Тендер на створення лендингової сторінки про регіональні культурні звʼязки між Україною та Європою

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

Тендер tender(1)
Тендер на створення лендингової сторінки про регіональні культурні звʼязки між Україною та Європою

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на створення лендингової сторінки, присвяченої культурним звʼязкам між областями України та Європою, в рамках проєкту #P&I/2022/04 «Регіональна інформаційна діяльність Представництва ЄС в Україні» за фінансової підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні.

Заявки на участь у тендері приймаються до 31 серпня 2022 року включно на пошту [email protected]. Обраний підрядник має створити на своєму чи сторонньому ресурсі лендингову сторінку українською та англійською мовами, де буде розміщена інформація про культурні звʼязки кожної області України з Європою.

Складові лендингу:

  • мапа України, де кожна область буде посиланням на сторінку з матеріалами про культурні звʼязки цієї області з Європою;
  • текстові матеріали про культурні звʼязки;
  • фото- та відеоматеріали, взяті з відкритих джерел або зроблені самостійно.

Цільова аудиторія лендингу:

  • небайдужі громадяни України з усіх областей, які цікавляться культурою та зв’язками України та Європи (україномовна версія лендингу);
  • громадяни країн Європейського Союзу, які цікавляться темою культури (англомовна версія лендингу).

Що ми маємо на увазі під культурними звʼязками між Україною та Європою:

  1. Український митець, що є представником європейського мистецького стилю, визнаного в Європі (наприклад, Олександр Довженко — всесвітньо відомий і визнаний кінорежисер родом з Чернігівської області, що є культурним звʼязком між Європою і Чернігівською областю).
  2. Привʼязка митця до конкретної області може базуватися на факті народження, місці навчання, публікації першої роботи чи виставки, наявності музею цього митця тощо. Розподіл культурних звʼязків буде обговорюватися після проведення тендеру.
  3. Європейський митець, який жив і працював в Україні (наприклад, Оноре де Бальзак проживав на Житомирщині).
  4. Співвідношення українських та європейських митців має бути приблизно 80/20 або 70/30 на користь українських митців.
  5. З кожної області має бути по 2-3 кейси культурних звʼязків.
  6. Типи культурної співпраці необмежені, можемо згадувати про письменників, скульпторів, поетів, режисерів, акторів, артистів балету, художників тощо.

Цілі створення лендингу:

  • Інформаційна — показати наочно та на конкретних прикладах культурні звʼязки між Європою та областями України. Зараз у медіа багато інформації про культурні звʼязки між Україною та Європою, однак саме між областями — значно менше.
  • Просвітницька — привернути увагу українців до української культури та її звʼязків із європейською, а європейців — до звʼязків між Європою та Україною. Тому лендінг має бути двомовним.
  • Мотиваційна — зацікавити українців рідною культурою та підтримувати її. А європейцям показати, що українська культура є частиною їхньої європейської.

Вимоги до матеріалів:

  • невеликі за обсягом;
  • з використанням фотоматеріалів з відкритих джерел чи зроблених самостійно;
  • з наголошенням на культурних звʼязках між Україною та Європою.

Термін виготовлення продукту (пошук і написання матеріалів, створення лендингу, розміщення на лендингу матеріалів і промоція): до 30 листопада 2022 року.

Складові тендерної пропозиції:

  1. Концепція лендингу, в яку мають входити*:
  • опис підходу;
  • формат проєкту;
  • взаємодія проєкту з аудиторією;
  • місце розміщення лендингу;
  • дистрибуція матеріалів проєкту;
  • підтримання сталості проєкту після його завершення.

*в концепції не потрібно вказувати конкретний список митців та культурних звʼязків кожної області, це буде обговорено окремо після проведення тендеру.

  1. Бюджет**, який охоплює витрати на:
  • пошук і створення текстових матеріалів;
  • пошук або створення додаткового візуального компонента: фото та відео;
  • створення лендингової сторінки українською та англійською мовами;
  • розміщення матеріалів на лендингу;
  • поширення матеріалів лендингу в медіа.

**обовʼязково вкажіть валюту бюджету.

  1. Опис досвіду в наданні подібних послуг (портфоліо).
  2. Реєстраційні документи (ФОП/ТОВ).

Строки на надання тендерної пропозиції:

Заявки на виготовлення продукту приймаються до 31 серпня 2022 року включно. Заявку та інші необхідні документи необхідно надіслати електронною поштою на адресу [email protected] з темою листа «Тендер на створення лендингу».

Правила оформлення тендерної пропозиції. До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Вимоги до послуг та умови оплати.

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору, рахунку та акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається:

  • актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витяг із реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку;
  • наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи:

  • скан-копія Статуту;
  • скан-копія свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • скан-копія свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства;
  • документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Критерії вибору переможців:

  1. Відповідність заявки потребі замовника й умовам тендерної документації.
  2. Підтверджений досвід у сфері надання відповідних послуг.
  3. Якість пропонованої концепції.
  4. Прийнятна ціна (передбачена бюджетом на продукту) та умови надання послуг.

Визначення переможців відбудеться після фінансового та технічного оцінювання запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією. У разі виникнення питань звертайтеся до менеджера проєктів ГО «Інтерньюз-Україна» Королькова Станіслава за електронною адресою [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів