Тендер на закупівлю обладнання для підтримки педагогічних працівників та фасилітаторів
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує про продовження термінів відкритого тендеру на закупівлю обладнання для підтримки педагогічних працівників які забезпечують дистанційне навчання та фасилітаторів в рамках проекту «Освіта в умовах надзвичайних ситуацій у поєднанні з психічним здоров’ям та психосоціальною підтримкою громад, що постраждали від кризи на сході України”, що реалізується у партнерстві з міжнародною гуманітарною організацією Save the Children, у зв’язку з недостатньою кількістю наданих тендерних пропозицій
Дата оголошення тендеру: 18 жовтня 2023 року
Дата продовження тендеру: 09 листопада 2023 року
Кількісні характеристики наведені у Додатку №1, закупівля буде проведена для 15 освітніх закладів та команди проекту.
Термін подання тендерних пропозицій: 7 (Сім) календарний днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 16 листопада 2023 року включно.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 16 листопада 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Вимоги до Учасників:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері не менше двох років з дати реєстрації підприємства, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначеної техніки за власний рахунок за адресами на склад: у м. Запоріжжя у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).
Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці тощо;
2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);
3) ціну за одиницю товару з ПДВ та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1), якщо постачальник не платник ПДВ, то вказати ціни без ПДВ;
4) умови оплати (перевагою буде післяплата протягом 3 х банківських днів після отримання партії товару);
5) умови та строки поставки на склад: у м. Запоріжжя;
6) пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
7) реєстраційні документи:
- копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- документ, що підтверджує право підпису;
- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
- вчинення корупційних порушень;
- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
- порушення справ про банкрутство;
- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.
9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;
10) постачальник має надати не менше двох рекомендаційних листів щодо виконання подібних угод (договір, рахунок-фактура та видаткова накладна не є рекомендаційним документом, а тому до уваги не приймаються).
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
Технічні та якісні характеристики товару:
1) кожен товар повинен бути упакований в індивідуальну коробку заводу виробника;
2) тендерна пропозиція надається за шаблоном, Додаток №2 на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника та печаткою підприємства;
3) товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, гарантійний талон якщо це передбачено Законодавством України.
Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки та умов поставки, а саме:
- форма оплати – 100% післяплата протягом 3-х банківських днів після отримання партії товару;
- умови поставки – у м. Запоріжжя.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.
Форма подання тендерної пропозиції:
Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю техніки для підтримки педагогічних працівників та фасилітаторів_Назва постачальника»
У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярським Дмитром, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38 (066)-597-17-14.
Запрошення на тендер Запрошення на участь у тендері на закупівлю обладнання_18.10.2023 року
Запрошення на участь у тендері на закупівлю обладнання_18.10.2023 року