Тендер на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу
Благодійна організація «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ» (далі — «Організація») оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу для представників ОГС та громад «Ефективне планування програм охорони здоров’я».
Джерело фінансування закупівлі — Дана закупівля здійснюється в рамках проєкту «Довгострокова технічна підтримка в рамках СРЖ 2024-2026», який реалізується за підтримки Європейської коаліції з боротьби ТБ
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Кінцевий термін подачі цінових пропозицій: 18:00 06.02.2025 р
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: Лютий 2025 року (за потребою організатора закупівлі — БО «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання логістичних послуг з організації тренінгу для представників ОГС та громад «Ефективне планування програм охорони здоров’я».
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 | Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
Надання послуг згідно вимог, які зазначені у Попередньому кошторисі. | Попередній кошторис |
Безготівковий розрахунок | Попередній кошторис |
Надання послуг без ПДВ | Попередній кошторис |
Фіксована вартість послуг (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору). | Попередній кошторис |
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ2 | ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
Право на здійснення підприємницької діяльності |
1. Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується); 2. Фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). 3. Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). |
ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ
- Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
- Заповнений Попередній кошторис — з чітким дотриманням технічних характеристик.
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
- ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: закупівля здійснюється без ПДВ. Платникам ПДВ необхідно надати в пакет документів гарантійний лист про погодження пройти процедуру звільнення від ПДВ згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні. Закупівля вважається такою, що відбулась, якщо отримано щонайменше три пропозиції від постачальників.
- Строк дії пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно подавати на електронну пошту [email protected] з обов’язковою копією на [email protected]!
1. Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.
2. Пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки