Тендер на закупівлю послуг команди проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
COMPASS OF VETERANS

prostirservice_tender(1)
Тендер на закупівлю послуг команди проєкту

Громадська організація «КОМПАС ВЕТЕРАНІВ» оголошує конкурсний відбір на закупівлю послуг команди проєкту «Створення освітнього хабу «Нова генерація» у наступному складі:
- Менеджер проєкту;
- Керівник  проєкту;
- Асистент напрямку 1 проєкту
- Асистент напрямку  2 проєкту
- Бухгалтер проєкту
- Комунікаційний менеджер проєкту
- Фотограф проєкту

Ініціатива «Створення освітнього хабу «Нова генерація» реалізується Громадською організацією «КОМПАС ВЕТЕРАНІВ» в рамках проєкту GIZ Ukraine «Ґендерно-чутливі підходи до ментального здоров’я та психосоціальної підтримки в Україні», що фінансується урядом Німеччини.

1. Назва предмету закупівлі: послуги команди проєкту, а саме менеджера, координатора, асистента 1, асистента 2, комунікатора, фотографа.

2. Характеристика послуг закупівлі, у тому числі необхідні кваліфікаційні вимоги: визначені окремо для кожного спеціаліста в Додатку № 1 «Технічне завдання» за посиланням  

3. Кінцевий термін подання цінових пропозицій: «06» січня 2024 року до 18:00 (включно) за київським часом.

4. Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 180 календарних днів.

5. Термін/строк надання послуг: січень – вересень 2024 року.

6.Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і та іншого, на електрону адресу: [email protected] з зазначенням у темі листа: «Послуги менеджера/координатора/асистента напрямку 1/ асистента напрямку 2 /бухгалтера/комунікатора/фотографа (обрати одне потрібне) проєкту «Створення освітнього хабу «Нова генерація».

7. Джерело фінансування: грантові кошти

8. Перелік документів для участі в тендері:
1. Тендерна пропозиція, яка містить у тому числі таку інформацію: 1) код ЄДРПОУ; 2) адресу (місцезнаходження суб`єкта господарювання); 3) телефонний номер; 4) номер банківського рахунку у форматі IBAN. Тендерна пропозиція має бути завірена підписом та печаткою (за наявності).

2. Цінова пропозиція;

3. Резюме із підтвердженим досвідом роботи у відповідній сфері

4. Копiя документу, що пiдтверджує державну реєстрацiю

5. Копiя документу, що пiдтверджує податковий статус

6. Копія банківської довідки

Звертаємо увагу, що всі документи мають бути бути надіслана у форматі PDF з обов’язковим підписом та печаткою (за наявності).

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном:
+38 (095)- 77-88-500, е-mail: [email protected]

Додатками до цього оголошення є:
• Додаток №1 «Технічне завдання»


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закпівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закупівлю товарів (стіл для переговорів, крісла конференційні, стіл - тумба під 3D принтер)

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, багатофункціональний пристрій, принтер лазерний)

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Закупівля ITB 2025-131 від 28 березня в частині Лоту №84, Лоту№163, Лоту №164 скасована