ГО «Інтерньюз-Україна»
ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ
на виготовлення канцелярської продукції
23 травня 2017 р.
Склад тендерної документації |
|
Предмет/Назва послуг | Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції |
Тип тендеру та спосіб оголошення | Відкритий |
Мета тендеру | Вибір фахівців для надання послуг з виготовлення канцелярської продукції та підписання договору з переможцем тендеру. |
Джерело фінансування закупівлі послуг | Проект USAID “Reform Communications Program in Ukraine” |
Валюта тендеру | Гривня |
Вимоги до послуг та умови оплати | Зазначені у Специфікації |
Термін незмінності умов | Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг |
Правила оформлення тендерної пропозиції | До участі у оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації |
Визначення переможців | Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше – 26 травня 2017 р. 17:00. |
Оприлюднення результату процедури закупівлі | Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців |
Критерії вибору переможців | 1.Відповідність заявки потребі заявника і умовам тендерної документації |
2. Підтверджений досвід у сфері надання послуг
3. Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг
Детальніше – у СпецифікаціїОсобливі умови
- Учасник конкурсу погоджується на можливість ознайомлення з оригіналами документів кінцевих постачальників товарів та послуг
- ГО «Інтерньюз-Україна» залишає за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру
- Учасники фактом участі у тендері:
- Визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості
- Безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином
Кінцевий термін подання заявокВсі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, подання заявок, а саме після – 26 травня 2017 р. 12:00, розгляду не підлягаютьСпосіб отримання заявокТендерна пропозиція має бути надіслана електронною поштою з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу: [email protected]
з темою листа: «Тендер на виготовлення канцелярської продукції від 23.05.2017»
Запитання щодо тендеруНадсилати електронною поштою на адресу [email protected]Контактнa особaОлексій Солдатов
ГО «Інтерньюз-Україна»
вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна
ГО «Інтерньюз-Україна»
Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення
від 23 травня 2017 року
на виготовлення канцелярської продукції
Предмет специфікації |
Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції |
Дати початку тендеру |
23 травня 2017 р. |
Дата останньої подачі тендерних заявок |
26 травня 2017 р. |
Дата оголошення результатів |
26 травня 2017 р. |
Опис/перелік послуг: |
Виробництво 10000 блокнотів (3-х типів) і 10000 кулькових ручок (3-х типів). |
Перша партія готової продукції у розмірі 20% від всього замовлення (2000 комплектів блокнот+ручка) має бути готова не пізніше 2 червня 2017 року
40% замовлення (4000 комплектів блокнот+ручка) мають бути готові не пізніше 15 червня 2017 року.
Послуги мають бути надані в повному обсязі (100% – 10000 комплектів блокнот+ручка) не пізніше 2 липня 2017 року
Розподіл продукції за типами, характеристиками і кількістю:
1. Блокнот 1-го типу (блокноти різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами обкладинки):
– Наклад 5000 прим.
– Формат А5
– Обсяг 100 аркушів.
– Папір 100г\м2, однобічний в лінію.
– Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;
– Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.
2. Блокнот 2-го типу:
– Наклад 2500 прим.
– Формат А5
– Обсяг 100 аркушів.
– Папір 100г\м2, однобічний в лінію.
– Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;
– Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.
3. Блокнот 3-го типу:
– Наклад 2500 прим.
– Формат А5
– Обсяг 100 аркушів.
– Папір 100г\м2, однобічний в лінію.
– Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;
– Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.
4. Кулькова ручка 1-го типу (ручки різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами і можуть відрізнятися кольором пластику):
– Кількість одиниць: 5000
– Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;
– Малюнок на корпусі та кліпі;
– Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм
5. Кулькова ручка 2-го типу:
– Кількість одиниць: 2500
– Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;
– Малюнок на корпусі та кліпі;
– Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм
6. Кулькова ручка 3-го типу:
– Кількість одиниць: 2500
– Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою.
– Малюнок на корпусі та кліпі;
- Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм
Умови оплати послуг
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна»
на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях
Критерії
1) Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації
2) Підтверджений досвід у сфері надання послуг
3) Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг
Склад/Зміст тендерних пропозицій
- Запропонований бюджет
- Перелік робіт, що будуть виконані
- Опис досвіду у сфері
Вимоги до підготовки тендерних заявок
Кінцевий термін надання пропозицій – 26 травня 2017 р. 12:00
Тендерна пропозиція має бути надіслана електронною поштою з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу: [email protected]
Увага! До участі в тендері допускається юридичні особи та Фізичні особи – підприємці. В разі, якщо учасником є ФОП, до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер
Форма бюджету
№ |
Стаття витрат |
Кількість одиниць |
Вартість |
Всього |