Тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю наборів картриджів до принтера
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 09 липня 2024 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.
Основні вимоги:
- Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
- Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки
- Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформовано не пізніше 01.01.2024 року).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Аналогічні договори постачання відповідних товарів.
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
- Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).
- Фінансова пропозиція (Додаток В. Форма фінансової пропозиції).
Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності).
Доставка здійснюється за рахунок Постачальника згідно логістичного плану. Кількість в логістичному плані на кожну адресу, це кількість комплектів. Більш детальна інформація щодо адрес зазначено в Логістичному плані.
Вартість пакування та доставки повинна бути включена у вартість товарів.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 09 липня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Набори Картриджів до принтера”, на адресу: [email protected].