Тендер на ремонтні роботи в м. Запоріжжя
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
[email protected]
Тендер на ремонтні роботи з матеріалами у навчальних закладах
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує тендер на ремонтні роботи з матеріалами у навчальних закладах в рамках проекту «Створення та обслуговування 23 цифрових освітніх центрів, 40 центрів із надолуження освітніх втрат та дитячих точок «Спільно» в м. Запоріжжя Запорізької області”
Лот 1 – ремонтні роботи у м. Запоріжжі – кількість об’єктів 20 (двадцять).
Дата оголошення тендеру: 15 квітня 2024 р.
Термін подання тендерних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 29 квітня 2024 року включно.
В зв’язку з нагальною потребою у проведенні ремонтних робіт, обмеження були зроблені в термінах подачі тендерних пропозицій на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 29 квітня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Додатки до Запиту цінових пропозицій:
- Форма «Акту приймання-здачі завершених ремонтно-будівельних робіт» – є додатком для здачі кожного окремого об’єкту
- Кошториси з обсягами без вартості матеріалів та робіт
- Зразок графіку виконання робіт, який має надати Учасник
Вимоги до Учасників:
- До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; має досвід роботи у відповідній сфері не менше, ніж 2 роки, має відповідні КВЕДи для здійснення ремонтних робіт;
- має необхідні сертифікати, дозволи, Декларація на виконання робіт з классом наслідків від СС2, посвідчення співробітників на виконання вищезазначених робіт (повідомляється окремо листом, де Учасник зазначає, що гарантує наявність всіх дозвільних документів і т.д., це передбачає, що в складі пропозиції не надаються ці документи, але у разі додаткового запиту такі документи мають бути надані в строк 1 робочого дня)
- має можливість виконати роботи у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір на виконання робіт, договірну ціну, проектно-кошторисну документацію з усіма додатками, рахунок-фактуру, акт виконаних робіт, тощо);
- Гарантія на виконані роботи має бути не менше 3 (трьох) років.
У випадку, якщо Учасник надає свою комерційну пропозицію, то він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуальної
експлуатації та сексуального домагання. Термін «сексуальна експлуатація» – це зловживання або спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою отримання вигоди (включаючи, але не обмежуючись, грошової, соціальної чи політичної) шляхом сексуальної експлуатації іншої особи. Термін «сексуальне домагання» – це фізичні дії або погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і нерівних або примусових умов.
Строк виконання ремонтних робіт – до 30.06.2024 р.
Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1. Договірну ціну згідно “Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво)”, локальний кошторис, зведену відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальну записку до кошторису, файл в програмному комплексі -imd/idc/bdcu або іншому, що взаємодіє в частині передачі даних.
2. Зведена відомість ресурсів повинна мати повне найменування матеріалів (товару), включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в л. (мл.);
3. Вартість виконання робіт з ПДВ (без ПДВ) з урахуванням матеріалів, загальну суму з ПДВ(без ПДВ);
4.Термін виконання ремонтних робіт у вигляді графіку-таблиці відповідно до зразку у Додатках, де кожна локація виділена окремо з чітким розумінням строку виконання кожного етапу робіт і повного завершення локації; (Цей документ має бути складений максимально точно і враховувати всі фактори, що можуть вплинути на строк виконання робіт, з урахування ситуації з безпеки чи будь-яких інших, що склалися на території виконання робіт)
5. Пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою – містити дані про повну вартість виконання Договору, строки виконання робіт та умови оплати;
6. реєстраційні документи:
копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
документ, що підтверджує право підпису;
для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
7. Постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;
8. Довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
вчинення корупційних порушень;
вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
порушення справ про банкрутство;
наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.
9. Постачальник гарантує, що Товар (матеріали) не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь.
10. Вимоги до надання фінансової звітності та даних для оцінки фінансової спроможності Учасник має надати наступні документи:
- Податкову декларацію за останні 2 роки з відміткою ДПІ про прийняття звіту
- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки
- Обіг коштів на банківських рахунках за останній рік
11. Строк дії пропозиції наданої Учасником складає не меньше 90 календарних днів з моменту розкриття пропозицій
12. Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду та відгуків:
- a) Учасник має надати не меньше двох відгуків від своїх Клієнтів, якому були надані аналогічні послуги чи товари в період 24 місяців до дати Тендеру
б) Відгук має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка Отримувачем співпраці
в) До розгляду допускаються лише відгуки видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам Конкурсу
г) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений в форматі таблички, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була виконана поставка, має бути надано інформацію не меньше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців
13. просимо не надавати для прикладу договори з іншими замовниками, просимо дотримуватися конфіденційності.
Адреси об’єктів у м. Запоріжжя: Адреси об’єктів, де будуть проведені ремонтні роботи, відповідають адресам шкіл наданих в Графіку виконання робіт
Скан копії реєстраційних документів надаються разом із загальним пакетом документів тендерної документації.
Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищевказані реєстраційні документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника на основі рахунка та акту виконаних робіт (повний обсяг по об’єкту чи проміжний акт).
Перевагу буде надано постачальнику який запропонує умови оплати: 100% оплата після виконання робіт і підписання акту приймання-передачі; запропонує найкраще співвідношення ціни та якості матеріалів, термінів і умов виконання робіт.
Форма подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на ремонтні роботи у навчальних закладах Запоріжжя» на електронну адресу: [email protected].
У разі запитань звертатися до координатора із закупівель Нечет Микола, е-мейл [email protected], контактний телефон: +380686188833
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників закупівель, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».
График по работам предварительный