Тендер на закупівлю наборів підтримки для підлітків
Термін подачі тендерних пропозицій: 01 квітня – 14 квітня 2025р.
Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, 7
Вид закупівлі: Відкритий тендер
ЛОТ 1: куртка-трансформер (куртка-бананка) – 1000 штук
футболка – 1000 штук
ЛОТ 2 : наплічник для ноутбука – 1000 штук
сумка через плече (еко-сумка) – 1000 штук
ЛОТ 3: пляшка для води з карабіном – 1000 шт.
Бланк тендерної пропозиції – Додатки 1-3 (Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3)
Опис: Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю пакетів підтримки для 1000 підлітків. Дані пакети підтримки будуть роздані в чотирьох навчальних закладах Вінницької, Хмельницької та Черкаської областей у створених навчально-технічних просторах «Maker space», у рамках реалізації проєкту «Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту українцям та громадян третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові» за підтримки гуманітарної агенції Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.
Основні вимоги до товарів:
ЛОТ 1
Куртка-трансформер (куртка-бананка) – 1000 штук
- Матеріал: поліестер, плащова тканина, водовідштовхуюча
- Щільність тканини: 160 г/м²
- Колір: синій та сірий
- Особливості: капюшон, кишені на блискавці, світловідбиваюча стрічка 1-3 см, можливість компактного складання у кишеню-сумку
- Розміри та кількість: M – 500 шт. та L – 500 шт.
- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: термотрансфер, розмір логотипів: 8х20 см
Футболка – 1000 штук
- Матеріал: 100% бавовна,
- Щільність тканини: 165-180 г/м²
- Колір: білий
- Крій: класичний унісекс
- Розміри та кількість: розмір S – 200 шт.; розмір M – 400 шт. та розмір L – 400 шт.
- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: шовкодрук або термотрансфер, розмір логотипів:7х25 см
ЛОТ 2
Наплічник для ноутбука – 1000 штук
- Матеріал: поліестр, водовідштовхуюча тканина 600D
- Колір: чорний з синім
- Конструктивні особливості: посилена спинка для комфорту, одне велике основне відділення, відділення для ноутбука, передня кишеня на блискавці, дві відкриті бокові кишені
- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: термоперенос, розмір логотипів:5х20 см
Сумка через плече (еко-сумка) – 1000 штук
- Матеріал: 100% бавовна щільність не менше 240 гр/м
- Колір: натуральний (нефарбований)
- Розмір: 30х35 см
- Дно: ширина 12 см
- Ручки: довжина 60 см, посилені для додаткової міцності
- Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: шовкодрук або термоперенос. розмір логотипів:7х25 см
ЛОТ 3
Пляшка для води з карабіном – 1000 шт.
- Матеріал: алюміній або нержавіюча сталь
- Колір: сріблястий або білий
- Об’єм: 750 мл
- Кришка: гвинтова з карабіном для зручного кріплення
Вимоги до брендування: нанесення логотипів у 4 кольорах, технологія нанесення: тамподрук або сублімація (за погодженням), розмір логотипів:3х12 см
Основні вимоги до учасників тендеру:
- Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у Додатках так і на своїх формах;
- Учасники мають право подавати тендерні пропозиції як по одному так і по декількох лотах;
- При неповній комплектації лота перевага буде надаватись учаснику, що надасть всі позиції;
- У тендерній пропозиції повинна бути вказана характеристика товару;
- У вартість товарів потрібно включити вартість доставки за адресою місця зберігання: м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, 7.
- Із переможцем/цями тендеру будуть укладенні договори поставки товарів.
Термін закупівлі: 15-20 квітня 2025 року
Умови поставки: попередня оплата 50%, строк поставки до 30 квітня 2025 року..
Перелік документів для подачі на участь у тендері:
- Тендерна пропозиція, що включає вартість доставки.
- Реєстраційні документи. (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, Витяг з ЄДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)
- Платіжні реквізити (довідка з банку), що дозволяють здійснити оплату, відповідні КВЕДи (для ФОП-надавача пропозиції та юридичної особи-надавача пропозиції).
Тендерні пропозиції подавати на електронну пошту [email protected], до 23:59 год. 14 квітня 2025 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція на закупівлю наборів підтримки для підлітків»
Контактна особа: Ірина Коваленко: тел. +380 93 465 9098
Кількість учасників: три і більше