Тендер на закупівлю ноутбуків, програмного забезпечення та супутнього обладнання

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

УМПД лого 3 (UA Black).png
Тендер на закупівлю ноутбуків, програмного забезпечення та супутнього обладнання

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю ноутбуків, програмного забезпечення та супутнього обладнання для реалізації проєкту «Підтримка дітей та молоді з досвідом перебування в закладах інституційного догляду та інших альтернативних формах виховання», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГС «Українська мережа за права дитини».

Перелік товарів:

Детальний перелік товарів наведено у частині «Специфікаця» Додатку 1 до цього Оголошення.

Умови оплати:

100% післяплата отриманих товарів здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Замовником відповідних накладних. 

Вимоги до поставки товарів:

  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченим для товарів даного роду чинним законодавством України;
  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати мінімальним технічним характеристикам, вказаним у частині «Специфікація» Додатку 1 до цього Оголошення.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Умови доставки:

  1. Товар повинен бути новим, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його під час транспортування.
  2. Доставка, розвантаження товару, підйом на поверх (не нижче, ніж десятий) та занесення до місця встановлення здійснюються за рахунок Постачальника. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником тендеру до загальної вартості товару.
  3. Відповідальність за якість товару, його зовнішній вигляд та неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на Постачальника.
  4. Учасник тендеру гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого терміну експлуатації товару, але не менше, ніж 12 місяців, при умові дотримання Замовником умов його зберігання.
  5. Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності (у разі, якщо товар даного виду підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до норм чинного законодавства України). 

Кінцевий строк поставки товару: 14 календарних днів з дня підписання відповідного договору/договорів. 

Місце поставки товару: м. Київ, точну адресу буде вказано Замовником під час укладання відповідного договору.

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції. Учасники тендеру повинні вказати запропоновані ціни у відповідних таблицях (частина «Специфікація» Додатку 1 до цього Оголошення) та подати свої цінові пропозиції за підписом та печаткою (у разі використання) у складі тендерних пропозицій. 
  2. До складу своєї тендерної пропозиції Учасники повинні також надати реєстраційні, установчі, організаційно-розпорядчі та інші документи, згідно з наступним переліком:
  • належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, e-mail, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печатка, у разі використання) (додаток №1 до цього Оголошення);
  • копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 
  • копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • документи, що підтверджують успішний досвід виконання аналогічних договорів Учасником, а саме: 
  • копії договору/договорів з предметом, аналогічним до предмету закупівлі цього Тендеру,  з усіма додатками, що становлять його (договору) невід’ємну частину або листи-відгуки/рекомендаційні листи про успішне виконання аналогічних договорів/референс-листи (документ за підписом Учасника, що містить перелік компаній, з якими було укладено відповідні договори, включно з їх найменування та контактами відповідальних осіб для отримання відповідних рекомендацій). Вищезгадані документи повинні бути надані за останній період, що не перевищує 3 (три) роки з дня публікації Оголошення про проведення Тендеру;
  • будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів тендерна пропозиція може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  1. Учасники мають подавати пропозиції українською мовою  у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі (doc./excel.) на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  2. Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected], ставлячи в копію [email protected]
  3. Всі надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Звертаємо вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними для перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник тендеру.
  5. До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  6. Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або повинні бути сплачені.

Тендерні пропозиції просимо надати:

до 18.00 год. 05 травня 2025 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

о 09.00 год. 06 травня 2025 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]

 Додаток 1 до цього Оголошення, який містить Тендерну форму та Специфікації, ви можете завантажити за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю обладнання для соціальних пралень

Тендер на закупівлю медичного обладнання

Навчальна поїздка до Бельгії

Тендер на закупівлю обладнання для вуличного майданчика

Тендер 2025/12 «Виконання ремонтних робіт в соціальних закладах»