Тендер на закупівлю обладнання та робіт з будівництва очисних споруд в місті Копичинці Тернопільської області 

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-ntylth1
Тендер на закупівлю обладнання та робіт з будівництва очисних споруд в місті Копичинці Тернопільської області 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий міжнародний тендер на закупівлю обладнання та робіт з будівництва очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу в місті Копичинці Тернопільської області в рамках проекту Надання багатосекторальної допомоги у Тернопільській та Запорізькій областях за фінансової підтримки Організації Об’єднаних Націй, що діє через Управління з координації гуманітарних питань (далі іменоване “OCHA”)»              

В зв’язку з необхідністю збереження природного середовища і водних ресурсів, а також для реалізації можливості зведення житлових будинків для проживання внутрішньо переміщених осіб, є нагальна потреба у будівництві очисних споруд в Копичинецькій громаді Чортківського району Тернопільської області за робочим проектом «Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області». 

              Відкритий міжнародний тендер проводиться керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України №922 «Про публічні закупівлі».

Дата оголошення тендеру: 04 серпня 2023р.

Предмет тендеру: згідно лотів -

Лот № 1: Обладнання для очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області, шефмонтаж та пуско-налагоджувальні роботи. 

Лот № 2: Роботи з матеріалами 

Термін поставки обладнання – 30.09.2023р.

Термін і виконання робіт з будівництва – до 15.12.2023р.

Термін подання тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня, наступного після оголошення відкритого міжнародного тендеру, до 28 серпня 2023 року включно. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 28 серпня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Учасники тендеру можуть подати одну пропозицію на один або всі лоти одночасно, однак у межах кожного запропонованого лоту пропозиція учасників тендеру має включати всі позиції.

Вимоги до Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та інших країн, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р. які:

1) мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво  та банківський рахунок в Україні;

2) мають можливість здійснити доставку обладнання у вказаний строк на адресу будівництва об’єкту, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна тощо);

3) мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД та сертифікати для здійснення будівництва об’єктів, що є предметом тендеру; 

4)  мають ліцензію з класом наслідків мінімум СС2 (Лот №2);

5) мають можливість виконати роботи у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір на виконання робіт, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо); 

6) нададуть гарантію на обладнання – 2 роки, на виконані роботи після їх закінчення – 1 рік.

7) реєстраційні документи: 

-   копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання фізичної особи – підприємця / керівника юридичної особи;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

-   свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

-   статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

-   документ, що підтверджує право підпису;

-   для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

-  для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

-   довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) сертифікати, дозволи та інші обов’язкові документи, які підтверджують право на виконання таких робіт, а також рекомендаційні листи від попередніх замовників аналогічних робіт;

9) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»: 

вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

вчинення корупційних порушень;

вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

порушення справ про банкрутство;

наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;

10) постачальник гарантує, що обладнання не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

Лот №1

1) повне найменування обладнання та показники по кожній позиції включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість в пакуванні, масу, об’єм тощо;

2)  характеристики обладнання до кожної позиції (Додаток №1);

3)  сертифікати відповідності, сертифікати якості тощо;

4)  ціну за одиницю з ПДВ та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1);

5)  термін поставки обладнання;

6)  умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 7 банківських днів).

Лот №2

1) повне найменування робіт та матеріалів по кожній позиції включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість в пакуванні, масу, об’єм тощо;

2) зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з матеріалами щодо будівництва очисних споруд згідно робочого проекту «Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області»;

5)  термін виконання робіт;

6)  умови оплати (перевагою буде після оплата протягом 7 банківських днів);

Пропозиція має бути оформлена українською та англійською мовою, скріплена підписом та печаткою.

Оплата робіт здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника / виконавця.

Інформація про вимоги до робіт, матеріалів, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Технічні та якісні характеристики:

Лот № 1: 

  1. обладнання має відповідати характеристикам, зазначеним у робочому проекті «Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області», або аналогічним;
  2. обладнання повинне відповідати українським стандартам якості, безпеки, мати відповідні сертифікати відповідності та якості на продукцію.

Лот № 2:

  • роботи з матеріалами мають відповідати вимогам щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, кошторисної частини проектної документації, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки. 

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право розгляду пропозицій щодо поставки альтернативних за технологічними та якісними характеристиками варіантів обладнання та матеріалів, за умови коригування Учасником тендеру за свій рахунок відповідних змін до робочого проекту «Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області» та проходження експертизи в частині коригування за рахунок постачальника.

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть рекомендаційні листи від попередніх замовників аналогічних робіт, для ознайомлення та підтвердження права і можливості вчасно та якісно здійснювати такі роботи.  

У разі ненадання рекомендаційних листів, тендерна комісія має право не розглядати пропозицію Учасника. 

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків та умов поставки обладнання і виконання робіт, а саме:

- форма оплати – 100% післяплата протягом 7-х банківських днів після поставки обладнання / виконання робіт;

- умови поставки – за рахунок постачальника за адресою вул. Ясна, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області.

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

Форма подання тендерної пропозиції: тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю обладнання / робіт з матеріалами у м. Копичинці_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА». 

Усі запитання надсилаються письмово за електронною адресою [email protected]. Відповіді надаються протягом 2 (двох) діб. За 2 доби до закінчення терміну подання тендерних пропозицій, листи із запитаннями не приймаються. 

Додаток 1_Очисні споруди_обладнання

Додаток 2: Проектно-кошторисна документація по об’єкту «Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м3/добу по вул. Ясній, 61 у м. Копичинці Чортківського району Тернопільської області» – https://files.dp.ua/ua/hXVB7

Додаток 3_Очисні споруди_Форма пропозицiї

Charitable organization “Charity Fund “Posmishka UA” announces an open international tender for the procurement of equipment and works on the construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day in the city of Kopychyntsi, Ternopil region, within the framework of the project “Providing multisectoral assistance in Ternopil and Zaporizhzhia regions with the financial support of the United Nations, acting through the Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (hereinafter referred to as “OCHA”)

Due to the necessity of preserving the natural environment and water resources, as well as providing housing for internally displaced persons, there is an urgent need for the construction of treatment facilities in the Kopychyntsi community of Chortkiv District, Ternopil region, based on the project “New construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv District, Ternopil region.”

The open international tender is conducted in accordance with the regulations of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 dated October 12, 2022 “On approval of the specifics of public procurement of goods, works and services for customers, provided for by the Law of Ukraine “On Public Procurement”, for the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the day of its termination or cancellation”, by the Law of Ukraine No. 922 “On Public Procurement”.

Tender announcement date: August 4, 2023

Tender subject: according to lots:

Lot No. 1: Equipment for treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv district, Ternopil region, including erection supervision and commissioning works.

Lot No. 2: Works with materials.

Equipment delivery deadline: September 30, 2023.

Construction works execution deadline: until December 15, 2023.

Deadline for submission of tender offers: (twenty one) days from the day following the announcement of the open international tender, until August 28, 2023 inclusive.

All tender offers received by the organizer after the deadline for their submission, namely after 00:00 on August 28, 2023, will not be considered. 

Tender participants may submit one proposal for one or all lots simultaneously; however, within each proposed lot, the tender participants’ proposal must include all items. 

Requirements for Participants: Business entities of Ukraine and other countries are invited to participate in the tender, except for those specified in paragraph 2 of “Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1178 dated October 12, 2022″, which:

1) must be properly registered according to the legislation of Ukraine, have a representative office and a bank account in Ukraine;

2) have the opportunity to deliver the equipment within the specified timeframe to the construction site, in the specified quantity, and able to provide the originals of accompanying documents with a seal and signature (supply contract, invoice, sales invoice, consignment note, etc.);

3) have work experience in the relevant field, relevant KVEDs and certificates for construction of objects that are the subject of the tender;

4) hold a license with a minimum liability class not lower than CC2 (Lot No.2)

5) have the opportunity to perform the works within the timeframe specified in the contract and provide the originals of accompanying documents with a seal and signature (contract for the performance of works, invoice, work completion certificate, etc.);

6) will provide a 2-year warranty for the equipment and a 1-year warranty for completed works after their completion. 

7) registration documents:

- a copy of the passport – pages 1-6 and those on which the place of residence is indicated;

- an extract from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations;

- certificate of state registration of a legal entity;

- statute or other founding document of the company (latest edition);

- a document confirming the right to sign on behalf of the company;

- for VAT payers: a copy of the certificate or certificate of the VAT payer, a copy of the extract from the register of VAT payers;

- for single tax payers: a copy of the single tax payer certificate or certificate, a copy of the extract from the register of single tax payers;

- bank account opening certificate/bank details;

8) certificates, permits, and other mandatory documents confirming the right to perform such works, as well as recommendation letters from previous clients for similar works;

9) a certificate on the absence of grounds for rejecting the offer, specified in parts 1 and 2 of Art. 17 of the Law “On Public Procurement”:

- committing crimes committed for selfish motives;

- committing economic crimes (anti-competitive actions);

- committing corruption violations;

- committing offenses related to the use of child labor or any forms of human trafficking;

- arrears in the payment of taxes and fees (mandatory payments);

- initiation of bankruptcy cases;

- presence of other circumstances for refusal to participate in the procurement procedure.

10) the supplier guarantees that the equipment is not manufactured on the territory of the Russian Federation and the Republic of Belarus and is not imported/exported to/from the territory of the Russian Federation and the Republic of Belarus.

Approved scanned copies of registration documents must be provided together with the general package of tender documents. 

Tender offers must have the following information:

Lot No.1

1) full name of the equipment and specifications for each item, including manufacturer, brand, quantity per package, weight, volume, etc.;

2) equipment specifications for each item (Annex No.1);

3) certificates of compliance, quality certificates, etc.;

4) price per unit with VAT and the total amount with VAT according to the specification (Annex No.1);

5) equipment delivery time;

6) payment terms (preference will be given to post-payment within 7 banking days).

Lot No.2

1) full name of the works and materials for each item, including manufacturer, brand, quantity per package, weight, volume, etc.;

2) consolidated cost estimate for works with materials related to the construction of treatment facilities according to the project “New construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv District, Ternopil Region”;

3) works completion time;

4) payment terms (preference will be given to post-payment within 7 banking days).

The offer must be prepared in Ukrainian and English languages, signed, and stamped. 

Payment for the works will be made in the national currency of Ukraine in non-cash form on the Supplier’s current account. 

Information on requirements for works, materials, technical, qualitative and quantitative characteristics of the procurement subject: Participants of the procurement procedure must provide information and documents as part of their tender proposals that confirm the compliance of the Participant’s tender offer with the technical, qualitative, quantitative and other requirements for the subject of procurement established by the Customer, namely:

Technical and qualitative characteristics:

Lot No. 1:

1) the equipment must correspond to the characteristics specified in the working project “New construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv District, Ternopil Region,” or equivalent;

2) the equipment must comply with Ukrainian quality and safety standards, and have the relevant certificates of compliance and quality for the products.

Lot No.2:

1) the works with materials must meet the requirements for the strength, reliability, and durability of the construction object, its operational safety, engineering support, cost estimates specified in the design documentation, sanitary and epidemiological well-being of the population, occupational safety, ecology, and fire safety.

Charitable organization “Charity Fund “Posmishka UA” reserves the right to consider offers for the supply of alternative equipment and materials that meet technological and quality characteristics, provided that the tender Participant makes necessary adjustments to the working project “New construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv district, Ternopil region,” and undergoes an expert examination at the expense of the supplier.

Offers from Participants who provide recommendation letters from previous clients for similar works will be accepted for consideration, for the purpose of familiarization and confirmation of their ability and capacity to perform such works in a timely and qualitative manner.

In case of non-provision of recommendation letters, the tender commission has the right not to consider the Participant’s offer.

Preference will be given to the supplier who offers the best ratio of price, quality, terms of payment, terms and conditions of delivery of equipment and performance of works, namely:

  • payment method: 100% post-payment within 7 banking days after equipment delivery/work completion;
  • delivery conditions: at the expense of the supplier to the address: Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv district, Ternopil region.

Charitable organization “Charity Fund “Posmishka UA” reserves the right to reject any or all price offers received in response to the invitation to participate in the tender and is under no obligation to accept any price offer. 

Tender offer submission form: tender offers must be sent to the following e-mail address: [email protected] with the subject of the letter “Tender for the procurement of equipment/works with materials in Kopychyntsi_NAME OF THE SUPPLIER”.

All inquiries should be sent in writing to the email address [email protected]. Responses will be provided within 2 (two) days. Letters with inquiries will not be accepted within 2 days before the tender offers submission deadline.

Annex 1

Annex 2: Project cost estimate documentation for the object “ New construction of treatment facilities with a capacity of 200 m3/day at Yasna Street, 61 in Kopychyntsi, Chortkiv district, Ternopil region” – https://files.dp.ua/en/NvzcEL4

  Annex 3

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів