Тендер на закупівлю будівельних робіт
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ» (далі – «Організація») оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю будівельних робіт.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля здійснюється в рамках проекту «Keep Up Fight TB», що реалізується згідно Угоди № 23-SB7273 від 08.12.2023р, який фінансується Expertise France S.A.S..
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Червень – серпень 2024 року
Термін завершення прийому цінових пропозицій: 18:00 11.06.2024 р.
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання послуг будівельних робіт.
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
Надання послуг будівельних рообіт згідно технічних характеристик, вказаних в Додатку 1. |
Додаток 1 (з чітким дотриманням ін. технічних характеристик) |
Безготівковий розрахунок |
|
Надання послуг без ПДВ |
|
Фіксована вартість послуг (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору). |
|
Надання послуг повинне здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника в м. Херсон |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі2 |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності |
1. Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується); 2. Фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). 3. Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). |
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 1!
ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Заповнений Додаток 1 – з чітким дотриманням технічних характеристик.
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
- Строк дії пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно подавати на електронну пошту [email protected]!