Тендер на укладення договору на закупівлю сантехніки та комплектуючих

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

тендер tender 1 (11)
Тендер на укладення договору на закупівлю сантехніки та комплектуючих

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника сантехніки та комплектуючих на 2023 рік. Перелік запланованих до закупівлі товарів зазначений в Додатку В.

Будь ласка, зверніть увагу, що закупівля буде проводитись протягом року (кожна партія буде сплачуватись відповідно до замовлення). Товар може змінюватись на анолог, що повністю відповідає заданим характеристиками. 

 Найчастіші регіони доставки:

м. Дніпро та область,

м. Полтава та область,

м. Вінниця та область.

Термін дії договору – до 31 грудня 2023 року.

Оплата товарів – виключно за безготівковим розрахунком,

Доставка за рахунок замовника.

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері:

Пропозиції слід подавати, користуючись Додатком А та Додатком В.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

  1. Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів,
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ (якщо організація є платником ПДВ) та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо,
  3. Умови та терміни фіксації цін, якщо постачальник передбачає таку можливість,
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до Додатку В,
  5. Режим оплати (передоплата/ післяплата /оплата по факту поставки),
  6. Терміни та умови доставки в регіони,
  7. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення та ін.).

Пропозиції приймаються до 23.59 13 лютого 2023 року виключно за електронною поштою [email protected]

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційних фірмових бланках, які чітко ідентифікують вашу компанію.

Пропозиції слід подавати електронною поштою, при цьому всі додатки повинні надаватися у форматі PDF та у форматі Excel.

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію (Додаток В) та технічну пропозицію (Додаток A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто: перший лист (з темою «Фінансова пропозиція»), що включає в себе Додаток В;

другий лист (з темою «Технічна пропозиція»), що включає в себе Додаток А, установчі документи вашої організації та будь-які додаткові документи, що входять до вашої пропозиції.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 робочих днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період.

У разі виникнення запитань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою [email protected].

Нагадуємо, що пропозицій приймаються виключно за електронною поштою [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді