Тендер на закупівлю канцелярських товарів / Tender for the purchase of office supplies
- Благодійний фонд «Слов’янське серце» для виконання спільного благодійного проекту з Plan International «Building Back Better II – Будуємо, відбудовуємо, покращуємо ІІ: Створення сприятливого середовища для дітей та підлітків в Україні» запрошує організації та підприємців з доброю репутацією надати тендерні пропозиції на постачання канцелярських товарів./ For the implementation of the joint charity project with Plan International «Building, back, better II: Contribution to a conductive environment for children and adolescents in Ukraine”, the Slavic Heart Charitable Foundation invites organizations and entrepreneurs with a good reputation to submit bids for the supply of stationery
№ |
Найменування/ Name |
Кількість, / Quantity |
Термін поставки/ Delivery time |
1 |
Канцелярські товари/ Office supplies |
Згідно технічного завдання/ According to the terms of reference |
За замовленням Покупця протягом строку дії договору/At the Buyer’s request during the term of the agreement |
Учасники повинні мати відповідні КВЕД для поставки товару, а також досвід поставки такого товару.
Тендерну Документацію можна безкоштовно отримати за адресою: пр-т. О. Поля, 82Г, м. Дніпро. 49061./ Tenderers must have the appropriate KVED for the supply of goods, as well as experience in supplying such goods.
The Bidding Documents may be obtained free of charge at the following address: 82G O. Polya Ave. 49061
- Пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття Тендерних пропозицій і повинні бути в запечатаному вигляді доставлені за вищенаведеною адресою, пр-т. О. Поля, 82Г, м. Дніпро, 49061 або надіслані на окрему електрону адресу фонду [email protected] не пізніше ніж 25.02.2025 до 12:00, після чого вони будуть розкриті у присутності наявних учасників тендерного комітету 25.02.2025 о 14:00. ОБОВ’ЯЗКОВО, незалежно від вибраної форми подачі, учасники мають надіслати копію пропозиції на електронну пошту [email protected] /The bids shall remain valid for 90 (ninety) days from the date of opening of the Bids and shall be delivered in sealed form to the above address, 82G O. Polya Ave. in Dnipro, 49061 or sent to the separate e-mail address of the Fund [email protected] no later than 25.02.2025 by 12:00, after which they will be opened in the presence of the existing members of the Tender Committee on 25.02.2025 at 14:00. Regardless of the chosen form of submission, participants must send a copy of the proposal to [email protected].
Тендерні Пропозиції, надані пізніше встановленого терміну, не приймаються і повертаються учасникам тендеру нерозкритими./ Tenders submitted after the deadline shall not be accepted and shall be returned to the Tenderers unopened.
Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за адресою, зазначеною вище або за телефонами: 0993885111./ Interested contractors may obtain additional information at the address above or by contacting 0993885111.
Реєстраційна форма постачальника Тендерна документація Форма технічної пропозиції Форма фінансової пропозиції
Спеціалістка з закупівель/ Procurement Specialist Клюваченко Ольга/ Olga Kluvachenko