Тендер на вибір постачальників послуг з організації форуму громадських організацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SetUp

poster_forum_competition
Тендер на вибір постачальників послуг з організації форуму громадських організацій

Технічне завдання на проведення форуму громадських організацій

Громадська організація «Платформа соціального розвитку “SetUp”» в рамках проєкту «Dialogue+»  шукає постачальників послуг з організації форуму громадських організацій, який відбудеться у вересні 2022 року у місті Вінниця, і передбачатиме: залучення 2х модераторів заходу, забезпечення роздатковими матеріалами учасників форуму, організація перерви на каву, забезпечення канцтоварами.

Учасники конкурсу: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання послуг з організації публічних заходів

Обсяг роботи та терміни:

Передбачається, що після оголошення результатів відбору постачальника послуг, з постачальником буде укладено договір, за яким постачальник забезпечить наступні послуги та матеріали, із розрахунку на 200 учасників:

  • Силіконові брендовані браслети, 200х12х2мм, 200 шт.;
  • Блокноти формату А5, від 20 аркушів, картонна обкладинка, на пружині, 200 шт.;
  • Папки-конверти А4, 200 шт.;
  • Копіювання, А4, 1000 копій, кольорові;
  • Ручки кулькові, 200 шт;
  • Бейджи зі шнурком, 200 шт.

 для учасників форуму:

  • Перерва на каву із розрахунку на 200 осіб.

Орієнтовне меню на 200 осіб:

Кількість порцій:

Кава

200

Чай

200

Печиво

200

Цукерки шоколадні

200

Яблука «Голден»

200

Сендвіч

200

 Канцтовари для проведення форуму:

  • Фліпчарт папір 20 листів;
  • Маркери кольорові, 20 шт.;
  • Папір формату А4, 1 уп./500 листів;
  • Паперові стікери квадратні, 2 уп.;
  • Скотч малярний, 2 шт.

Залучення двох модераторів форуму. Вимоги до кандидатів: наявність вищої освіти, досвід модерації заходів (резюме), вільне володіння українською мовою.

Тривалість роботи модераторів під час заходу – 5 годин.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • Резюме/портфоліо, де відображено досвід у проведенні публічних заходів.

 Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  1. Розрахунок вартості послуг (рахунок);
  2. Опис попереднього досвіду постачальника у виконанні подібних завдань;
  3. Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП* та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
  4. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

*Увага! Участь у конкурсі можуть брати підприємці на загальній системі оподаткування та ФОП, що відносяться до 3 групи платників єдиного податку!

Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 26 серпня 2022 року включно із позначкою до теми листа «Конкурс з проведення форуму»

Запитання приймаються до 23 серпня включно на адресу [email protected] із позначкою до теми листа «Конкурс з проведення форуму».


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання разового договору на ремонт приміщень, що розташовані у студентському гуртожитку Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу

Тендер на укладання разового договору на ремонт гуртожитку у м. Харків

Закупівля робіт з буріння свердловини, улаштування фундаментів, встановлення веж

Тендер на постачання силосів для зберігання та відвантаження соєвого протеїнового концентрату (СПК) для субреціпієнта Програми USAID АГРО

Тендер: Логістичні послуги для організації міжнародних місій (поїздки та проживання)

Конкурс «Підтримка програми організації стажування молоді в органах місцевого самоврядування»