Тендер на закупівлю обладнання безперебійного електроживлення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO.Melita

Знімок екрана 2024-12-09 о 11.52.56
Тендер на закупівлю обладнання безперебійного електроживлення

Громадська організація «МЕЛІТА» в рамках проєкту «Захист без перешкод – автономне бомбосховище. Безпечний простір для громадян під час надзвичайних ситуацій» (Договір № G-2024-EU-ZA-03 від 29.11.2024 р.), за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту EU4Recovery «Empowering Communities in Ukraine», оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання безперебійного електроживлення. 

Дата оголошення про тендер: 09.12.2024 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 19.12.2024 р. (включно)

Предметом закупівлі є товари, а саме:

  • Блок багатоканальної швидкої зарядки Bandera Power 860 S – 2шт
    (860 000 мАг мАг, 3 200 Вт*год LiFePO4, 3 розетки 220 В, змінного струму, загальною потужністю 2 000 Вт, 4 порти USB quick-charge 3.0. Роз’єм для BanderaSolar. Габарити 550х380х230. Вага 29,96 кг)
  • Bandera Solar 300 L 24V – додатковий модуль живлення від сонячної енергії для блоків багатоканальної швидкої зарядки Bandera Power – 1шт

(сонячні модулі з потужністю 300 Вт, кількість сонячних модулів 10 шт, тип панелі монокристал, габаритні розміри (ШхВхГ) при транспортуванні, мм – 560х390х140, габаритні розміри (ШхВхГ) в робочому положенні, мм – 1990х1120х120. В комплекті захисна сумка, вага 11,65 кг)

Строк надання товарів: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товарів повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. Запоріжжя, вул. С. Синенка, 12А, 69042

Умови оплати:

Постачання обладнання та матеріалів виконується одним лотом.

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ». Громадська організація «МЕЛІТА» є неприбутковою організацією та не є платником ПДВ. Організація не може надати податкові накладні.

  1. Постачальник укладає Договір з ГО «МЕЛІТА».
  2. Після підписання Договору сплачується авансовий платіж у розмірі 60% вартості обладнання протягом 3 банківських днів;
  3. Після доставки товару відбувається сплата другої частини, яка складає 40% вартості обладнання, але не раніше 15.01.2025 р.; 

Загальні вимоги:

- обладнання має бути новим, пропозиції з обладнанням, що були у використанні не розглядатимуться;

- наявність гарантійного терміну експлуатації, не менше 12 місяців, гарантійні талони до кожного предмету закупівлі (окрім витратних матеріалів);

- постачання товарів та послуг відбувається однією юридичною особою та/або фізичною особою-підприємцем та вважається комплексною послугою.

Вимоги до Постачальника:

- офіційно зареєстрована компанія (для українських компаній – компанія має бути зареєстрована на території, підконтрольній уряду України). 

- Надати лист від виробника обладнання з інформацією про можливість постачання даного товару у відповідність кількості та якості.

- Наявність сервісних центрів в Україні з обслуговування обладнання, що закуповується.

- Наявність Web-сайту виробника товару з інформацією про асортимент товарів, ціни.

 – Допускаються до розгляду пропозиції з параметрами обладнання, не гіршими за вказані.

- Надати сертифікат відповідності для блоків багатоканальної швидкої зарядки, – Чинний сертифікат ISO 50001 Система енергетичного менеджменту стосовно виробництва блоків багатоканальної швидкої зарядки.

 – Чинний сертифікат ISO 14001 Система екологічного управління стосовно виробництва блоків багатоканальної швидкої зарядки.

- Перевага надається пропозиціям з обладнанням компанії-виробника блоків багатоканальної швидкої зарядки Bandera Power.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Копія документу, що підтверджує відсутність заборгованості з податків
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  5. Довідка про відкриття рахунку/реквізити банку
  6. Оригінал Рахунка-фактури 
  7. Зразок договору поставки товару
  8. Паспорт товару з підтвердженням технічних характеристик (за наявності)
  9. Ліцензія на товар (за наявності)
  10. Гарантійний талон та /або гарантійний лист від виробника товару (гарантія не менше 12-ти місяців)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури:

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою  [email protected]  до 19.12.2024 року включно.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані учасником до 19.12.2024 року включно у двох форматах:

  • у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected], з темою листа: «Відкритий тендер_ № G-2024-EU-ZA-03: ________(назва учасника конкурса);
  • у письмовій формі у запечатаному конверті на ГО «МЕЛІТА» за адресою: м. Запоріжжя, відділення Нової пошти 8, отримувач Єфименко Інна, тел.: +380987813662;

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23 год. 59 хв. 19.12.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором переможцю тендеру шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 27.12 2024 року.

Додаткові застереження.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Додаток А

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

на закупівлю обладнання безперебійного електроживлення

 

______________________(повне найменування постачальника), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «МЕЛІТА» щодо участі у тендері на закупівлю обладнання безперебійного електроживлення.

Вивчивши тендерні вимоги ГО «МЕЛІТА», (повне найменування постачальника)________________цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «МЕЛІТА» відповідно до нижчезазначеної інформації:

 

ФОП або назва організації:

 

ПІБ та посада керівника:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

Е-mail:

 

Цінова пропозиція

 

з/п

Найменування товару, що пропонується учасником

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна вартість, грн.

1

Блок багатоканальної швидкої зарядки Bandera Power 860 S

шт.

2

   

2

Bandera Solar – додатковий модуль живлення від сонячної енергії для блоків багатоканальної швидкої зарядки Bandera Power

шт.

1

   

Загальна вартість пропозиції:

 

 

Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (______________прописом ______________) без ПДВ.

 

Додаткова інформація:

  1. Умови оплати________;
  2. Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі:______________
  3. Податковий статус постачальника: _________________________
  4. КВЕД:______________________

5.Супровідні документи: ___________

6.Наявність гарантій та її строк ________________________

 

 

____________________

дата подання пропозиції

 

______________________

підпис

 

_____________________

ПІБ керівника

Печатка (за наявності)

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Запит на надання послуг з забезпечення логістичної, координаційної та організаційної експертизи для міжнародних торгових місій і зернових заходів

Конкурс на закупівлю телевізора

Конкурс на закупівлю ноутбука

Конкурс на закупівлю акустичного комплексу

Закупівля послуг з проживання в готелі, оренди конференц-зали, харчування.

Конкурс на закупівлю сонячних панелей та комплектуючого обладнаднання до них