Тендер на закупівлю логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

тендер tender ntylth(3)
Тендер на закупівлю логістичних послуг

ГО «Дівчата» спільно з World Vision впроваджує проєкт «Захист на Сході», у межах якого вразливим сім’ям із дітьми буде надана комплексна підтримка (зокрема, психологічна, соціальна та грошова) у Харківській та Дніпропетровській областях. 

Період укладання договору: грудень 2023 – липень 2024 року

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Резюме.
  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf 
  • Довідка про відкриття банківського рахунку для фізичної особи-підприємця або лист-згода про готовність відкрити банківський рахунок для фізичної особи-підприємця за підписом кандидата у форматі .pdf 

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися  НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

У Додатку В. Фінансова пропозиція необхідно дотримуватись наступного:

  • Зазначити вартість логістичних послуг за годину.
  • Зазначити вартість послуг пакування наборів за 1 набір, який містить до 10 од. та  за 1 набір, який містить від 10 од.
  • Зазначити вартість послуг розвантаження та відвантаження товарів за годину.

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на тендер та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням: Запрошенням до участі у тендері № PF.PBAS #221600/13

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № PF.PBAS #221600/13 на закупівлю логістичних послуг» не пізніше 18:00, 26 листопада 2023 року

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 25 листопада 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на відбір консультантів з надання послуг усного та письмового перекладу

Пошук експерта/ментора для партнерських організацій Acted

Продовжено конкурс на відбір консультантів/ок-перекладачів/ок

Запит із закупівлі та доставки обладнання, підписок та ліцензій, тренінгів для Державної митної служби України в рамках Проєкту USAID/ Кібербезпека

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми