Тендер на закупівлю: Iнтерактивний стіл
ЗАВЕРШЕНО
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів
Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках грантового проекту №RPP/2020/08/215/PPP Iнтерактивний стіл «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.
Дата оголошення про тендер: 04.02.2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 19.02.2021 р.
Предметом закупівлі є обладнання, а саме:
№ п/п |
Найменування предмету закупівель |
Найменування альтернативних варіантів |
Один. виміру |
К-сть |
Характеристика предмету закупівель |
1 |
Iнтерактивний стіл Dotyk S10 50 |
шт |
1 |
Діагональ -50″, 4KUltraHD (3840×2160) 60Гц |
Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою [email protected] до 10.02.2021 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:
- в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP Iнтерактивний стіл.» не пізніше 17:00 19.02.2021 р.
- в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 17:00 19.01.2021 р.
- для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
- для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
- або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP Меблі.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 19.02.2021 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 20.02.2021 року.
Умови оплати:
Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1y1T4exoooynuGET4eQBKAA3fYDqMiBjG