Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту

Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту в рамках проєкту “Розвиток потенціалу БО БФ Громадська ініціатива – Хто, як не ми! в межах проєкту “Демократія у Східному партнерстві- DEAP” від ERIM за фінансуванням ЄС

Термін надання послуг: липень 2025 року – вересень 2026 року

Формат надання послуг: онлайн 

Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі 

Термін подання комерційної пропозиції: до 21.04.2025 р. до 23:59 включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_SEO ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ».

Мета:

  • покращення функціональності, доступності та візуальної привабливості сайту Благодійної організації “Благодійний фонд “Громадська ініціатива – Хто, як не ми!”
  • сайт став  більш ефективним інструментом комунікації з цільовою аудиторією, 
  • за рахунок впроваджених змін, забезпечений  легкий доступ до інформації про діяльність Фонду
  • SEO – оптимізація та просування сайту;
  • підвищено  видимість сайту   у пошукових системах

Основні завдання

  • Аналіз поточного стану сайту: виявлення необхідних покращень у структурі, дизайні, функціональні та SEO.
  • оновлення дизайну сайту відповідно до сучасних вимог UX/UI та візуального стилю Фонду.
  • впровадження базової SEO-оптимізації для підвищення видимості сайту у пошукових системах.
  • налаштування аналітики для відстеження ефективності сайту (Google Analytics, тощо).

Очікуваний результат: оновлений та оптимізований сайт Фонду, що забезпечить:

  • сучасний, візуально привабливий дизайн сайту
  • підвищену видимість у пошукових системах завдяки SEO-оптимізації
  • ефективну презентацію діяльності фонду, проєктів та партнерств
  • підвищення довіри, залучення нових партнерів, донорів та бенефіціарів
  • ефективне просування діяльності організації;
  • покращення взаємодії з партнерами та донорами;
  • зміцнення впізнаваності та довіри до організації;
  • посилення залучення ресурсів для подальшої діяльності.

Етапи реалізації

  1. Аналіз поточного стану сайту (аудит тех.частини, дизайну, структури та контенту)
  2. Формування технічного завдання (зустріч з командою, визначенні цілей і пріорітетів роботи)
  3. SEO-оптимізація
  4. Редизайн сайту
  5. Фіналізація, звітування
Вимоги: 
До участі у тендері запрошуються веб-дизайнери, SEO-спеціалісти, експерти  з досвідом у розробці, модернізації та оптимізації вебсайтів для благодійних організацій.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вміння працювати з командами різного рівня;
  • Наявність портфоліо успішних проєктів;
  • Досвід роботи з сайтами на WordPress (бажано — Elementor);
  • Розуміння принципів SEO та досвід в оптимізації сайтів для пошукових систем;
  • Навички редизайну та покращення юзабіліті (UX/UI);
  • Вміння аналізувати структуру сайту й пропонувати логічну та зручну навігацію;
  • Здатність адаптувати дизайн під потреби благодійної організації;
  • Наявність портфоліо з прикладами реалізованих проєктів;
  • Відповідальність, самостійність у прийнятті технічних рішень, комунікабельність.

Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності (ФОП 3-ї групи) який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД, які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 

  1. Комерційну пропозицію з вказанням вартості послуг;
  2.         Мотиваційний лист;
  3.         Орієнтовна програма заходів;
    4. Умови оплати;
    5. Терміни дії пропозиції;
    6. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою (за наявністю);
    7. Реєстраційні документи:
    копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
    копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
    виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
    копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
    довідка про банківські реквізити;
    лист про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованості у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
    документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Кандидата:
    • Податкову декларацію за 2023 р. та 2024 р. (для ФОПів);
    • Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
    гарантійний лист про те, що Кандидат не надає послуги і не має партнерських відносин на території російської федерації та/або республіки білорусь;
    Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних листів: 

1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк співпраці, обсяг наданих послуг, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Кандидата з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її послуг може рахуватися досвідом Кандидата не будуть прийняті до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Резюме, в якому обов’язково надати інформацію щодо виконання аналогічних послуг;

При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: 

  1. Післяплата за кожну надану послугу
    2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг; Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Кандидат надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
    Благодійна організація «Благодійний фонд «Громадська ініціатива – Хто, як не ми!» зберігає за собою право на те, щоб:
    - запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
    - прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
    - вступити у переговори з обраним Кандидатом.

    У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».
    БО БФ “Громадська ініціатива – Хто, як не ми!” докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
    Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380959437225 «гаряча лінія». 
Хто отримуватиме послугу

Команда організації

 

Контактна особа організації

Ганна Сирцева  

+380 50 247 48 33

 

Кількість учасників

10 -12

 

 


Останні публікації цього розділу:

Відбір надавача послуг із проживання, харчування та оренди конференц-залу для проведення заходу

Відкритий конкурс на закупівлю закупівлю меблів, комп’ютерної техніки та офісного обладнання

Відкритий тендер на комплектацію та оснащення місць тимчасового перебування громадян (вікна, двері, меблі, техніка, тощо)

Тендер на послуги розробки системи фінансової стійкості та фандрейзингу

Тендер на закупівлю послуг з розробки та впровадження ефективної системи моніторингу та оцінки