Тендер на проведення тренінгів та симуляційних сесій для Верховної Ради України
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання експертних послуг з проведення тренінгів та симуляційних сесій для Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА: вибір фахівців для надання експертних послуг з проведення тренінгів та симуляційних сесій для ВРУ протягом вересня 2024 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з проведення симуляційних сесій для народних депутатів України на тему участі в переговорному процесі у м. Києві та м. Брюсселі, а саме:
- Підготовка матеріалів;
- Тренерська участь у сесіях;
- Надання фідбеку за результатами сесій.
Детальний перелік послуг та вимог тут.
Точна кількість симуляційних сесій буде визначена на етапі перемовин з підрядником-переможцем тендеру.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
- заповнені українською або англійською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 9 вересня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_симуляційні сесії для ВРУ».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях або доларах США.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати українські або іноземні фізичні особи, юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для українських фізичних осіб – копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.
Для українських ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для українських юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
Для іноземних фізичних осіб, ФОП та юридичних осіб- довідка про реєстрацію місця проживання (certificate of residence), історія заробітних плат (salary history), банківські реквізити (bank details) та за додатковим можливим запитом інші реєстраційні документи в залежності від податкового законодавства іноземного резидента.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Освіта та досвід у сфері функціонування демократичних установ, функціонування парламентів.
- Досвід в участі в переговорному процесі вступу до ЄС зі сторони своїх країн або Європейської комісії буде плюсом.
- Чітке розуміння вимог щодо вступу до ЄС.
- Ознайомленість з порядком денним двостороннього скринінгу, проєктами презентацій та письмовими відповідям для забезпечення релевантного та конструктивного фідбеку.
- Готовність надавати послуги у визначені терміни.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА
ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Христини Бідонько за електронною адресою: [email protected].