Тендер на закупівлю послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами про Гарячу лінію кризової та юридичної підтримки ветеранів та їхніх родин
Громадська організація “Інститут Ветерана” в рамках реалізації проєкту “Гаряча лінія кризової та юридичної підтримки ветеранів та їхніх родин” в рамках програми Українського Фонду Швидкого Реагування, яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США оголошує конкурс на закупівлю послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами.
Умови оплати: безготівковий розрахунок, післяплата.
Термін надання послуг: 31 серпня 2024 р.
Цінові пропозиції приймаються за адресою: [email protected]
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій: 05 серпня 2024 р., до 15:00
Предметом закупівлі послуг є: послуги з друку і розміщення реклами на призмах/щитах Києва (не менше 10 призм і 2 щитів), Одеси (не менше 2 призм і 6 щитів), Вінниці (не менше 1 призми і 3 щитів).
Тематика: підвищення рівня обізнаності цільових аудиторій у сфері надання безкоштовної психологічної підтримки та юридичних консультацій.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальний Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
Критерії відбору надавача послуг та необхідний пакет документів для участі у тендері
Відповідно до загального плану реалізації проєкту щодо завдань, пов’язаних з виробництвом та розміщення зовнішньої реклами використовуються наступні обов’язкові вимоги (критерії) до організацій – учасників тендеру:
1. Раціональна цінова пропозиція.
2. Розміщення зовнішньої реклами в місцях зосередження цільових аудиторій проєкту. Зовнішня реклама має розміщуватися на щитах/призмах Києва, Одеси та Вінниці.
3. Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни. Якість наданих послуг.
4. Надавач послуг повинен мати та підтвердити (шляхом надання портфоліо) досвід виробництва та розміщення зовнішньої реклами протягом останніх 5 років.
5. Надавач послуг повинен надати перелік пропонованих рекламних площ та адреси розміщення щитів та призм у Києві, Одесі, Вінниці .
Ваша пропозиція має містити наступні документи:
- заповнену форму «Загальна інформація про компанію» відповідно до Табл. №1 (додаток 1);
- електронну копію реєстраційних документів організації;
- витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку ;
- перелік (до 3-ьох) нещодавно реалізованих проєктів, пов’язаних із виробництвом та розміщенням зовнішньої реклами із зазначенням його назви, періоду реалізації, переліку наданих послуг.
- цінова пропозиція вашої організації, відповідно до Табл. №2 (додаток 2).
ВАЖЛИВО – додатки 1 та 2 повинні бути підписані заявником.
ГО «ІНСТИТУТ ВЕТЕРАНА» зберігає за собою право на те, щоб:
- запитати будь-які додаткові або підтверджувальні дані;
- прийняти будь-яку заявку повністю або частково;
- вступити в переговори з обраним Надавачем послуги.