Тендер на виготовлення канцелярської продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pereklad

тендер
Тендер на виготовлення канцелярської продукції

ГО «Інтерньюз-Україна»

ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ

на виготовлення канцелярської продукції

23 травня 2017 р.

Склад тендерної документації
  • Дане оголошення;
  •  Специфікація;
  • Формат бюджету;
Предмет/Назва послуг Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції
Тип тендеру та спосіб оголошення Відкритий
Мета тендеру Вибір фахівців для надання послуг з виготовлення канцелярської продукції та підписання договору з переможцем тендеру.
Джерело фінансування закупівлі послуг Проект USAID “Reform Communications Program in Ukraine”
Валюта тендеру Гривня
Вимоги до послуг та умови оплати Зазначені у Специфікації
Термін незмінності умов Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг
Правила оформлення тендерної пропозиції До участі у оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації
Визначення переможців Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше – 26 травня 2017 р. 17:00.
Оприлюднення результату процедури закупівлі Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців
Критерії вибору переможців 1.Відповідність заявки потребі заявника і умовам тендерної документації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Підтверджений досвід у сфері надання послуг

3. Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг

Детальніше – у СпецифікаціїОсобливі умови

  • Учасник конкурсу погоджується на можливість ознайомлення з оригіналами документів кінцевих постачальників товарів та послуг
  • ГО «Інтерньюз-Україна» залишає за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру
  • Учасники фактом участі у тендері:
  1. Визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості
  2. Безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином

Кінцевий термін подання заявокВсі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, подання заявок, а саме після – 26 травня 2017 р. 12:00, розгляду не підлягаютьСпосіб отримання заявокТендерна пропозиція має бути надіслана  електронною поштою  з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу:  [email protected]

з темою листа: «Тендер на виготовлення канцелярської продукції від 23.05.2017»

Запитання щодо тендеруНадсилати електронною поштою на адресу  [email protected]Контактнa особaОлексій Солдатов

[email protected]

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

ГО «Інтерньюз-Україна»

Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення

 від 23 травня 2017 року

на виготовлення канцелярської продукції

Предмет специфікації

Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції

Дати початку тендеру

23 травня 2017 р.

Дата останньої подачі тендерних заявок

26 травня 2017 р.

Дата оголошення результатів

26 травня 2017 р.

Опис/перелік послуг:

Виробництво 10000 блокнотів (3-х типів) і 10000 кулькових ручок (3-х типів).

Перша партія готової продукції у розмірі 20% від всього замовлення (2000 комплектів блокнот+ручка) має бути готова не пізніше 2 червня 2017 року

40% замовлення (4000 комплектів блокнот+ручка) мають бути готові не пізніше 15 червня 2017 року.

Послуги мають бути надані в повному обсязі (100% – 10000 комплектів блокнот+ручка) не пізніше 2 липня 2017 року

 

 

Розподіл продукції за типами, характеристиками і кількістю:

1. Блокнот 1-го типу (блокноти різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами обкладинки):

–       Наклад 5000 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

2. Блокнот 2-го типу:

–       Наклад 2500 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

3.    Блокнот 3-го типу:

–       Наклад 2500 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

4.       Кулькова ручка 1-го типу (ручки різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами і можуть відрізнятися кольором пластику):

 

–       Кількість одиниць: 5000

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

–       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

 

5.       Кулькова ручка 2-го типу:

 

–       Кількість одиниць: 2500

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

–       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

 

6.       Кулькова ручка 3-го типу:

 

–       Кількість одиниць: 2500

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою.

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

-       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

Умови оплати послуг

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна»

на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях

Критерії

1) Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації

2) Підтверджений досвід у сфері надання послуг

3) Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг

Склад/Зміст тендерних пропозицій

  • Запропонований бюджет
  • Перелік робіт, що будуть виконані
  • Опис досвіду у сфері

Вимоги до підготовки тендерних заявок

Кінцевий термін надання пропозицій – 26 травня 2017 р. 12:00

Тендерна пропозиція має бути надіслана електронною поштою з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу: [email protected]

 

Увага! До участі в тендері допускається юридичні особи та Фізичні особи – підприємці. В разі, якщо учасником є ФОП, до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер

 

Форма бюджету

Стаття витрат

Кількість одиниць

Вартість

Всього


Останні публікації цього розділу:

Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів (талони)

Вогнезахист дерев'яних конструкцій даху будівлі м. Київ

Тендер на закупівлю предметів побуту

Тендер на закупівлю зарядних станцій

Тендер щодо надання послуг з організації та проведення заходу-воркшопу «Впровадження Добровільного стандарту діяльності бізнес-об'єднань в Україні»

Тендер щодо залучення послуг з адміністрування та просування веб-порталу Національної платформи МСБ