Тендер на закупівлю медичного обладнання для реабілітації
ЗАВЕРШЕНО
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери» оголошує закупівлю медичного обладнання для реабілітації.
Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників медичного обладнання для реабілітації, із доставкою у медичні заклади та установкою даного обладнання.
Предметом закупівлі є поставка та установка медичного обладнання для реабілітації, а саме:
ЛОТ 1: Тренажер для кінезітерапії та Лава регульована мобільна (доставка та установка у КНП «Романівська лікарня» Романівської селищної ради, розташоване за адресою: вул. Медична, 2, смт. Романів Житомирська область, 13001).
ЛОТ 2: Пристрій реабілітаційний зі статично-динамічним модулем (доставка та установка у КНП «Романівська лікарня» Романівської селищної ради, розташоване за адресою: вул. Медична, 2, смт. Романів Житомирська область, 13001).
ЛОТ 3: Стіл медичний фізіотерапевтичний, Валики реабілітаційні для позиціонування та Клини реабілітаційні для позиціонування (доставка та установка у КНП «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради, розташоване за адресою: вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, Полтавська область, 37300).
Термін реалізації поставки та установки усіх лотів – до 25.11.2023.
Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відвантаження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.
Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1 – Лот 1, Лот 2, Лот 3.
- Цінова пропозиція Додаток 2
- валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
- ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат і установки обладнання.
- Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.
- Повний пакет реєстраційних документів, а саме:
- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем третьої групи оподаткування (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.
Брати участь у тендері можна як по одному лоту, так і по декількох, в залежності від спроможності постачальника/виробника.
З переможцем/переможцями підписується Договір (Проєкт договору для ознайомлення) і участю у тендері вони погоджуються на умови договору у разі його підписання.
Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 11 жовтня 2023 р.
У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 09 жовтня 2023 р.