Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ufet

tender_ntylth7
Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення заходів

Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців “Всеукраїнська Федерація роботодавців у сфері туризму України”, (ЄДРПОУ 35758738) в рамках реалізації проєкту “Digital Craft Academy” спрямованого на створення інноваційної цифрової платформи для навчання крафтових виробників та представників креативних індустрій.

Очікуваний термін надання послуг:

14 квітня 2025 року – 25 травня 2025 року

Загальна мета та завдання

Загальною метою цього завдання є закупівля послуг з забезпечення якісної організації тренінгів, воркшопів та інших освітніх заходів, що сприятимуть підвищенню цифрової грамотності підприємців, використанню сучасних технологій у бізнесі.

Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_UKR_2024_Jsb_24.

Конкретні завдання  за цим технічним завданням включають у себе, з поміж інших, наступні: 

  • Організація та проведення заходів відповідно до вимог замовника.
  • Забезпечення учасників необхідними ресурсами (матеріали, харчування, логістика).
  • Координація виступів спікерів.
  • Оренда якісного та нового обладнання.
  • Надання звітності щодо виконаних робіт.

Умови участі у тендері

  • Право на здійснення діяльності, передбаченої Технічним завданням, та відповідні КВЕДи.
  • Наявність технічних ресурсів та професійної команди з досвідом проведення та організації заходів.
  • Досвід співпраці з міжнародними організаціями та грантовими проєктами буде перевагою.
  • Готовність виконати завдання у визначені терміни та адаптувати роботу за необхідності.

Вимоги до звітності

Підрядник працюватиме під керівництвом та у координації з визначеним представником “ФРТУ”.

Підрядник повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН. Уся необхідна інформація, звіти і статистичні дані, електронні та паперові версії звітів повинні готуватися та передаватися для схвалення відповідно до попередньо встановленого графіку або настільки швидко, наскільки це можливо (протягом узгодженого проміжку часу).

Підрядник повинен узгоджувати всі етапи завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх. 

Після завершення всіх робіт Підрядник повинен надати Підсумковий технічний звіт, що містить короткий опис виконаної роботи та результатів. Усі звіти та результати подаються в електронній формі (*.docx, *.xlsx, *.pptx, та *.pdf або інші попередньо узгоджені формати). Звіти повинні надаватися українською мовою.

Умови оплати

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Підрядник укладає договір з “ФРТУ”. Якщо Підрядник є фізичною особою-підприємцем (ФОП), він/вона самостійно сплачує відповідні податки згідно з чинним законодавством України. 

Оплата буде здійснена одним траншем згідно з наступним графіком платежів: 

Платіж 100% від суми контракту у строк 10 робочих днів після виконання завдань та досягнення результатів виконання всіх зобов’язань за договором та наданням акту виконаних робіт.

Пропозиція має включати в себе:

  • Інформацію про учасника закупівель (короткий опис компанії, досвід у впровадженні проєктів в сфері організації та проведення заходів).
  • Цінову пропозицію у затвердженому шаблоні що міститься у Додатку 1 
  • Копії реєстраційних документів учасника (Витяг з ЄДР, свідоцтво/довідка платника податків, довідка про відкриття рахунку в банку).
  • Лист-підтвердження (в довільній формі) про відсутність обставин, що суперечать вимогам закупівель “ФРТУ”.

Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа “Цінова пропозиція на послуги проведення заходів“ від ___________(ПІБ)“.

Цінова пропозиція подається до “ФРТУ” не пізніше 13.04.2025 до 00:00 за Київським часом.

Зверніть увагу:

  • Подані на тендер матеріали не повертаються і не редагуються.
  • Причини відмови у розгляді пропозицій не повідомляються.
  • Пропозиції, отримані після 00:00 13.04.2025 року, розглядатися не будуть.


Контактна інформація:

Email: [email protected]

Додатки:

Додаток 1: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання рамкового договору закупівлі питної води в пляшках

Створення та організація виставки до Дня менструальної гігієни

Конкурс на закупівлю аптечок із засобами медичного призначення

Тендер на закупівлю наборів підтримки для підлітків

Тендер на надання послуг з евакуаціі (перевезення) немобільних, поранених, важкохворих та людей з інвалідністю за допомогою спеціального медичного транспорту з супроводом медичного персоналу

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для переміщення команди проекту по Харківській області (UNICEF (Child Protection))