Тендер на закупівлю канцтоварів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AUACH

Всеукраїнська благодійна організація «Всеукраїнська асоціація громадського здоров’я» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю канцтоварів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення роботи проекту «Профілактичні послуги для СІН та ОСБ у Луганській області», що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг 

Назва

Кількість*

Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ)

1

Ручка кулькова синя (с рез. грипом) Buromax

10

 

2

Ручка гелева синя Buromax

10

 

3

Швидкозшивач з прозорим верхом А4, без перфорації, глянець, Economix

10

 

4

Швидкозшивач з прозорим верхом А5, без перфорації, глянець, Economix

10

 

5

Файл А4+, глянцевий, 30 мкм (100шт/уп) Axent

1

 

6

Маркер для CD водостійкий, 1мм, тонкопишучий, чорний CENTROPEN

10

 

7

Скріпки нікельовані 28мм, 100 шт. круглі Axent

10

 

8

Степлер №24 (скоби №24,26) 20арк. Buromax

1

 

9

Лінійка пластикова 30см прозора Economix

5

 

10

Блокнот А4 на пружині, 48 арк., клітинка, картонна обкл. синя Buromax

10

 

11

Олівець графітовий 2B технічний, шестигранний Koh-I-Nor

10

 

12

Скоби №24/6, 1000шт Buromax

10

 

13

Скоби №10 1000шт/уп Kangaro

10

 

14

Папір офісний А4 Maestro Standart 80г/м2 (500арк/пач.)

10

 

 

* Кількість вказана для порівняння вартості ціни у постачальників. Фактичні об’єми закупівлі та асортимент буде значно розширений.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

З 01 вересня 2018 р. по 31 грудня 2018 року

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Безготівковий розрахунок  

  • Рахунок-фактура,
  • Комерційна пропозиція,
  • Цінова пропозиція.

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (Ботвін Сергій Павлович, виконавчий директор, +38 067 467 18 92, [email protected]). 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 02100, Київ, вул. Будівельників 22/11, офіс 24, 1-й поверх або на електронну пошту [email protected]

до 23 серпня 2018 року до 17:00 (включно).

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді