Тендер на закупівлю гігієнічних наборів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender 1 (11)
Тендер на закупівлю гігієнічних наборів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий міжнародний тендер на закупівлю гігієнічних наборів в рамках проекту «Міжсекторальна підтримка людей, які постраждали внаслідок бойових дій у південних та східних областях України» реалізується за підтримки Організації Об’єднаних Націй, діючи через Управління з координації гуманітарних справ (OCHA)

Дата оголошення тендеру: 15 серпня 2023 р.

Кількісні характеристики гігієнічних наборів: 

Набори у кількості 20000 (двадцять тисяч) штук.

Термін подання тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 05 вересня 2023 року включно. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 05 вересня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Відкритий міжнародний тендер проводиться керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України №922 «Про публічні закупівлі».

Вимоги до  Учасників:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та інших країн, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів рівними частинами у вказаний строк на склад у м. Запоріжжя та на склад у м. Краматорськ, Донецька обл. та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару з ПДВ  та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 3х банківських днів після отримання партії товару);

5) умови та строки поставки на склад у м. Запоріжжя та на склад у м. Краматорськ, Донецька обл.;

6) пропозиція має бути оформлена українською та англійською мовою, скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Технічні та якісні характеристики набору:

1) один набір має містити усі перелічені товари у Додатку №1;

2) кожен набір повинен бути упакований в індивідуальну коробку білого кольору відповідного розміру;

3) на кожній коробці має бути нанесений логотип проекту (Додаток №3) та  надрукований склад набору на українській мові;

4) до складу гігієнічного набору має входити інформаційна розмальовка (Додаток №3) та інформаційний флаєр формату А5, друк з однієї сторони (Додаток №2).

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

- форма оплати – 100% після оплата протягом 3-х банківських днів після отримання партії товару;

- умови поставки – за рахунок постачальника на склад у м. Запоріжжя та на склад у м. Краматорськ, Донецька обл.

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть зразок набору до закінчення прийому пропозицій для ознайомлення та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.

Зразки просимо надати за адресою Замовника: м. Запоріжжя, просп. Соборний, б. 189 кур’єрською доставкою із зазначенням назви Учасника.

Зразок набору має містити по одній позиції кожного найменування, який перелічено у Додатку №1. 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію. 

Повернення зразків наданих для тендеру від постачальників – протягом десяти робочих днів після розгляду тендерних пропозицій.

У разі ненадання зразків, пропозиція Учасника розглядатися не буде.

Форма подання тендерної пропозиції:

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю гігієнічних наборів _Назва постачальника»

У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Овсяннікової Карини, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38066-091-38-30, +38063-977-89-16.

 

Charitable organization “Charity Fund “Posmishka UA” announces an open international tender for the procurement of hygiene kits within the framework of the project “Multisectoral support for people affected by the hostilities in the southern and eastern regions of Ukraine” implemented with the support of the United Nations, acting through the Office of Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA)

Tender anouncement date: August 15, 2023.

Quantitative characteristics of hygiene kits:

20,000 (twenty thousand) kits.

Deadline for submission of tender offers: 21 (twenty one) calendar days from the day following the day of the open international tender, until September 05, 2023 inclusive. 

All tender offers received by the organizer after the deadline for their submission, namely after 23:59 on September 05, 2023, will not be considered. 

The open international tender is conducted in accordance with the regulations of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 dated October 12, 2022 “On approval of the specifics of public procurement of goods, works and services for customers, provided for by the Law of Ukraine “On Public Procurement”, for the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the day of its termination or cancellation”, by the Law of Ukraine No. 922 “On Public Procurement”. 

Requirements for Participants:

Business entities of Ukraine and other countries are invited to participate in the tender, except for those specified in paragraph 2 of “Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 dated October 12, 2022”, which must be properly registered according to the legislation of Ukraine, have a representative office and a bank account in Ukraine; have work experience in the relevant field, relevant KVEDs for trading; the supplier has the opportunity to deliver the kits in equal parts within the specified period to the warehouse in Zaporizhzhia and to the warehouse in Kramatorsk, Donetsk region and the supplier will be able to provide the originals of accompanying documents with a seal and signature (delivery contract, invoice, expenditure invoice, etc.).

Tender offers must have the following information:

1) the full name of the product, including the manufacturer, trademark, brand, quantity of the product in the package, weight, volume in ml, etc.;

2) product characteristics for each item (Annex No. 1);

3) the price per unit including VAT and the total amount including VAT according to the specification (Annex No. 1);

4) payment terms (preference will be given to post-payment within 3 banking days after delivery the lot of goods);

5) conditions and terms of delivery to the warehouse in Zaporizhzhia and to the warehouse in Kramatorsk, Donetsk region;

6) the offer must be prepared in Ukrainian and English languages, signed and stamped;

7) registration documents:

- a copy of the passport – pages 1-6 and those on which the place of residence is indicated;

- an extract from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations;

- statute or other founding document of the company (latest edition);

- a document confirming the right to sign on behalf of the company;

- for VAT payers: a copy of the certificate or certificate of the VAT payer, a copy of the extract from the register of VAT payers;

- for single tax payers: copy of certificate or certificate of single tax payer, copy of extract from the register of single tax payers;

- bank account opening certificate/bank details;

8) a certificate on the absence of grounds for rejecting the offer, specified in parts 1 and 2 of Art. 17 of the Law “On Public Procurement”:

- committing crimes committed for selfish motives;

- committing economic crimes (anti-competitive actions);

- committing corruption violations;

- committing offenses related to the use of child labor or any forms of human trafficking;

- arrears in the payment of taxes and fees (mandatory payments);

- initiation of bankruptcy cases;

- presence of other circumstances for refusal to participate in the procurement procedure. 9) the supplier guarantees that the goods are not produced on the territory of russian

federations and republics belarus and is not imported/exported to/from the territory of russian federation and republics belarus;

10) the supplier must provide letters of recommendation regarding the execution of such agreements.

Approved scanned copies of registration documents must be provided together with the general package of tender documents.

Payment for the goods will be made in the national currency of Ukraine in non-cash form on the Supplier’s current account. 

Information on product requirements, technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement: Participants of the procurement procedure must provide, as part of tender offers, information and documents that confirm the compliance of the Participant’s tender offer with the technical, qualitative, quantitative and other requirements for the subject of procurement established by the customer, namely:

Technical and qualitative characteristics of the kit:

1) one kit must contain all goods listed in Annex No. 1;

2) each kit must be packed in an individual white box of the appropriate size;

3 ) each box must have the project logo (Annex No. 3) and printed kit composition;

4) the composition of the hygiene kit should include an informational coloring book (Annex No. 3) and an informational flyer А5 printing on one side (Annex No. 2). 

Goods must comply with international quality and safety standards, and have a good quality certificate, if this is provided for by the legislation of Ukraine. 

Preference will be given to the supplier who offers the best price, quality, terms of payment, terms of delivery, namely:

- payment terms – 100% post-payment within 3 banking days after delivery the lot of goods;

- delivery terms – at the expense of the supplier to the warehouse in Zaporizhzhia and to the warehouse in Kramatorsk, Donetsk region.

Offers will be accepted from Participants who will provide a sample kit before the end of the acceptance of offers for familiarization and confirmation of compliance of the proposed goods with the Customer’s technical requirements.

Please submit samples to the Customer’s address: Zaporizhzhia, Soborny Avenue 189 by courier delivery with the name of the Participant.

The sample kit should contain one item of each name listed in Annex No. 1. 

Charitable organization “Charity Fund “Posmishka UA” reserves the right to reject any or all price offers received in response to the invitation to participate in the tender and is under no obligation to accept any price offer. 

Return of samples provided for tender from suppliers – within ten working days after consideration of tender offers.

If samples are not provided, the Participant’s offer will not be considered.

Tender offer submission form:

Tender offers should be sent to the e-mail address [email protected]   with the subject of the letter “Tender for the purchase of hygiene kits _Name of the supplier”

In case of questions, please contact procurement specialist Karyna Ovsiannikova to e-mail [email protected], contact phone number: +38066-091-38-30, +38063-977-89-16.

Додаток №1-Annex #1

Додаток №2-Annex #2

Додаток №3-Annex #3


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді