Тендер на закупівлю аудиторських послуг

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ufet

prostirtender tender_ntylth(1)
Тендер на закупівлю аудиторських послуг

Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців “Всеукраїнська Федерація роботодавців у сфері туризму України”, (ЄДРПОУ 35758738) в рамках реалізації проєкту “Digital Craft Academy” спрямованого на створення інноваційної цифрової платформи для навчання крафтових виробників та представників креативних індустрій.

Очікуваний термін надання послуг:

10 квітня 2025 року – 28 травня 2025 року

Загальна мета та завдання

Загальною метою цього завдання є закупівля послуг для забезпечення незалежного аудиту фінансової звітності проєкту Digital Craft Academy для підтвердження відповідності витрат умовам грантового фінансування ПРООН. Це включає аналіз використання коштів, перевірку фінансової дисципліни та рекомендації щодо покращення фінансового менеджменту проєкту.

Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_UKR_2024_Jsb_24.

Конкретні завдання за цим технічним завданням включають у себе, з поміж інших, наступні: 

  • Проведення фінансового аудиту за період реалізації проєкту (4 місяці);
  • Перевірка відповідності витрат умовам грантового договору, політикам ПРООН та затвердженому бюджету;
  • Оцінка правильності ведення бухгалтерського обліку, документообігу;
  • Аналіз використання грантових коштів за категоріями витрат;
  • Виявлення фінансових ризиків та недоліків, підготовка рекомендацій;
  • Підготовка аудиторського звіту з висновками та рекомендаціями;
  • Презентація результатів аудиту команді проєкту

Умови участі у тендері

  • Право на здійснення діяльності, передбаченої Технічним завданням, та відповідні КВЕДи.
  • Наявність технічних ресурсів та професійної команди з досвідом проведення аудиторських перевірок.
  • Досвід співпраці з міжнародними організаціями та грантовими проєктами буде перевагою.
  • Готовність виконати завдання у визначені терміни та адаптувати роботу за необхідності.

Вимоги до звітності

Підрядник працюватиме під керівництвом та у координації з визначеним представником “ФРТУ”.

Підрядник повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН. Уся необхідна інформація, звіти і статистичні дані, електронні та паперові версії звітів повинні готуватися та передаватися для схвалення відповідно до попередньо встановленого графіку або настільки швидко, наскільки це можливо (протягом узгодженого проміжку часу).

Підрядник повинен узгоджувати всі етапи завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх. 

Після завершення всіх робіт Підрядник повинен надати Підсумковий технічний звіт, що містить короткий опис виконаної роботи та результатів. Усі звіти та результати подаються в електронній формі (*.docx, *.xlsx, *.pptx, та *.pdf або інші попередньо узгоджені формати). Звіти повинні надаватися українською мовою.

Умови оплати

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Підрядник укладає договір з “ФРТУ”. Якщо Підрядник є фізичною особою-підприємцем (ФОП), він/вона самостійно сплачує відповідні податки згідно з чинним законодавством України. 

Оплата буде здійснена одним траншем згідно з наступним графіком платежів: 

Платіж 100% від суми контракту у строк 10 робочих днів після виконання завдань та досягнення результатів виконання всіх зобов’язань за договором та наданням акту виконаних робіт.

Пропозиція має включати в себе:

  • Інформацію про учасника закупівель (короткий опис компанії, досвід у впровадженні проєктів в сфері аудиторських послуг).
  • Цінову пропозицію у затвердженому шаблоні що міститься у Додатку 1 
  • Копії реєстраційних документів учасника (Витяг з ЄДР, свідоцтво/довідка платника податків, довідка про відкриття рахунку в банку).
  • Лист-підтвердження (в довільній формі) про відсутність обставин, що суперечать вимогам закупівель “ФРТУ”.

Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа “Цінова пропозиція на послуги аудитора“ від ___________(ПІБ)“.

Цінова пропозиція подається до “ФРТУ” не пізніше 08.04.2025 до 00:00 за Київським часом.

Зверніть увагу:

  • Подані на тендер матеріали не повертаються і не редагуються.
  • Причини відмови у розгляді пропозицій не повідомляються.
  • Пропозиції, отримані після 00:00 08.04.2025 року, розглядатися не будуть.

Контактна інформація:
Email: [email protected]

Додатки:

Додаток 1: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ


Останні публікації цього розділу:

Конкурс музичних творів на екологічну тематику

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуги з перевезення пасажирів

Тендер пропозицій на закупівлю послуг «3-денне навчання для соціальних працівників»

Постачання товарів: ноутбук, наглядні матеріали, пальне, канцелярія, розробка технічної документації, пункти роздачі води, технічне обслуговування автомобіля

Конкурс для шкіл Житомирської, Київської (продовжено), Львівської, Одеської, Рівненської і Чернівецької областей з проведення модернізації харчоблоку та їдальні

Послуги з організації Офлайн тренінгу з нагоди старту навчання антикризовому менеджменту керівників закладів професійної освіти (ПО)