Тендер на закупівлю послуг харчування
ЗАВЕРШЕНО
Громадська спілка «Харківський університетський консорціум» (далі-УНІКОН) оголошує відкритий конкурс на надання послуг з організації кави-брейк на місці проведення навчання, а також харчування учасників семінарів/тренінгів та інших заходів у форматі «бізнес-ланч» з березня 2019 року по лютий 2020 року відповідно до умов конкурсної документації.
Орієнтовна кількість учасників заходів – від 15 до 70 осіб.
Орієнтовна кількість заходів за місцем проведення:
Лот 1.Харків- 2 заходи (перший захід- 40 осіб, другий захід кофе- брейк-70 осіб);
Лот 2.Золочів -18 заходів;
Лот 3.Малинівка-17 заходів;
Лот 4.Старій Салтів-20 заходів;
Лот 5.Охтирка/Тростянець-1 захід.
Адреса проведення заходів буде конкретизуватися та може змінюватися.
Пропозиції повинні бути подані не пізніше 14.00 28.03.2019 року на електронну адресу: [email protected] або за адресою м. Харків пр-кт Московський ,75 каб 12 із темою листа «Конкурс на харчування учасників заходів».
Детальну інформацію щодо конкурсної документації можна отримати за електронною адресою [email protected], контактні особи: Филенко Віталій (тел. 0950084991), Хлєбникова Олена (тел. 0506332377).
Загальні вимоги до учасників тендеру:
офіційно зареєстрована юридична особа або фізична особа-підприємець, наявність відповідних КВЕДів для надання даного виду послуг;
наявність банківського рахунку для безготівкової оплати послуг;
організація кава-брейку для 15-70 осіб (не менше двох кава-брейків);
організація комплексного обіду(бізнес-ланч) для 15-40 осіб;
наявність столів та стільців для організації харчування (за потребою та попередньою домовленістю);
обслуговування заходу з 8.30 до 18.00(за потребою та попередньою домовленістю).
Необхідні документи.
Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
– загальних відомостей про учасника(додаток 1.1)
– комерційної пропозиції: інформація про вартість надання послуг з організації кави-брейк на місці проведення заходів, а також харчування учасників семінару/тренінгів та заходів у форматі «бізнес-ланч» в розрахунку на одну особу та меню ((бажано декілька варіантів кава-брейк та бізнес –ланч)додаток 1.2)).
Копії документів, що надаються учасником:
- свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- свідоцтва платника ПДВ (за умови наявності такого статусу), свідоцтва про сплату єдиного податку (за умови наявності такого статусу);
- витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 11 місяців з дати прийняття та узгодження пропозицій. Якщо строк не зазначений, він дорівнює 11 календарним місяцям.
Оцінка тендерних пропозицій учасників
Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг» та «професійний досвід».
Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Умови співробітництва:
– договір на 2019/2020 рр. або рахунок, акт виконаних робіт або видаткова накладна (за домовленістю);
– своєчасна безготівкова оплата за фактом виконаних послуг або на підставі видаткової накладної (можливо розгляд питання щодо передплати у розмірі не більш 50%).
Місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
м. Харків, пр-кт Московський,75.
Дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
Час та дата розкриття: 14.00 29.03.2019 року.
Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це протягом 10 днів з дати прийняття такого рішення.
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник може укласти договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.
Додаток 1.1
Загальні відомості про учасника
__________________________________________________________________________________
Найменування юридичної особи/фізичної особи-підприємця
__________________________________________________________________________________
Юридична адреса
________________________________________________________________________________
Фактична адреса / Місце провадження господарської діяльності
__________________________________________________________________________________
Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер
__________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника
_________________________________________________________________________________
Контактна особа
_________________________________________________________________________________
Телефон, факс
__________________________________________________________________________________
Електронна пошта
__________________________________________________________________________________
Адреса веб-сайту
Додаток 1.2
Меню кава-брейк № 1 (має бути не менш трьох пропозицій)
№ пп |
Найменування |
Вихід |
Ціна (може бути загальною) |
1 |
|||
2 |
|||
3 |
|||
4 |
|||
5…. |
|||
Всього |
Меню бізнес-ланч № 1 (має бути не менш трьох пропозицій)
№ пп |
Найменування |
Вихід |
ціна |
1 |
|||
2 |
|||
3 |
|||
4 |
|||
5…. |
|||
Всього |