Тендер на закупівлю меблів для освітніх центрів
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів для освітніх центрів в рамках проекту «Міжсекторальна підтримка людей, які постраждали внаслідок бойових дій у південних та східних областях України» реалізується за підтримки Організації Об’єднаних Націй, діючи через Управління з координації гуманітарних справ (OCHA)
Дата оголошення тендеру: 13 вересня 2023 р.
Кількісні характеристики наведені у Додатку №1, закупівля буде проведена для 14 освітніх центрів.
Термін подання тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 04 жовтня 2023 року включно.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 04 жовтня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Вимоги до Учасників:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку та зборку зазначених меблів за власний рахунок, у вказаний строк за адресою: Запорізька обл. (6 локацій), Донецька обл. (2 локації), Харківська обл. (6 локацій) у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).
Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці тощо;
2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);
3) ціну за одиницю товару з ПДВ та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1), якщо постачальник не платник ПДВ, то вказати ціни без ПДВ;
4) умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 3х банківських днів після отримання партії товару);
5) умови та строки поставки у Запорізьку обл. (6 локацій), Донецьку обл. (2 локації), Харківську обл. (6 локацій);
6) пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
7) реєстраційні документи:
- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
- вчинення корупційних порушень;
- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
- порушення справ про банкрутство;
- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.
9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;
10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
Технічні та якісні характеристики товару:
1) кожен товар повинен бути упакований в індивідуальну коробку заводу виробника;
2) тендерна пропозиція надається за шаблоном, Додаток №2;
3) товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, гарантійний талон якщо це передбачено Законодавством України.
Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки та умов поставки, а саме:
- форма оплати – 100% після оплата протягом 3-х банківських днів після отримання партії товару;
- умови поставки – у Запорізьку обл. (6 локацій), Донецьку обл. (2 локації), Харківську обл. (6 локацій) та здійснити зборку товару власними силами.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.
Форма подання тендерної пропозиції:
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю меблів для освітніх центрів _Назва постачальника»
У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Овсяннікової Карини, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38066-091-38-30, +38063-977-89-16.