Тендер на закупівлю допоміжних засобів реабілітації
ЗАВЕРШЕНО
В рамках проєкту «Розробка та реалізація комплексної програми реабілітації людей з функціональними порушеннями чи інвалідністю на базі Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни», що реалізує Українське товариство глухих за сприяння ПРООН та за фінансової підтримки Уряду Японії оголошується закупівля допоміжних засобів реабілітації для проведення практичних занять в частині підбору засобів реабілітації, які в подальшому будуть передані Київському міському клінічному госпіталю ветеранів війни. Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників допоміжних засобів реабілітації, із доставкою до Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни (вул. Федора Максименка, 26, м. Київ, 04075).
Завантаження та розвантаження, доставка до місця встановлення, монтаж, налагодження та введення в експлуатацію товару здійснюється за рахунок Учасника.
Термін реалізації поставки допоміжних засобів реабілітації – до 15.11.2023.
Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1. Цінова пропозиція: Додаток 2. Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня; Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат.
Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками. Повний пакет реєстраційних документів, а саме: копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців; виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; статут або інший установчий документ компанії (остання редакція); документ, що підтверджує право підпису; для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Учасники тендеру:
Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем третьої групи оподаткування (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.
З переможцем підписується Договір. Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 17 жовтня 2023 р.
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 13 жовтня 2023 р.
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
№ п/П | Найменування виробу (модель) | Кількість, одиниць | Код згідно ISO 9999 | Опис технічних характеристик | Відповідність ТАК/НІ з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку інструкції чи іншого документу | |||
1 | активне крісло колісне підвищеної надійності та функціональності (модель: K-series) | 1 | 12 22 03 | Обов’язкові функції: керування ручними привідними ободами на колесах; регулювання балансу крісла колісного за рахунок комбінації з двох або більше регулювань колісної бази / системи опори тіла по горизонталі/ системи опори тіла за кутом нахилу / спинки за кутом нахилу/ спинки по горизонталі; підніжки регульовані за висотою, у складаних моделях – з відкидною або складаною опорою стопи; підлокітники (щитки) незнімні / знімні / відкидні / регульовані за висотою / по горизонталі; спинка відкидна, регульована за висотою/ за висотою та за кутом нахилу; розбірні / у складеному положенні не втрачають можливості котитись на колесах. Технічні характеристики:вага не більше ніж 14 кг; колісна база регулюється плавно або має не менше ніж три дискретні положення. Обов’язкове оснащення: підставка під гомілки / задники-тримачі; зі швидкознімними колесами; подушка на сидіння / на сидіння та спинку; світловідбивні пристрої. Додаткове спеціальне оснащення (залежно від індивідуальних потреб користувача):протиперекидний пристрій) | ||||
середньоактивне крісло колісне базове (модель: Action 3 NG) | 1 | 12 22 03 |
|
|||||
3 |
|
1 |
|
|
||||
4 |
|
1 |
|
|
||||
5 |
|
1 | 12 22 03 |
|
||||
6 |
|
1 | 12 36 03 |
|
Додаток 2
ФОРМА
«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»
(подається на фірмовому бланку учасника)
___________________ 2023 р.
Кому: _______________________________ (назва замовника)
Предмет закупівлі : _________________________________________________________
Найменування Учасника: ________________________________________________________
(повна назва організації учасника)
в особі ________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові, посада відповідальної особи)
уповноважений повідомити наступне:
1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною: __________________ грн (____________________________________________________________________________).
2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів ____________________________________
3. Телефон/факс _______________________________________________________________
4. Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону): _______________
5. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, господарська спеціалізація: ____________________________________________
6. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов’язкових платежів) _______________________________
7. Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість/єдиного податку: ____
8. Банківські реквізити: ___________________________________________________________
9. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції Учасника: ____________________________________________________
10. Строк поставки товару (виконання роботи, надання послуги): ________________________
11. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати договір за результатами процедури закупівлі: _________________________________________________
12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю відповідно до лотів, які пропонує учасник):
Найменування предмета закупівлі (модель) |
Опис технічних характеристик |
Ціна за одиницю (грн) |
Всього (грн) |
|