кампаній на наступних виборах
• Використання здобутих знань для прийняття стратегічних рішень, що базуються на фактичних даних, відносно шляхів подальшого розгортання кампанії
• Генерування нових ідей, розробка більш змістовної та впливової кампанії для наступного виборчого циклу
3. Моніторинг та виявлення показників успішності кампанії, а саме:
• Кількість рекламних показів та взаємодія з аудиторією
• Кількість переглядів відеореклами
• Вподобання соціальної реклами / кількість фоловерів
• Частота реклами
• Охоплена аудиторія
• Щотижневі та щомісячні звіти про діяльність у соціальних медіа
Тендерна пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:
- Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
- Короткий опис компанії, включаючи:
- повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;
- свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
- повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);
- Рік початку бізнесу.
- Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону)
- Методологія використання соціальних мереж та цифрових медіа з попереднім планом розміщення контенту для залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах та переліком інструментів моніторингу та отримання зворотного зв’язку
- Цінова пропозиція з прорахунками залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах в гривні без урахування ПДВ;
- Принаймні 3 успішні приклади ведення рекламних кампаній в соціальних та цифрових медіа.
Очікувані результати:
- План розміщення контенту, затверджений IFES
- Створені сторінки в соціальних мережах Facebook, YouTube, Twitter, Instagram
- Щотижневі та щомісячні звіти з моніторингу, в т.ч.
- кількість опублікованих повідомлень
- кількість опублікованих відео та їх переглядів
- Кількість вподобань /фоловерів
- Частота опублікованих оголошень
- Кількість залученої аудиторії
- Рекомендації з новими ідеями, більш значущими та впливовими кампаніями в наступному виборчому циклі
Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected] з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected] до 10:00 23 січня 2019 року за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ Digital SMM VE company» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.
IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.