Тендер на закупівлю меблів для центрів психосоціальної підтримки дітей

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


msg1033122096-274586
Тендер на закупівлю меблів для центрів психосоціальної підтримки дітей

ГО “Відповідальні громадяни” запрошує надати цінову пропозицію на закупівлю меблів для центрів психосоціальної підтримки родин з дітьми в Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій, Харківській областях, в рамках реалізації проєкту: Enhancement of community capacity in delivery of essential protection services and resilience in Kharkiv, Donetsk, Dnipropetrovsk and Zaporizhzhia regions Посилення потенціалу громад в наданні основних послуг із захисту та життєстійкості в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях.

Кінцевий термін подачі заявок:  до 13.00 год. 10 жовтня  2024 року.

Тендерна форма

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

Лот №1 – меблі для центрів психосоціальної підтримки родин з дітьми. Ознаймитися з повним переліком можна за посиланням.

Лот №2  -м’які меблі (пуфи) для центрів психосоціальної підтримки родин з дітьми. Ознайомитися з повним переліком можна за посиланням.

Важливо: тендерні пропозиції приймаються за лотами, без поділу лоту на частини.

Умови оплати:

100% післяплата або передплата не більше 50% та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної.

Вимоги до Учасників:

  • учасник повинен надати всі сертифікати якості товару, який зазначений у специфікації,
  • відповідність обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для товарів даного роду чинним законодавством України;  
  • постачальники, що мають досвід постачання товарів у відповідній сфері, що підтверджується аналогічними договорами;
  • відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
  • заявлений товар у наявності на складі в Україні у вказаній кількості;
  • можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО” (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).
  • Рекомендації (за наявності).

Строк постачання товарів: до 15.11.2024 р.

Умови доставки:
Доставка комплекту меблів (стіл для педагога 1шт, стілець дорослий 3шт, стіл круглий 1шт, шафа для іграшок 1шт, стіл прямокутний 1шт, стілець для дітей 6шт, вішалка для одягу 1шт, стіл до 7ми років 6шт, стілець до 7 ми років 6шт, ширма, лавка для перевзування 1шт, шафа для документів 1шт, крісло-мішок 3шт, пуф 6шт)  буде здійснюватися за адресами:
Харківська обл., Малинівська ТГ
Харківська обл., Солоніцевська ТГ
Харківська обл., Зачепилівськка ТГ
Харківська обл., Сахновшинська ТГ
м. Харків (за 5-ма адресами)
Дніпропетровська обл., с. Лозуватка
Дніпропетровська обл., Личківська ТГ
Дніпропетровська обл., м. Кам’янське (за 2-ма адресами)
Дніпропетровська обл., с Чернеччина
Дніпропетровська обл., м. Криничка
м. Кривий Ріг (за 5-ма адресами)
Послуги з доставка та зборки меблів повинні бути враховані у вартість товару.
Кожен товар повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати лоту.
Ціни вказані з урахуванням усіх витрат.
Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, видаткову накладну.

До участі в тендері запрошуються:

– фізичні особи-підприємці;

– юридичні особи, організації.

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції.
  2. Перелік документів, які Заявники повинні надати до тендерної пропозиції:
  3. Належним чином підписана Тендерна форма у форматі pdf (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);
  4. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  5. Копія Свідоцтва платника податку;
  6. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальника, надісланий у форматі pdf.
  7. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів;
  8. Підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів/послуг – мінімум 2 попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;
  9. Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  10. Фінансова звітність за 2023 або 2024 роки діяльності компанії або декларація для ФОП.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  1. Учасники мають подавати пропозиції українською мовою  у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected], із маркуванням: Тендер №PD2024526/1, меблі для центрів психосоціальної підтримки родин з дітьми.
  2. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ/протокол про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків.

Громадська організація «Відповідальні громадяни» зберігає за собою право на те, щоб:

  • зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною постачальником у якості тих, хто надали рекомендації;
  • запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані.

Чинність заявок

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки Замовник може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. Замовник може звернутися до Постачальників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

Комерційні пропозиції просимо надати:

до 13.00 год. 10 жовтня 2024 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

– о 13.00 год. 11 жовтня 2024 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані послуги  відповідають складу лоту.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected]ставлячи у копію [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Пройдіть курс “Абетка саморегуляції 7.0” і отримайте можливість взяти участь в ретриті “Тіло. Ресурс. Баланс.” в Карпатах

Запит на пропозиції для платформи сприяння ринковим зв'язкам та ціновій аналітиці

Save the Children шукає партнерів у Південних областях

Запит цінових пропозицій – техніка (проект JERU)

Запит на закупівлю постільної білизни, ковдр та рушників

Запит на постачання зарядних станцій та аксесуарів