Тендер на розробку (оновлення) бренд стратегії Центру протидії корупції

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
v.borysenko

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на розробку (оновлення) бренд стратегії Центру протидії корупції

Мета: оновити бренд стратегію організації на основі існуючих візуальних та смислових елементів.

Опис задачі: 

Центр протидії корупції (далі – організація) – це громадська організація, яка адвокатує зміни в Україні для зменшення рівня корупції, наближення до Європейського Союзу, конфіскації російських активів в Україні та за кордоном та забезпечення справедливості в українському суспільстві.

Організація працює з 2012 року. За цей час ЦПК двічі змінював логотипи. Також навколо організації зʼявилися певні візуальні та текстові елементи, які сьогодні по суті складають її ідентичність. 

На сьогодні частина розроблених раніше елементів є неактуальною. Також відсутній візуальний образ, який би асоціювався з організацією. Це зокрема зумовлює проблему під час створення візуальних рішень всередині організації, а також ускладнює поширення впізнаваності.

Таким чином, організація потребує розроблення або доопрацювання комплексного візуального рішення. 

Перелік очікуваних послуг/продуктів: 

  • Оновлена бренд стратегія організації. Документ із бренд стратегією має бути наданий у форматі .pdf, або посилання на Figma. Документ має містити зокрема таку інформацію: 
  • оновлений логотип організації (українською та англійською мовами). Має бути наданий окремо у форматах: .png та .svg;
  • визначення/розробка фірмових шрифтів. За умови розробки унікального шрифту, файл із розробкою має бути наданий окремо у форматі .otf
  • визначення фірмових кольорів;
  • визначення інших фірмових елементів;
  • загальні приклади використання оновленого стилю;
  • приклади використання дизайну в Instagram (дописи, сторіс, каруселі);
  • приклад оновленої обкладинки для відео в YouTube.

Підрядник має надати усю необхідну інформацію та зображення у векторному форматі, необхідні для кінцевого виготовлення продукту. 

  • Розробка шаблонів для ключових соціальних мереж організації: 
  • Facebook, Instagram (1. шаблон для допису: розмір 1080×1080, формат .psd; 2. stories: розмір 1080 x 1920, формат .psd або Figma). Оформлення має передбачати як зображення людей з описом новини, так і подання інформації виключно у текстовому форматі.

  • X/Twitter (шаблон для допису: розмір 1600 x 900, формат .psd або Figma). 
  • YouTube (1. шаблон для обкладинки відео-продуктів: розмір 2560 x 1440 формат .psd або Figma; 2. дизайн анімаційної превʼю заставка для відео-продуктів організації, формат .mov). 

Критерії відбору

Пропозиції приймаються від маркетингових/рекламних/креативних агенцій, що відповідають таким вимогам:

  1. юридична особа, або фізична особа-підприємець, яка зареєстрована на території
  2. України, відповідно до українського законодавства, має відповідні види діяльності з маркетингових послуг, та не є платником ПДВ
  3. із досвідом не менше чотирьох років у сфері дизайну та/або комунікації
  4. має релевантне портфоліо, яке підтверджує досвід розробки дизайну логотипів та брендованої продукції
  5. надала пропозицію, яка відповідає описаному нижче формату

Зміст пропозиції

  1. Інформація про заявника (назва, досвід, опис команди, що буде працювати над проектом)
  2. Портфоліо, яке підтверджує досвід розробки подібних проєктів
  3. Цінова пропозиція (із деталізацією на кожне із чотирьох завдань) із зазначенням порядку оплати
  4. Дані про виконавця:

1) Повне найменування

2) Ідентифікаційний код у реєстрі ЄДР

3) Види економічної діяльності учасника (першим має бути зазначено основний вид діяльності)

4) Юридична адреса

5) Банківські реквізити для укладання договору

Пропозиції мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] з позначкою

“Пропозиція бренду” не пізніше 21 січня 2024 року.

Контактна інформація 

Анна Шут, дизайнерка Центру протидії корупції, [email protected]

Критерії оцінки

Попередній досвід реалізації подібних проектів – 70 балів, фінансові аспекти – 30 балів.

Максимально можлива сума балів – 100.

  1. Досвід організації (максимально можлива кількість балів – 70)

- портфоліо – 40 балів

- тривалість роботи на ринку, залучений персонал та його характеристики – 30 балів

  1. Фінансова пропозиція у співвідношенні до очікуваної вартості (максимально можлива кількість – 30 балів)

- Найнижча вартість пропозиції – 30 балів

- Найвища вартість пропозиції – 10 балів

- Середня між найвищою та найнижчою вартістю – 15 балів

- Вартість, наближена до найменшої вартості – 20 балів

- Вартість, наближена до найбільшої вартості – 10 балів

Цей проект став можливим завдяки Агентству Сполучених Штатів з міжнародного розвитку та щедрій підтримці американського народу


Останні публікації цього розділу:

Тендер щодо розробки стратегії просування організації

Тендер на юридичний супровід з підготовки документів у системі System Award Management (SAM)

Тендер на впровадження плану організаційного розвитку організації

Тендер на проведення оптимізації внутрішніх політик та положень про напрями діяльності організації

Тендер на проведення фінансового аудиту організації

Тендер на проведення юридичної консультації для оптимізації статуту організації