Тендер на закупівлю логістичних послуг
ЗАВЕРШЕНО
Тендер № 1М
08.02.2024р.
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900 оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг з організації проживання, харчування, оренди приміщення для тренінгів, трансферу, відшкодування вартості проїзду, учасникам заходів для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW). В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.
Логістичний супровід проведення:
- 1-денних 7 офлайн- зустрічей
- 1 денних засіданнь робочих груп
- 2 денних 2 офлайн- тренінги з міжвідомчої взаємодії
- 3 денний 1 офлайн тренінг для спеціалістів із соціальної роботи, представників місцевої влади та патронатних команд
Період надання послуги: лютий-березень 2024 року.
Місце надання послуг: м. Київ, м. Андрушівка, м. Житомир, м. Звягель, м. Коростень, м. Олевськ, м. Хорошів
Вимоги до предмету закупівлі:
I.Вимоги до місця проживання:
- Комфортні умови проживання європейського готельного рівня, класу не вище ніж «три зірки».
- Одно- або двомісне розміщення учасників у номерах економ або стандарт зі зручностями (санвузол, душ).
- Цілодобовий доступ до укриття на території готелю або поруч з ним на відстані до 50 м на випадок повітряної тривоги.
- Вимоги до послуг харчування:
- Організація смачного, повноцінного та якісного харчування для осіб за графіком,
що узгоджується з замовником.
- Місце для організації харчування (кафе, ресторан тощо) може бути у приміщенні (на території) місця проживання учасників.
- Можливість надання кейтерингових послуг.
III. Вимоги до компенсації проїзду:
- Компенсація проїзних квитків учасникам заходу та у зворотному напрямку за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення, тощо). Компенсація проїзду відбувається по квитках на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус / маршрутку. Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані учасниками і учасницями. Авансування зворотних квитків не допускається.
Умови оплати:
100% від суми Специфікації сплачуються Замовником (ГО «Соціальна синергія») протягом 5 (п’яти) банківських днів після надання Послуг по кожному заходу і підписання сторонами відповідних актів (включно з розрахунками за готель , оренду залу, кейтерінг, трансфер, відшкодування вартості квитків).
Валюта закупівлі: Національна валюта України – гривня.
Вимоги до виконання послуг:
- відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для послуг і товару даного роду чинним законодавством України;
- дотримання специфікації / опису товарів/послуг.
До участі в тендері запрошуються:
- фізичні особи-підприємці;
- юридичні особи, організації.
Умови доставки:
- Доставка проводиться силами і засобами Постачальника
- Кожна послуга та товар під час організації заходів повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
- Всі надані послуги повинні мати супровідні документи: рахунок, акт виконаних робіт.
Вимоги до оформлення пропозиції:
- Логістична компанія (або логіст) складають кошториси на запропоновані послуги. (Загальний кошторис має бути розбитий окремо на кожну послугу з деталізацією усіх складових для розуміння якості, кількості та вартості замовлених послуг).
- Логістична компанія (або логіст) надає пропозицію вартості власних послуг.
Склад тендерної пропозиції:
Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
- Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
- Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка) (Додаток 1);
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника податку;
- Копія платіжного доручення про сплату єдиного податку;
- Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
- Фінансова звітність за 2022 рік діяльності компанії або декларація для ФОП.
Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:
- Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
- До тендерної пропозиції (додаток 1) повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
- Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.
Комерційні пропозиції просимо надати:
- до 00 год. 19 лютого 2024 року (за київським часом)
Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:
— о 16.00 год. 20 лютого 2024 року.
Критерії оцінки та вибору логістичної компанії (логіста):
- Логістична компанія (логіст) має бути належним чином зареєстрована та згідно реєстраційних документів мати право займатися даним видом діяльності.
- Зрозуміле та детальне викладення пропозиції. Пропозиція має містити відповіді щодо всіх пунктів заявлених замовником в оголошенні.
- Співвідношення ціни та якості запропонованих послуг. (Враховуються додаткові матеріали, що свідчать про якість запропонованих послуг (листи, грамоти, сертифікати, подяки, гарантії тощо)).
- Сума оплати послуг логістичної компанії (логіста) буде враховуватись при виборі переможця. Перевага бути надаватись мінімальній оплаті.
- Перевагою у виборі логістичної компанії також буде досвід роботи з громадськими організаціями, досвід роботи у відповідній сфері, пропозиція надати дану послугу на безкоштовній основі.
- Перевагою у виборі логістичної компанії (логіста) будуть пропозиції у яких надавачами послуг проживання та харчування будуть фізичні чи юридичні особи з досвідом співпраці з громадськими організаціями в організації подібних заходів.
Вимоги до документів на логістичні послуги:
- Надавач логістичних послуг повинен оформити та надати Замовнику наступні документи щодо наданих послуг:
- копію договору(рахунку) та акту наданих послуг на проживання з деталізацією послуги;
- копію договору(рахунку) та акт наданих послуг на харчування з меню на кожен день;
- копію договору(рахунку) та акт наданих послуг трансферу та розшифровка вартості (маршрутний лист) з зазначенням кілометражу, часу очікування, вартості проїзду за один кілометр, вартості очікування.
- копію договору(рахунку) та акт наданих послуг з оренди приміщення для заходу;
- копію (оригінал) відомості відшкодування проїзду із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові учасника проекту, документу на підставі якого відбулась компенсація, контактного телефону особи та підпису. А, також, копій (оригіналів) проїзних документів на підставі яких відбувалась компенсація.
- Надавач логістичних послуг надає на вимогу Замовника і інші документи що стосуються організації замовлених послуг і не враховані у вищезазначеному переліку.
Як взяти участь у тендері:
Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected].