Тендер на закупівлю послуг з будівельно-ремонтних робіт
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація Жіночий консорціум України оголошує тендер на закупівлю послуг з будівельно-ремонтних робіт (закупівля, доставка будівельних матеріалів та ремонтні роботи)
До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, які мають необхідні КВЕД.
Період роботи:
22 січня – 15 лютого 2024 року
- Контекст
Жіночий консорціум України є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році. Місією організації є забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та дотримання прав дитини.
Наша місія:
Жіночий консорціум України – це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні
Наша мета:
Це вирішення актуальних проблем у сфері гендерної рівності та реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
З 24 лютого 2022 року організація розширила види надання послуг, в зв’язку повномасштабним вторгненням рф.
У даний час ЖКУ реалізує проект «Своєчасна та належна допомога та підтримка населенню, яке постраждало від війни». Одним з напрямків є підтримка ініціатив громад Київської та Чернігівської областей на покращення їх добробуту та захисту.
В с. Комарівка Комарівської громади Чернігівської області бомбосховище громади потребує ремонту, тому ініціативна група запропонувала проект по його відновленню, тому що селище перебуває в територіальній близькості до білоруського кордону і потерпає від атак з боку кордону.
В с. Крути Крутівської громади Чернігівської області медична амбулаторія, яка надає послуги мешканцям громади також потребує ремонтних робіт, тому активніми мешканцями було ініційовано підтримку цього закладу, тому що він важливий для життєдіяльності та здоров’я громади.
Жіночий Консорціум України шукає підрядників для виконання будівельно-ремонтних робіт.
- Завдання та обсяг
- I. Закупівля та доставка будівельних матеріалів у с. Комарівка Чернігівської області
- Цемент М500 (мішок 25кг) – 190 шт
- Армуюча сітка сварна для підлоги комірка 100х100х3,5мм – 404 кв.м
- Гідроізоляційна плівка для підлоги – 404 кв.м
- Стрічка для гідроізоляції високо еластична – 190 п/м
- Маяк штукатурний – 300 шт.
- Лінолеум шириною 4 м – 60 кв.м
- II. Закупівля та доставка будівельних матеріалів у с. Крути Чернігівської області.
- Гіпсокартон стіновий 3000х1200х12,5 – 30 листів
- Клей для гіпсокартону мішок 30 кг – 10 мішків
- Стрічка армуюча для гіпсокартону – 100 м/п
- Шпаклівка старт, фініш в мішках 25 кг – 100 мішків
- Грунтовка для гіпсокартону і шпалер 10 л – 6 л
- Підвісна стеля офісна в комплекті – 32 кв.м
- Світлодіодна панель 600х600, 4500-5000К – 8 шт.
- Ламінат для підлоги – 32 кв.м
- Підкладка під ламінат – 32 кв.м
- Плінтус с пластиковий в комплекті з фурнитурою та внутрішніми і зовнішними кутами – 35
п/м
- Шпалери під фарбування – 100 кв.м
- Клей для шпалер – 4 упаковки
- Фарба для шпалер кольорова 10 л – 4 шт.
- Кабель мідний 3х2,5 гнучкий – 100 м/п
- Вимикач світла – 2 шт.
- Розетки внутрішні – 8 шт.
- Розподільчі коробки, колодки – 8 шт.
- Малярна стрічка – 3 шт.
- Ізоляційна стрічка – 2 шт.
III. Ремонті роботи медичної амбулаторії (32 кв. м) у с. Крути Чернігівської області.
1.Стіни установка гіпсокартон на клей з попередньою ґрунтовкою – 92 кв.м
- Стіни шпаклівка гіпсокартон – 92 кв.м
- Поклейка шпалер з попередньою – 92 кв.м
- Фарбування шпалер в 2 шари – 92 кв.м
- Облаштування підвісної стелі та установка світлодіодних світильників -32 кв.м
- Укладка ламінат – 32 кв.м
- Установка плінтуса – 35 м/п
- Установка кабеля – 90 м/п
- Установка розеток, вимикача та розподільних коробок – 10 шт.
- Вимоги до підрядника
- ЖКУ залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки та просити вносити зміни у заявку до підписання Договору. ЖКУ не несе відповідальності за будь-які витрати, що пов’язані з підготовкою, передачею або презентацією матеріалів, надісланих у відповідь на це тендерне оголошення. Кандидат/ка повинні надати інформацію про будь-які відомі минулі, теперішні або майбутні відносини з будь-якими сторонами, пов’язаними з ЖКУ. Наприклад, кандидат/ка повинні повідомити, якщо в їхній компанії/фірмі є члени/кині, які одночасно є, або були у минулому, членами/кинями організації ЖКУ або є родичами співробітників ЖКУ. Кандидат/ка також підтверджує, що запропоновані ціни були визначені самостійно та без цілі обмеження конкуренції з іншими кандидатами/ками, включаючи, але не обмежуючись дочірніми компаніями, і що ціни не були та не будуть свідомо розголошуватися будь-якому іншому кандидату/ці, якщо це не передбачено законодавством. Невиконання цих вимог може призвести до того, що ЖКУ доведеться переглянути своє рішення.
- Зареєстрована юридична особа(ТОВ) чи фізична особа-підприємець(ФОП) з кведами, згідно законодавства України
- Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
- Підрядник дотримується етичного кодексу та політик Жіночого Консорціуму України.
- Умови роботи та оплати
- Підписується офіційний договір
- Оплата здійснюється після надання послуг, можливо передоплата за згодою сторін.
- Перелік документів, які необхідно подати:
- Свідоцтво реєстрації ФОП|ТОВ
- Витяг з ЄР
- Цінова пропозиція (шаблон за посиланням)
Документи подаються в електронному вигляді на адресу: з поміткою в темі листа «Підрядник на закупівлю, доставку товару та виконання ремонтних робіт»
- Термін подання документів: до 20 січня 2024 р.
Контакти для отримання додаткової інформації:
Ел.пошта: [email protected]