Тендер на закупівлю наборів підтримки для підлітків

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Halyna Seheda

prostirtender_tender_ntylth
Тендер на закупівлю наборів підтримки для підлітків

Термін подачі тендерних пропозицій: 01 квітня – 14 квітня 2025р.

Адреса:  21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, 7

Вид закупівлі: Відкритий тендер 

ЛОТ 1: куртка-трансформер (куртка-бананка) – 1000 штук

             футболка – 1000 штук

ЛОТ 2 : наплічник для ноутбука – 1000 штук

             сумка через плече (еко-сумка) – 1000 штук

ЛОТ 3:  пляшка для води з карабіном – 1000 шт. 

Бланк тендерної пропозиції – Додатки 1-3 (Додаток 1Додаток 2Додаток 3)

Опис: Громадська організація  «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю пакетів підтримки для 1000 підлітків. Дані пакети підтримки будуть роздані в чотирьох навчальних закладах Вінницької, Хмельницької та Черкаської областей у створених навчально-технічних просторах «Maker space», у рамках реалізації проєкту «Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту українцям та громадян третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові» за підтримки гуманітарної агенції Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.

Основні вимоги до товарів: 

ЛОТ 1 

Куртка-трансформер (куртка-бананка) – 1000 штук

- Матеріал: поліестер, плащова тканина, водовідштовхуюча

- Щільність тканини: 160 г/м²

- Колір: синій та сірий

- Особливості: капюшон, кишені на блискавці, світловідбиваюча стрічка 1-3 см, можливість компактного складання у кишеню-сумку 

- Розміри та кількість:   M – 500 шт. та L – 500 шт.

- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: термотрансфер, розмір логотипів: 8х20 см

Футболка – 1000 штук

- Матеріал: 100% бавовна,

- Щільність тканини: 165-180 г/м²

- Колір: білий

- Крій: класичний унісекс

- Розміри та кількість: розмір S – 200 шт.; розмір M – 400 шт. та розмір L – 400 шт.

- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: шовкодрук або термотрансфер, розмір логотипів:7х25 см

ЛОТ 2

Наплічник для ноутбука – 1000 штук

- Матеріал: поліестр, водовідштовхуюча тканина 600D

- Колір: чорний з синім

- Конструктивні особливості:  посилена спинка для комфорту, одне велике основне відділення, відділення для ноутбука, передня кишеня на блискавці, дві відкриті бокові кишені

- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: термоперенос, розмір логотипів:5х20 см

Сумка через плече (еко-сумка) – 1000 штук

- Матеріал: 100% бавовна  щільність не менше 240 гр/м

- Колір: натуральний (нефарбований)

- Розмір: 30х35 см

- Дно: ширина 12 см

- Ручки: довжина 60 см, посилені для додаткової міцності

- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах,  технологія нанесення: шовкодрук або термоперенос. розмір логотипів:7х25 см 

ЛОТ 3 

Пляшка для води з карабіном – 1000 шт.

- Матеріал: алюміній або нержавіюча сталь

- Колір: сріблястий або білий

- Об’єм: 750 мл

- Кришка: гвинтова з карабіном для зручного кріплення

Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: тамподрук або сублімація (за погодженням), розмір логотипів:3х12 см

Основні вимоги до учасників тендеру:

  1. Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у Додатках так і на своїх формах;
  2. Учасники мають право подавати тендерні пропозиції як по одному так і по декількох лотах;
  3. При неповній комплектації лота перевага буде надаватись учаснику, що надасть всі позиції;
  4. У тендерній пропозиції повинна бути вказана характеристика товару;
  5. У вартість товарів потрібно включити вартість доставки за адресою місця зберігання: м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, 7.
  6. Із переможцем/цями тендеру будуть укладенні договори поставки товарів.

Термін закупівлі: 15-20 квітня 2025 року

Умови поставки: попередня оплата 50%, строк поставки до 30 квітня 2025 року..

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Тендерна пропозиція, що включає вартість доставки.
  2. Реєстраційні документи. (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, Витяг з ЄДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)
  3. Платіжні реквізити (довідка з банку), що дозволяють здійснити оплату, відповідні КВЕДи (для ФОП-надавача пропозиції та юридичної особи-надавача пропозиції).

Тендерні пропозиції подавати на електронну пошту [email protected], до 23:59 год. 14 квітня  2025 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція на закупівлю наборів підтримки для підлітків»

Контактна особа: Ірина Коваленко: тел. +380 93 465 9098

Кількість учасників: три і більше


Останні публікації цього розділу:

Набір V хвилі до програми з відновлення та створення малого бізнесу для мешканок Чернігівської області

Дизайнер/ка

Послуги з розширення наповнення Чат-бот платформи для надання юридичних консультацій

Конкурс на надання послуг з організації тренінгу у м. Луцьк

Тендер на закупівлю картонних коробок з маркуванням

Тендер пропозицій на закупівлю транспортних послуг