Тендер на закупівлю гігієнічних наборів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10
Тендер на закупівлю гігієнічних наборів

Благодійна організація   «Благодійний   фонд «Посмішка  ЮА» у зв’язку із змінами у вимогах до закупівлі оголошує про подовження строків відкритого міжнародного тендеру на закупівлю гігієнічних наборів в рамках забезпечення проектної діяльності  спрямованої на протидію насиллю, а саме протидії домашньому насильству, гендерно-зумовленному та сексуальному  насильству за фінансової підтримки UNFPA. 

Дата оголошення тендеру:  09 січня 2024 р.

Дата подовження тендеру: 09 лютого 2024 р. 

Лот № 1 – 1750 наборів у м. Херсон

Лот № 2 – 1500 наборів у м. Харків або Харківську обл.

Лот № 3 – 1500 наборів у м. Дніпро або Дніпропетровську обл.

Лот № 4 – 1000 наборів у м. Миколаїв або Миколаївську обл. 

Приймати участь у тендері можливо як по одному лоту, так і по декількох, в залежності від спроможності постачальника.

Термін подання  тендерних пропозицій: 7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 16 лютого 2024 року включно. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 16 лютого 2024 року, розгляду не підлягатимуть. 

Відкритий міжнародний тендер проводиться керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України №922 «Про публічні закупівлі». 

Вимоги до  Учасників: 

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та інших країн, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців,  відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний строк на склад у м. Херсон, м. Харків або Харківську область, м. Дніпро або Дніпропетровську область, м. Миколаїв або Миколаївську область та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару   та загальну суму  згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 3х банківських днів після отримання партії товару);

5) умови та строки поставки на склад у м. Херсон, м. Харків або Харківську область, м. Дніпро або Дніпропетровську область, м. Миколаїв або Миколаївську область;

6) пропозиція має бути оформлена українською та англійською мовою, скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) податкова декларація за 2023р.

10) довідка про обіг коштів по розрахунковому рахунку за 2023р.

11) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

12) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод;

13) просимо не надавати для прикладу договори з іншими замовниками та  дотримуватися конфіденційності;

14) референт лист; 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника. 

 

Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: 

Технічні та якісні характеристики набору:

  • один набір має містити усі перелічені товари у Додатку №1;
  • необхідно передбачити поставку різних розмірів на позиції жіночої білизни (20 % -S, 40% – M i 40% – L) та термобілизни (20 % -S, 40% – M i 40% – L)

3) кожен набір повинен бути упакований у рюкзак оливкового, графітового або чорного кольору відповідного розміру;

4) рюкзаки по 5 (п’ять) штук повинні бути упаковані у коробку білого або коричневого кольору відповідного розміру;

5) на кожному рюкзаку та коробці має бути нанесено 2 (два) логотипи проекту (Додаток №2) логотипи мають бути кольоровими, однакової висоти та повністю видимими.

та  надрукований склад набору на українській мові;

6) погодження розміщення логотипів на коробці є обов’язковим для постачальника, який буде обраний за результатами тендеру. Від обраного постачальника буде запропоновано підготувати 1 коробку з логотипами, зробити фотографію та надіслати її електронною поштою до БО БФ Посмішка ЮА для затвердження. Тільки після отримання погодження можна буде брендувати всі інші бокси.

7) до складу гігієнічного набору має входити два види інформаційних листівок – у форматі А4 на стандартному аркуші папері та інформаційний флаєр формату А5, Мелований папір, щільність 150 г/м2, друк двосторонній, один згін,  (макети листівок та флаєру у Додатоку №2). 

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію (на всі види товару у наборі) та додані до  комерційної пропозиції. 

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строком  поставки , а саме: 

- форма оплати – 100% післяплата протягом 3-х банківських днів після отримання партії товару;

- умови поставки – за рахунок постачальника на склад у м. Херсон, м. Харків або Харківську область, м. Дніпро або Дніпропетровську область, м. Миколаїв або Миколаївську область

- строк поставки від 15 до 30 днів.

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть зразок набору до закінчення прийому пропозицій для ознайомлення та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.

Зразки просимо надати за адресою Замовника: м. Запоріжжя, просп. Соборний, б. 189 кур’єрською доставкою із зазначенням назви Учасника.

Зразок набору має містити по одній позиції кожного найменування, який перелічено у Додатку №1. 

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію. 

Повернення зразків наданих для тендеру від постачальників – протягом десяти робочих днів після розгляду тендерних пропозицій. 

У разі ненадання зразків, пропозиція Учасника розглядатися не буде. 

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах». 

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.  

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected]  або за тел: +380503211288 «Гаряча лінія». 

Форма подання тендерної пропозиції:

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] темою листа «Тендер на закупівлю гігієнічних наборів _Назва постачальника»

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Базарова Сергія, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38066-20-77-175.

 

Tender for the purchase of hygiene kits 

Charitable organization “Posmishka UA Charitable Fund” in connection with changes in procurement requirements, announces the extension of the open international tender for the purchase of hygiene kits within the framework of ensuring project activities aimed at combating violence, namely combating domestic violence, gender- based and sexual violence with the financial support of UNFPA. 

Tender announcement date: January 9, 2024.

Tender extension date: February 9, 2024. 

Lot No. 1 – 1750 sets in the city of Kherson

Lot No. 2 – 1,500 sets in the city of Kharkiv or the Kharkiv region.

Lot No. 3 – 1,500 sets in the city of Dnipro or Dnipropetrovsk region.

Lot No. 4 – 1000 sets in the city of Mykolaiv or the Mykolaiv region. 

It is possible to participate in the tender both for one lot and for several, depending on the capacity of the supplier.


Tender submission deadline: 7
(seven) calendar days from the day following the tender announcement date, until February 16, 2024 inclusive. 

All bids received by the organizer after the deadline for their submission, namely after 23:59 on February 16, 2024 , will not be considered. 

The open international tender is conducted in accordance with the regulations of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 dated October 12, 2022 “On approval of the specifics of public procurement of goods , works and services for customers, provided for by the Law of Ukraine “On Public Procurement”, for the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the day of its termination or cancellation”, by the Law of Ukraine No. 922 “On Public Procurement”. 

Requirements for Participants: 

Business entities of Ukraine and other countries are invited to participate in the tender, except for those specified in paragraph 2 of Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 of October 12, 2022, which must be properly registered under the legislation of Ukraine / have a representative office and a bank account in Ukraine; have work experience in the relevant field for at least 24 months , relevant KVEDs for trading; the supplier has the opportunity to deliver the specified sets within the specified period to a warehouse in the city of Kherson, the city of Kharkiv or the Kharkiv region, the city of Dnipro or the Dnipropetrovsk region, the city of Mykolaiv or the Mykolaiv region and have the opportunity to provide the originals of the accompanying documents with a seal and signature (agreement deliveries, invoice, expense invoice, etc.). 

Tender offers must have the following information:

1) the full name of the product, including the manufacturer, trademark, brand, quantity of the product in the package, weight, volume in ml, etc.;

2) product characteristics for each item (Appendix No. 1);

3) the price per product unit and the total amount according to the specification (Appendix No. 1);

4) terms of payment (the advantage will be after payment within 3 banking days after receiving the batch of goods);

5) conditions and terms of delivery to the warehouse in the city of Kherson, the city of Kharkiv or the Kharkiv region, the city of Dnipro or the Dnipropetrovsk region, the city of Mykolaiv or the Mykolaiv region;

6) the proposal must be drawn up in Ukrainian and English , sealed with a signature and seal;

7) registration documents:

- a copy of the passport – pages 1-6 and those on which the place of residence is indicated;

- an extract from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations;

- charter or other founding document of the company (latest version);

- a document confirming the right to sign;

- for VAT payers: a copy of the certificate or certificate of the VAT payer, a copy of the extract from the register of VAT payers;

- for single tax payers: copy of certificate or certificate of single tax payer, copy of extract from the register of single tax payers

- account opening certificate/bank details;

8) a certificate on the absence of grounds for rejection of the tender offer specified in parts 1 and 2 of Article 17 of the Law “On Public Procurement”:

- committing crimes committed for selfish motives;

- committing economic crimes ( anti-competitive actions);

- committing corruption violations;

- committing offenses related to the use of child labor or any forms of human trafficking;

- arrears in the payment of taxes and fees (mandatory payments);

- initiation of bankruptcy cases;

- the presence of other circumstances for refusal to participate in the procurement procedure.

9) tax declaration for 2023

10) certificate on the circulation of funds on the current account for 2023.

11) the supplier guarantees that the Goods are not produced on the territory of the Russian Federation and the Republic of Belarus and are not imported/exported to/from the territory of the Russian Federation and the Republic of Belarus ;

12) the supplier must provide letters of recommendation regarding the execution of similar agreements;

13) please do not provide, for example, contracts with other customers and observe confidentiality;

14) reference letter; 

Approved scanned copies of registration documents are provided together with the general package of tender documents.

Payment for the goods will be made in the national currency of Ukraine in non-cash form at the supplier’s y/y. 

Information on product requirements, technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of purchase:

Participants in the procurement procedure must provide, as part of tender offers, information and documents that confirm the compliance of the Participant’s tender offer with the technical, qualitative, quantitative and other requirements for the subject of procurement established by the customer, namely: 

Technical and qualitative characteristics of the set:

  • one set must contain all the goods listed in Appendix #1;
  • it is necessary to provide for the supply of different sizes in the positions of women’s underwear (20% -S, 40% – M and 40% – L) and thermal underwear (20% -S, 40% – M and 40% – L)

3) each set must be packed in an olive, graphite or black backpack of the appropriate size;

4) backpacks of 5 (five) pieces must be packed in a white or brown box of the appropriate size;

5) each backpack and box must have 2 (two) project logos (Appendix #2), logos must be colored, of the same height and fully visible.

and the printed composition of the set in the Ukrainian language;

6) approval of placing logos on the box is mandatory for the supplier who will be selected based on the results of the tender. The selected supplier will be asked to prepare 1 box with logos, take a photo and send it by e-mail to BO BF Posmishka UA for approval. Only after receiving approval will it be possible to brand all other boxes.

7) the hygiene kit should include two types of information leaflets – in A4 format on a standard sheet of paper and an information flyer in A5 format, Coated paper, density 150 g/m2, double-sided printing, one fold, (layouts and flyer layouts in Appendix No. 2 ). 

 The goods must meet international quality and safety standards, have a product quality certificate (for all types of goods in the set) and be attached to the commercial offer. 

Preference will be given to the supplier who offers the best ratio of price, quality, payment terms, delivery time, namely: 

- form of payment – 100% post-payment within 3 banking days after receiving the batch of goods;

- terms of delivery – at the expense of the supplier to the warehouse in Kherson, Kharkiv city or Kharkiv region, Dnipro city or Dnipropetrovsk region, Mykolaiv city or Mykolaiv region

- delivery time from 15 to 30 days.

Proposals will be accepted from Participants who will provide a sample set before the end of the acceptance of proposals for familiarization and confirmation of compliance of the proposed product with the Customer’s technical requirements.

Please provide samples at the address From Amovnik: Zaporozhye city, Ave. Soborny, b. 189 by courier delivery with the name of the Participant.

The sample set must contain one item of each denomination listed in Appendix No. 1. 

Charitable organization “Posmishka UA Charitable Fund” reserves the right to reject any or all bids received in response to the invitation to tender, and is under no obligation to accept any bid. 

Return of samples provided for tender from suppliers – within ten working days after consideration of tender offers. 

If samples are not provided, the Participant’s offer will not be considered. 

In the event that the supplier provides its commercial offer, it represents and warrants that it and all its subcontractors will protect people from sexual harassment and sexual exploitation, the term “sexual exploitation” means any abuse or attempted abuse of a vulnerable position, power or trust for the purpose of sexual exploitation, including but not limited to the acquisition of monetary, social or political benefit from the sexual exploitation of others. Similarly, the term “sexual harassment” means a physical act or threat of a sexual nature, whether with the use of force or under unequal or coercive conditions.” 

“Posmishka UA” BF makes efforts to prevent, detect and take measures against all cases of fraud and abuse.

The confidential hotline for combating fraud and abuse is available to all tender participants, suspicious and fraudulent actions should be reported to the mail: [email protected] or by phone : +380503211288 “Hotline”. 

Form for submitting a tender offer:

Tender offers should be sent to the e-mail address [email protected] with the subject of the letter “Tender for the purchase of hygiene kits_Name of the supplier”

In case of questions, contact the procurement specialist Serhiy Bazarov , e- mail [email protected], contact phone: +38066-20-77-175.

Запит_Тендер на гіг.набори

Додаток 1 до Запиту

Додаток 2 до Запиту


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді