Тендер на закупівлю логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

prostirtender tender ntylth(3)
Тендер на закупівлю логістичних послуг

ГО «Дівчата» спільно з World Vision впроваджує проєкт «Захист на Сході», у межах якого вразливим сім’ям із дітьми буде надана комплексна підтримка (зокрема, психологічна, соціальна та грошова) у Харківській та Дніпропетровській областях. 

Період укладання договору: грудень 2023 – липень 2024 року

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Резюме.
  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf 
  • Довідка про відкриття банківського рахунку для фізичної особи-підприємця або лист-згода про готовність відкрити банківський рахунок для фізичної особи-підприємця за підписом кандидата у форматі .pdf 

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися  НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

У Додатку В. Фінансова пропозиція необхідно дотримуватись наступного:

  • Зазначити вартість логістичних послуг за годину.
  • Зазначити вартість послуг пакування наборів за 1 набір, який містить до 10 од. та  за 1 набір, який містить від 10 од.
  • Зазначити вартість послуг розвантаження та відвантаження товарів за годину.

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на тендер та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням: Запрошенням до участі у тендері № PF.PBAS #221600/13

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № PF.PBAS #221600/13 на закупівлю логістичних послуг» не пізніше 18:00, 26 листопада 2023 року

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 25 листопада 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук