Тендер на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Studio

тендер tender 1 (9)
Тендер на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

 

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

 

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

ЛОТ 1 « Меблі для вітальні»

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: 30 днів після укладання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. ЛОТ 1».

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 2 «Дивани для вітальні»

Список товарів:

Диван прямий офісний – 4 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання:  не пізніше 30 днів з моменту підписання угоди

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів. Лот 2».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.

ЛОТ 3 «Меблі медичні-офісні»

Список товарів:

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

Специфікація товару надається (додаток до оголошення): https://drive.google.com/drive/folders/1qQAaBHzcl_v_y-LlkGrdHbP7JcS5Td2J?usp=sharing

Вимоги до виконавців

  • Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.
  • Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4 с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»
  • Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).
  • Цінова пропозиція
  • На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: не пізніше 30 днів з моменту укладання угоди.

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 7-и днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

Критерії оцінки кандидатів:

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна при високій якості товару.


Останні публікації цього розділу:

Відкрита закупівля послуг з розробки дизайну та створення сайту, який представлятиме молодіжну столицю Європи

БО TBPeopleUkraine оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю будівельних робіт

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на подання концептуальних документів для реалізації ініціатив щодо покращення продуктивності сільського господарства в Україні

Тендер продовжено: послуги з розробки онлайн гри

Тендерне оголошення для закупівлі будівельних матеріалів/ інструментів