Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dobri vchynky razom

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом» в рамках реалізації Проєкту «Підтримка відновлення громад на сході України», що реалізується в межах підтримки України з боку Швейцарії за фінансування Swiss Solidarity, оголошує тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів.

Дата оголошення тендеру: 8 листопада 2024 року

Замовник:

Організація: Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом»»
Код ЄДРПОУ: 44769991
Адреса: м. Харків, в’їзд Муромський, буд. 1
Предмет закупівлі: закупівля металопластикових вікон, підвіконь та відливів.

Місце, кількість та обсяг:

Місце поставки: м. Харків, Слобідський район, вул. Зернова, 4А.
Кількість: віконні блоки – 51 шт., підвіконня – 7 шт., відливи – 33 шт. 

Строк поставки: з моменту підписання договору сторонами до 13 грудня 2024 року.

Основні вимоги до учасників:

Офіційно зареєстровані суб’єкти підприємницької діяльності, які мають відповідні КВЕД для торгівлі.

Наявність необхідних сертифікатів якості та гарантійних талонів на товар.

Подання тендерних пропозицій:

Пропозиції повинні бути надіслані в електронній формі (формат PDF) на e-mail: [email protected] з темою листа: «Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів_Назва постачальника».

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 15 листопада 2024 року. Пропозиції, подані після 00:00 16 листопада 2024 року, не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення документів:

Документи повинні містити підпис керівника/уповноваженої особи та печатку (за наявності).

Обов’язковий пакет документів включає:

  • виписка з ЄДР юридичних осіб та ФОП;
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або єдиного податку;
  • копії статутних документів (для юридичних осіб);
  • сертифікати якості, довідка про відкриття рахунку, реквізити банку та інші документи, що підтверджують юридичний статус та право на підписання договорів.

Критерії оцінки тендерних пропозицій:

  • Відповідність умовам, передбаченим у тендерному оголошенні.
  • Конкурентоспроможність ціни.
  • Умови оплати та строки доставки.
  • Гарантійні зобов’язання.

Учасникам надається право подавати тільки одну тендерну пропозицію. За рівних умов перевага надаватиметься місцевим постачальникам (Харківська область) або тим, хто запропонує найвигідніше співвідношення ціни, якості, умов та гарантійних зобов’язань.

Результати тендеру:

Повідомлення про переможця: до 18 листопада 2024 року.

Підписання договору: до 21 листопада 2024 року. 

Запитання щодо умов тендеру можна надсилати на електронну адресу: [email protected].

Тендерна документація містить:

  • технічні характеристики товару (додаток 1)
  • профіль учасника та анкета (додаток 2)
  • особливі гарантії (додаток 3)
  • лист-згода на обробку персональних даних (додаток 4)
  • гарантійний лист по запобіганню виникненню конфлікту інтересів (додаток 5)
  • пропозиція на закупівлю товарів (додаток 6)

Тендерна документація доступна за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1-Cyzz0eqqmpirpUNwCfgQPfAp6Zd16t4?usp=sharing

Примітка: замовник не несе відповідальності за будь-які збитки, пов’язані з можливим скасуванням тендеру.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти

Pro-Integrity Grant Program "Business Integrity" / Гранти від Pro-Integrity «Доброчесність бізнесу»

Тендер на надання послуг з організації заходів у м. Львові та Львівській області

Тендер на надання послуг з проведення тематичних воркшопів/тренінгів для комітетів ВРУ