Тендер на закупівлю камери фарбувально-сушильної (Товар)

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю камери фарбувально-сушильної (Товар)

Закупівлі проводятся у рамках освітньо-грантової програми розвитку ветеранського бізнесу «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ». Програма ініційована та впроваджується Future Development Agency за фінансування ПУМБ.

Мета Програми: 

  • розширити економічні можливості ветеранів і ветеранок, військовослужбовців, які хочуть започаткувати або розвивати власну справу через навчання, менторську і фінансову підтримку;
  • запуск та/або розвиток їх бізнесів у партнерстві з цивільним населенням;
  • створити нові робочі місця для інтеграції ветеранів.

Граничний термін подання тендерних пропозицій: 2 березня 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 5 березня 2025 року

Основні характеристики камери фарбувально-сушильної:

  • Пульт управління побудований на базі програмованого логічного контролеру (PLC)
  • Зовнішній габаритний розмір камери (ДхШхВ):  8,7х5,8х4м
  • Внутрішній розмір робочої зони (ДхШхВ): 8,6х4,5х3,5м
  • Продуктивність по повітрю: 27000 м. куб/год
  • Температура повітря (задається оператором):16-80ºС
  • Потужність витяжної вентиляційної установки: 7,5, кВт
  • Потужність припливної вентиляційної установки: 11 кВт
  • Теплова потужність дизельного пальника: 115-310 кВт
  • Споживання дизельного палива: 9,6-26 кг/год
  • Двері для персонала (ШхВ): 650х2000 мм
  • Ворота вхідні ролетні (ШхВ): 3500х3500 мм
  • Загальне споживання електроенергії: 18,8 кВт
  • Максимальне навантаження на решітки підлоги: 600 кг/колесо
  • Електроживлення: 3 фази, 380 В, 50Гц
  • Використання сталі товщиною: 1,5-3,0 мм
  • Наявність дозвіл Держпраці на застосування на території України

Комплект поставки Товару:

  • Комплект стінових панелей товщиною 60мм: 1 компл.
  • Ролетні ворота: 1 шт.
  • Комплект світлодіодних стельових світильників 4х18Вт: 8 шт.
  • Дизельний пальник: 1 шт.
  • 4-ходовий теплообмінник з нержавіючої сталі: 1 шт.
  • Відцентрова вентиляційна установка припливна, з електродвигуном: 1 компл.
  • Відцентрова вентиляційна установка витяжна, з електродвигуном: 1 компл.
  • Шиберний пристрій з пневмоприводом: 1 компл.
  • Комплект фільтрів викиду, подачі та попередніх: 1 компл.
  • Пульт керування з системами автоматики і контролю: 1 шт.
  • Вимірювач тиску для контролю тиску в кабіні камери: 1 шт.
  • Конструктив стельовий з комплектом рамок фільтрів стелі: 1 компл.
  • Обвідні повітряні канали утеплені: 1 компл.
  • Комплект рамок фільтрів викиду: 1 компл.
  • Датчики контролю тиску в камері: 1 компл.
  • Терморегулятор: 1 шт.
  • Лічильник мотогодин: 1 шт.
  • Таймер для контролю часу сушки: 1 шт.
  • Сервісні двері для персоналу: 1 шт.
  • Програмований логічний контроллер: 1 шт.
  • Частотний перетворювач вентиляційної установки викиду повітря: 1 шт.
  • Газосигналізатор: 1 шт.

До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам моделі фарбувально-сушильних камер. Може бути прийнято різне комплектування камери.

Пакування, завантаження Товару: за рахунок Підрядника.

Місце доставки: самовивіз 

Оплата: 

- попередня оплата – 50% від вартості Товару після підписання договору поставки;
– остаточна оплата – 50% у триденний термін після отримання Товару.

Вимоги до вибору підрядника:

  • Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;
  • Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;
  • Наявність сертифікації обладнання буде перевагою;
  • Наявність обладнання в Україні буде перевагою;
  • Своєчасність доставки та якість обладнання;
  • Гарантія, сервісне обслуговування в Україні буде перевагою.

Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:

  • Копії реєстраційних документів – виписка з ЄДР – та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік) – свідоцтво/довідка платника податків – інші відповідні документи для підтвердження пропозиції
  • Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)
  • Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)

Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №3-G5 (назва вашої компанії).


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю паперово-гігієнічної продукції, побутової хімії, господарських товарів, одноразового посуду, канцелярських товарів, офісного паперу, офісного обладнання, харчової продукції та дитячих товарів

Відбір 3 місцевих жіночих НУО для участі у проєкті «Зміцнення громадянського суспільства та малих громад: гендерно-чутливе відновлення та реінтеграція в Україні»

Тендер на закупівлю послуг з ремонту приміщень МТП у м. Хуст

Тендер на закупівлю ноутбуків

Тендер на закупівлю транспортних послуг

Запит на цінову пропозицію з надання послуг з пасажирських перевезень Миколаїв-Одеса