Тендер на виготовлення брендованої поліграфічної продукції
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на виготовлення брендованої поліграфічної продукції в межах Договору про надання субконсультаційних послуг в контексті проєкту під назвою «Фінська підтримка реформи української школи», що фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії через Товариство з обмеженою відповідальністю «FCG Інтернешенл».
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з виготовлення брендованої поліграфічної продукції для забезпечення проєктної діяльності на період від 1 вересня 2022 року до 10 вересня 2022 року.
ОПИС ПОСЛУГ
Обрані підрядники надаватимуть послуги з якісного друку продукції на різних поверхнях. Детальний список та технічні характеристики товарів — за посиланням. Продукцію потрібно буде доставляти в різні міста України на відділення Нової пошти або кур’єрською доставкою. Просимо окремо в заявці вказувати, чи є можливість самостійно забезпечити доставку.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка (просимо вказувати найкоротші можливі строки виготовлення продукції), реєстраційні документи тощо;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 1 вересня 2022 року (18.00) на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер, поліграфічна продукція».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ (за правилами проєкту). Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП) 3-ї групи.
Важливо: оплата здійснюється на умовах післяплати.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботу й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Максима Мазипчука за електронною адресою: [email protected].