Тендер на закупівлю послуг з організації проведення серії тренінгів
ЗАВЕРШЕНО
І. Дата оголошення: 2 серпня 2024 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 9 серпня 2024 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
З 1 квітня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проєкт «Покращення та розширення життєнеобхідних послуг для підтримки дітей в Україні» у партнерстві зі StreetChild Ukraine за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України. Основною метою проєкту є створення безпечних просторів для дітей, поєднання різних модальностей навчання, забезпечення соціально-емоційного добробуту та навчання необхідного для виживання в кризових умовах, підтримка педагогів, спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту.
З урахуванням даної мети ГО ЖКУ планує провести серію тренінгів для педагогів, яка спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту.
IV.Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії тренінгів:
Тип заходу : 3-х денні тренінги PFA , Catch-up learning, MHPSS, SEL.
Дата проведення : 1-ша група учасників : 18-21 серпня / 2-га група учасників : 21-24 серпня
Місце проведення : Закарпатська, Львівська, Київська або Чернігівські області
Кількість учасників : на кожну групу 40 осіб
Опис послуг підрядника з організації заходу:
Готель , де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково)
Площа конференц-залу не менше 80 кв.м.
Наявність кондиціонеру та вентиляції, денного світла , вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою
Кава-Пауза ( 2 перерви на кава-паузу ) – 6 раз
Сніданки – 5 раз
Обіди (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 6 раз
Вечеря (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 6 раз
Проживання в одномісному/двомісному номері (ліжка роздільні)
V. Вимоги до підрядника
* Важливо: Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу : рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
3. Наявність необхідних якісних товарів
VI. Умови роботи та оплати
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 23:00, 9 серпня 2024 року на електронну адресу [email protected] та [email protected]
VIII. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Ігора Скиртенко [email protected] або Анастасію Саражу [email protected]
Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у т.ч безпечних умов проведення під час війни).
Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.