Тендер на закупівлю брендованої продукції

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на закупівлю брендованої продукції
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» запрошує до участі в тендері та просить надати тендерну пропозицію на поставку брендованих товарів згідно Додатків №1,№2,№3 (Лот №1, №2, №3)
Дата оголошення тендеру: 27.08.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Карина Овсяннікова, тел. +380660913830, [email protected]
Закупівля в рамках проєкту: “Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” реалізується БО БФ “Посмішка ЮА” за підтримки Бюро Гуманітарної Допомоги USAID
Предмет закупівлі: Лот №1 – брендований одяг та текстиль
Лот №2 – поліграфія – друкована продукція
Лот №3 – рекламна продукція
Валюта розрахунків: Оплату товару буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Графік або кількість відвантажень: Поставка товарів має бути виконана протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати укладення Договору.
Кількість Додатків до Запрошення: 3
Термін подання тендерних пропозицій: 14 (Чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 10.09.2024 року включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «ТЕНДЕР_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА КАТЕГОРІЇ ТОВАРУ».
Важливо: Для учасників тендеру – платників ПДВ повідомляємо наступне:

Проект «Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих»  включено до щорічних програм в рамках міжнародної технічної допомоги (далі МТД), що стало підставою для реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України. Згідно з пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, операції з постачання товарів/послуг у рамках проекту МТД та в межах затвердженого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються виконавцями проектів МТД за кошти МТД, звільняються від оподаткування ПДВ.                    Реєстраційна картка та план закупівель додаються.      

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрований за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД які відповідають Запиту; має необхідні сертифікати на продукцію якщо це передбачено законодавством України.
Поставка повинна супроподжуватись оригіналами документів (договір поставки, рахунок, видаткова накладна, тощо).

Постачальник має можливість виконати поставку товарів за власний кошт на наступні локації:
– Запорізька область: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська 26А; Запорізький район, с. Біленьке, вул. Запорізька, 17 А; Запорізький район, с. Долинське, вул. Т.Шевченка, 14.
– Дніпропетровська область: м.Дніпро, вул. Барикадна, 16, Синельниківський район, с-ще Іларіонове, вул. Центральна, 10; Нікопольський район, с. Новоіванівка, вул. Центральна, 52Г.                                                                                                                                         

Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформацію: 1.        Повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд за наявності;
2.        Характеристики товару (кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл. за потреби тощо);
3.        Сертифікати якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості та безпеки;
4.        Ціну за одиницю товару та загальну суму, згідно Додатку(-ів) до Запиту комерційних пропозицій;
5.        Умови оплати;
6.        Умови та строки поставки;
7.        Терміни дії пропозиції;
8.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
9.        Додаткові документи :
●        копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
●        документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
• Податкову декларацію за 2023 р. та 6 місяців 2024 р. (для ФОПів);
• Баланс на 31.12.2022 р., на 31.12.2023 р. та на 30.06.2024 р. (за наявності) та Звіт про фінансові результати за 2022 р., 2023 р. та за 6 місяців 2024 р. (за наявності);
• Обіг коштів на банківських рахунках за останні 12 місяців;
• Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь;
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: - 100% відтермінування платежу;
– доставка та розвантаження товару за рахунок Постачальника;
– здійснить доставку у строки зазначені у Додатку(-ах) до Запрошення до участі в тендері;
– запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару.
Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
–  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
–  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
–  вступити у переговори з обраним Постачальником;
–  доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.
 Постачальник може надати пропозицію згідно всіх Додатків до запиту, або частково (на один з Додатків).

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».

Запит на участь у тендері на закупівлю брендованої продукції

Запит на участь у тендері на закупівлю брендованої продукції


Останні публікації цього розділу:

Запит надання інформації щодо постачання обладнання для розмінування

Термін приймання пропозицій по закупівлі продовжено (№ 014/2024-С)

Конкурс на закупівлю блекаут штор для Центру нової культури "Some People"

Оголошення про тендер: закупівля ремонтних робіт, м.Ізюм

Тендер на закупівлю логістичних послуг