Тендер на відбір постачальника послуг з організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO AER

4dfe00d72b3b21f063d9345143dc2390
Тендер на відбір постачальника послуг з організації заходів

 

Тендер на відбір постачальника послуг з організації заходів 

 ГО «Агентство економічного розвитку» (далі – Організатор) в межах грантового проєкту   «Голос громади в місцевому самоврядуванні в Миколаївській області: Баштанська, Вознесенська, Галицинівська та Снігурівська ТГ» (Угода про надання субгранту № DOBRE2-SA-24-9-AED від 15.01.2024р), що фінансується за рахунок коштів USAID, угода про співпрацю № AID-121-A-16-00007  «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» у Україні  (далі – Послуги), оголошує відкритий тендер на відбір постачальника послуги з організації заходів в 4 громадах Миколаївської області (Баштанської, Вознесенської, Галицинівської, Снігурівської,   також м. Миколаїв та с. Мигія). 

Дата оголошення про тендер: 07.05.2024р.  

Термін подання тендерних пропозицій: до 10.00 16.05.2024 р.  

Дати та територія надання послуг: травень 2024 – 14.06.2025 р., Миколаївська область.  

Детальний опис послуг 

  1. Організація заходів відповідно до наступних умов:  

 Послуга передбачає організацію 37  заходів у межах проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні в Миколаївській області: Баштанська, Вознесенська, Галицинівська та Снігурівська ТГ» у Миколаївській області.  

Очікування тривалість надання послуг з травня 2024 року до 14.06.2025 року.  

 Послуги надаються за місцем, що пропонується Організатором тендеру для кожного заходу.  Про місце та дату проведення заходу  Організатор повідомляє не пізніше ніж за 14 днів до дати проведення заходу. Заходи проводяться відповідно до графіку, затвердженому грантовою угодою.  

Плановані місця проведення заходів: м. Миколаїв, с. Мигія, м. Вознесенськ, м. Баштанка, м. Снігурівка та с. Галицинове. Можливі зміни місця проведення заходів враховуючи безпекову ситуацію у регіоні, про що буде додатково узгоджено з відібраним постачальником послуг з організації заходів. 

Порядок надання послуг: 

Для замовлення кожного окремого заходу Організатор тендеру надає Виконавцю заявку, яка складається у довільній формі та містить специфікацію послуг (зокрема їх обсяг, асортимент, строки виконання). Попередня специфікація послуг міститься в тендерному оголошенні. 

Виконавець, у свою чергу, протягом 2 (двох) робочих днів погоджує з Організатором тендеру кошторис заходу з детальною пропозицією видатків. 

 Після проведення заходу протягом 2 (двох) календарних днів Виконавець надає Організатору тендеру акт наданих послуг на кожен проведений тренінг та захід з додаванням реєстраційних списків учасників та підтверджуючими документами про надання інших послуг. 

Попередня специфікація послуг: 

№  

Заходи  

Адреса проведення  

Затребувана послуга 

 

Організація проведення 26 заходів у цільових громадах проєкту. 

 

  • Заходи з залучення громадян відповідно до потреб громад. 

8 заходів  

  • Публічне обговорення з представниками ОГС щодо ефективних методів залучення громадян. 

 4 заходи 

  •  Публічні презентації плану дій для громадськості  

4 заходи 

  • Заходи згуртованості 

8 заходів 

  • Заходи примирення  

2 заходи тривалістю 1 день 

 

м. Вознесенськ 

м. Снігурівка 

м. Баштанка 

м. Галицинове 

(в кожному місті по 6 заходи) 

 

2 заходи місце проведення буде визначено 

Організація проведення заходу включає в себе забезпечення учасників харчуванням,  організацію двох кава-пауз. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

 

На 1 заході передбачено:  

  • кількість учасників: 20 
  • кількість тренерів: 1 

Загалом на 1 заході 21 учасник. 

 

Загалом на всіх заходах планується 526 учасників. 

 

  1. 2. 

Організація проведення 2-х тренінгів:  

-  тренінг «Залучення Громадян у процесі рішень: від теорії до практики» 

1 захід тривалістю 2 дні 

- тренінг для працівників ОМС щодо запровадження політики примирення та механізму вирішення конфліктів 

1 захід тривалістю 1 день 

 

 

м. Миколаїв  

На 1 тренінг передбачено організацію заходу, що включає:  

Оренда приміщення на 1 тренінг – зал (не менше 60 м2) з обладнанням (проектор, екран, мікрофон, колонки, 2 фліпчарти). Стіни, бажано, з можливістю прикріплювати напрацьовані матеріали.  

 

Харчування учасників/тренерів на 1 тренінг:  забезпечення двох кава-пауз та ланчів. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

Ланчі мають передбачати першу та другу страву, хліб та сік або компот. 

 

Перевага, щоб місце проведення було в одній будівлі/готелі з місцем проживання учасників або на відстані не більше 300 метрів.  

Для дводенного тренінгу : 

Проживання учасників – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Проживання тренерів – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Для 1 денного тренінгу проживання не передбачено 

 

Кількість учасників: 20 

Кількість тренерів: 1 

Загальна кількість учасників 21. 

  1. 3.

Форум «Найкращі практики залучення громадян» 

1 захід тривалістю 1 день 

м. Миколаїв  

Оренда приміщення на 1 тренінг – зал (не менше 100 м2) з обладнанням (проектор, екран, мікрофон, колонки, 2 фліпчарти). Стіни, бажано, з можливістю прикріплювати напрацьовані матеріали. 

 

Харчування учасників/тренерів: забезпечення двох кава-пауз та ланчів. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

Ланчі мають передбачати першу та другу страву, хліб та сік або компот. 

 

Кількість учасників: 40 

Кількість тренерів: 2 

 

Загалом 42 учасники. 

  1. 4.

Організація проведення 2-х тренінгів: 

  • тренінг з основ діяльності ОГС 

1 захід тривалістю 2 дні 

  • тренінг з фінансової життєздатності ОГС 

1 захід тривалістю 2 дні 

  • ідеатон «MOLOдій»  офлайн 

1 захід тривалістю 2 дні 

 

 

м. Миколаїв 

На 1 тренінг передбачено організацію заходу, що включає:  

Оренда приміщення на 1 тренінг – зал (не менше 60 м2) з обладнанням (проектор, екран, мікрофон, колонки, 2 фліпчарти). Стіни, бажано, з можливістю прикріплювати напрацьовані матеріали.  

 

Перевага, щоб місце проведення було в одній будівлі/готелі з місцем проживання учасників або на відстані не більше 300 метрів. 

 

Проживання учасників – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Проживання тренерів – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Харчування учасників/тренерів на 1 тренінг: 1 день – забезпечення двох кава-пауз та ланчів та вечері. 

2 день – забезпечення двох кава-пауз та ланчів. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

Ланчі мають передбачати першу та другу страву, хліб та сік або компот. 

Вечеря: гарнір, риба чи м’ясо, десерт та сік/компот. 

 

Кількість учасників: 16 

Кількість тренерів: 2 

 

Загалом на 1 тренінгу передбачено 18 учасників.  

  1. 5.

Організація проведення заходів по визначенню концепцій молодіжних проєктів 

 4 заходи  

м. Вознесенськ 

м. Снігурівка 

м. Баштанка 

м. Галицинове 

(в кожному місті по 1 заходу) 

Організація проведення заходу включає в себе забезпечення учасників харчуванням,  організацію двох кава-пауз. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

 

Кількість учасників: 15 

Кількість тренерів: 1 

 

Загальна кількість учасників 16. 

  1. 6.

Організація проведення тренінгу базового рівня «Молодіжний працівник» 1 захід тривалістю 2 дні 

м. Миколаїв 

Організація заходу, що включає:  

Оренда приміщення на 1 тренінг – зал (не менше 60 м2) з обладнанням (проектор, екран, мікрофон, колонки, 2 фліпчарти). Стіни, бажано, з можливістю прикріплювати напрацьовані матеріали.  

 

Перевага, щоб місце проведення було в одній будівлі/готелі з місцем проживання учасників або на відстані не більше 300 метрів. 

 

Проживання учасників – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Проживання тренерів – центральна частина м. Миколаєва, 1 доба, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Харчування учасників/тренерів: 

 1 день – забезпечення двох кава-пауз, ланчів та вечері. 

2 день – забезпечення двох кава-пауз та ланчів. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

Ланчі мають передбачати першу та другу страву, хліб та сік або компот. 

Вечеря: гарнір, риба чи м’ясо, десерт та сік/компот. 

 

 

Кількість учасників: 12 

Кількість тренерів: 1 

 

Загальна кількість учасників 13. 

  1. 7.

Молодіжний Camp,  

1 захід тривалістю 4 дні 

с. Мигія 

Проживання учасників – готельний комплекс “Маєток”, 3 доби, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Проживання тренерів та спікерів – готельний комплекс “Маєток”, 3 доби, двомісні номери, класу стандарт/поліпшений стандарт зі сніданком. 

 

Харчування учасників/тренерів/спікерів: 

 1,2,3 день – забезпечення двох кава-пауз, ланчів та вечері. 

4 день – забезпечення двох кава-пауз та ланчів. 

Кава пауза має з розрахунку на 1 людину включати: каву заварну, чай чорний/зелений, вершки, лимон до чаю, брускету солону, закуску солону, цукерки або печиво, десерт на вибір. 

Ланчі мають передбачати першу та другу страву, хліб та сік або компот. 

Вечеря: гарнір, риба чи м’ясо, десерт та сік/компот. 

 

Кількість учасників: 20 

Кількість тренерів: 2 

Кількість спікерів: 3 

 

Загальна кількість учасників 25 

 Строк надання послуг: протягом дії договору до 14.06.2025 року. 

 Вимоги до надавача послуги – Учасника тендеру 

  До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності та юридичні особи, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні коди КВЕД, мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір, рахунок-фактура, видаткова накладна, акт виконаних робіт/наданих послуг).   

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (кваліфікаційні вимоги):  

 1. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію та КВЕД; 

2. Копія документа, що підтверджує податковий статус; 

3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А, додається); 

4. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.); 

5. Рахунок-фактура; 

6.Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні види співпраці, тощо).  

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:  

 1.Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;  

2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення; 

3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора; 

4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг. 

Тендерні процедури  

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу Організатора: [email protected] та [email protected] до 10.00 16.05.2024 року. з темою листа «Відкритий тендер відбір постачальника послуг з організації заходів»  

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.  

Пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників, що їх подали, до повного завершення передачі товару.  

Всі тендерні пропозиції, отримані Організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10.00 16.05.2024 року, розгляду не підлягатимуть.  

Визначення переможця, відбудеться Організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18.05.2024 року. 

Результати будуть повідомлені Організатором шляхом надсилання Учасникам відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  

Додаткові застереження  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що Організатор залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.  

Переможець відкритого тендеру дає згоду на підписання затвердженої форми Договору Організатора, яка наведена у Додатку В  .

 Контактна особа: Вікторія Савчук тел. +38(066)-504-30-06  

E-mail:[email protected] 

Кабаненко Олена тел.  +38(098)-229-25-25 

E-mail: [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді