Тендер на закупівлю послуг з проведення організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

prostirtender tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю послуг з проведення організації заходів

Тендер на закупівлю послуг з проведення організації заходів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує тендер на закупівлю послуг з проведення організації заходів в рамках проекту «Міжсекторальна підтримка пріоритетних колективних об’єктів, надавання індивідуальної підтримки найбільш вразливим категоріям осіб та впровадження програми надолуження пропущеного у Західній частині України», згідно Лот №1, №2, №3.

Дата оголошення тендеру: 24 травня 2024 року.

Місце проведення:

  • м. Чернівці, згідно Лот №1;
  • м. Луцьк, м. Тернопіль, м. Чернівці, згідно Лот №2;
  • м. Тернопіль, м. Чернівці, згідно Лот №3.

Термін подання тендерних пропозицій: 21 (Двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 14 червня 2024 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 14 червня 2024, розгляду не підлягатимуть.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

- прийняти будь-яку Заявку повністю або частково;

- вступити у переговори з обраним Постачальником;

- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової Закупівлі.

Вимоги до Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України на підконтрольній території України; має досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців з дати реєстрації, має відповідні КВЕД, має необхідні сертифікати, ліцензії на виконання вищезазначеної послуги, має можливість надати послуги у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо).

Термін надання послуг з проведення організації заходів: кінець червня – липень 2024 року.

Додатки №1 – №3: Лот №1 – №3.

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Лот №1 – №3 (Додаток №1 – №3) до тендеру;

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;

3) реєстраційні документи:

- копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, – копія витягу з реєстру платників єдиного податку

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України, з терміном реєстрації не менш 2 (двох) років;

5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

-   вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

-   вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

-   вчинення корупційних порушень;

-   вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

-   заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

-   порушення справ про банкрутство;

-   наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;

7) референс-лист;

8) постачальник має надати не менше одного рекомендаційного листа, щодо виконання подібних послуг;

9) просимо не надавати для прикладу договори з іншими замовниками, просимо дотримуватися конфіденційності.

Строк дії пропозиції наданої Учасником складає не менше 30 календарних днів з моменту розкриття пропозицій.

Учасник розуміє, що предмет Закупівлі може бути розділений на партії постачання по додатковому запиту від Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА».

Учасник, що надає пропозицію розуміє всі викладені терміни, вимоги та інформацію в документації конкурсних торгів і все що виходить з неї – права, обов’язки сторін, відповідальність.

Учасник, що надав пропозицію приймає та гарантує дотримання всіх умов – комерційних, кваліфікаційних, технічних та інших, що викладені в Документації конкурсних торгів.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція може буде не розглянута.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

Форма подання комерційної пропозиції: Комерційна пропозиція повинна мати термін дії (бажано не менше 30 днів) та бути надіслана до 23:59 14.06.2024 року з темою листа «Тендер на закупівлю послуг з проведення організації заходів» на електронну адресу: [email protected].

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «Гаряча лінія».

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у конкурсі, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію, а також обирати на поставку товару декількох постачальників.

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярським Дмитром, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38 (066)-597-17-14.

Голова фонду                                          Веселкова В.В.           

 

Додаток №1

Лот №1: Організація та проведення зустрічі: «Kick-off meeting» для адміністративного персоналу БО «БФ «Посмішка ЮА» та субпартнерів на початку проєкту для загального огляду проєкту, визначення напрямку проєкту, координації з субпартнерами, аналізу очікуваних результатів. Розраховано на 30 осіб на 2 (два) дні в м. Чернівці, згідно Специфікації №1.

Специфікація №1: Проведення одного заходу у м. Чернівці: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Одиниці виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

Порція

30

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

Порція

30

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

Порція

30

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

Порція

30

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

Порція

30

   

9

Дві кава-паузи першого дня

Порція

60

   

10

Дві кава-паузи другого дня

Порція

60

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

       

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

Штук

30

   

ручка кулькова, синя

Штук

30

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

Штук

30

   

12

Винагорода за організацію заходу

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

 

 

Забезпечення комфорту:

- Подбати про комфорт учасників, – забезпечивши зручні меблі, наявність води та інших засобів для зручності під час проживання та зустрічі.

Логістика:

- Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад зустрічі – протягом всього періоду заходу.

Забезпечення комунікації:

- Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.

Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.

Голова фонду                                              Веселкова В.В.

 

Додаток №2

Лот №2: Організація та проведення заходів: Тренінги для спеціалістів та спеціалісток мобільних груп ПСС, catch-up класів, кейс-менеджерів та міжсекторальної команди організації та субпартнерів для покращення їхніх навичок та спроможності надавати вищезазначену підтримку з метою застосування однакового стандартизованого підходу високого рівня для різних субпартнерів. Загалом 4 заходи по 2 дні кожний (для 31 особи по кожному напрямку, всього 124 особи). Один захід в м. Луцьк, два заходи в м. Тернопіль, один захід в м. Чернівці), згідно Специфікації №2 – №4.

 

Специфікація №2: Проведення одного заходу (тренінгу) у м. Луцьк: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Кіл-сть заходів

Од. виміру

Кіл-сть

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

1

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

1

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

1

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

1

Порція

31

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

1

Порція

31

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

9

Дві кава-паузи першого дня

1

Порція

62

   

10

Дві кава-паузи другого дня

1

Порція

62

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

         

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

1

Штук

30

   

ручка кулькова, синя

1

Штук

30

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

1

Штук

30

   

12

Винагорода тренера

1

Послуга

2

   

13

Винагорода за організацію заходу

1

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

Х

 

 

Специфікація №3: Проведення двох заходів (тренінгу) у м. Тернопіль: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Кіл-сть заходів

Од. виміру

Кіл-сть

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

2

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

2

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

2

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

31

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

2

Порція

31

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

31

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

2

Порція

31

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

31

   

9

Дві кава-паузи першого дня

2

Порція

62

   

10

Дві кава-паузи другого дня

2

Порція

62

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

         

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

2

Штук

30

   

ручка кулькова, синя

2

Штук

30

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

2

Штук

30

   

12

Винагорода тренера

2

Послуга

2

   

13

Винагорода за організацію заходу

2

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

Х

 

 

Специфікація №4: Проведення одного заходу (тренінгу) у м. Чернівці: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Кіл-сть заходів

Од. виміру

Кіл-сть

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

1

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

1

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

1

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

1

Порція

31

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

1

Порція

31

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

1

Порція

31

   

9

Дві кава-паузи першого дня

1

Порція

62

   

10

Дві кава-паузи другого дня

1

Порція

62

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

         

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

1

Штук

30

   

ручка кулькова, синя

1

Штук

30

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

1

Штук

30

   

12

Винагорода тренера

1

Послуга

2

   

13

Винагорода за організацію заходу

1

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

Х

 

 

Забезпечення комфорту:

- Подбати про комфорт учасників, – забезпечивши зручні меблі, наявність води та інших засобів для зручності під час проживання та зустрічі.

Логістика:

- Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад зустрічі – протягом всього періоду заходу.

Забезпечення комунікації:

- Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.

Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.

Голова фонду                                                        Веселкова В.В.


 

Додаток №3

Лот №3: Організація та проведення заходів: Тренінги для гуманітарних працівників, представників влади, працівників МТП та волонтерських груп. Загалом 5 заходів по 2 дні кожний (для 21 особи по кожному напрямку, всього 125 осіб). Два заходи в м. Тернопіль, три заходи в м. Чернівці), згідно Специфікації №5 – №6.

 

Специфікація №5: Проведення двох заходів (тренінгів) у м. Тернопіль: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Кіл-сть заходів

Од. виміру

Кіл-сть

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

2

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

2

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

2

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

21

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

2

Порція

21

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

21

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

2

Порція

21

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

2

Порція

21

   

9

Дві кава-паузи першого дня

2

Порція

42

   

10

Дві кава-паузи другого дня

2

Порція

42

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

         

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

2

Штук

20

   

ручка кулькова, синя

2

Штук

20

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

2

Штук

20

   

12

Винагорода тренера

2

Послуга

2

   

13

Винагорода за організацію заходу

2

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

Х

 

 

Специфікація №6: Проведення трьох заходів (тренінгів) у м. Чернівці: кінець червня – липень 2024 року (два дні).

№ п/п

Найменування

Кіл-сть заходів

Од. виміру

Кіл-сть

Ціна за одиницю, грн.

Сума всього, грн.

1

Організацію перевезень учасників зустрічі автобусним або ж/д транспортом (плацкарт або купе 2 класу) по території України за попередньою заявкою Замовника

3

Послуга

1

   

2

Оренда конференц-залу з 10:00 до 18:00 для проведення зустрічі, обладнаний необхідною технікою для презентацій та ділових зустрічей (проектор, екран для проектора або телевізор з можливістю підключення через HDMI, фліпчарт)

3

День

2

   

3

Проживання в двомісних номерах, з окремими ліжками, з урахуванням раннього заїзду

3

Доба

2

   

4

Сніданок для учасників зустрічі (перший день)

3

Порція

21

   

5

Сніданок для учасників зустрічі (другий день)

3

Порція

21

   

6

Обід для учасників зустрічі (перший день)

3

Порція

21

   

7

Обід для учасників зустрічі (другий день)

3

Порція

21

   

8

Вечеря для учасників зустрічі (перший день)

3

Порція

21

   

9

Дві кава-паузи першого дня

3

Порція

42

   

10

Дві кава-паузи другого дня

3

Порція

42

   

11

Роздатковий матеріал для учасників зустрічі:

         

блокнот, формат А5, на пружинці, м’яка обкладинка, 48 аркушів

3

Штук

20

   

ручка кулькова, синя

3

Штук

20

   

пляшка об’ємом 500 мл з прозорого харчового пластику, герметична кришка, що закручується з носиком для пиття, без надписів та логотипів

3

Штук

20

   

12

Винагорода тренера

3

Послуга

2

   

13

Винагорода за організацію заходу

3

Послуга

1

   

 

Загальна вартість організації заходу

Х

Х

Х

Х

 

 

Забезпечення комфорту:

- Подбати про комфорт учасників, – забезпечивши зручні меблі, наявність води та інших засобів для зручності під час проживання та зустрічі.

Логістика:

- Призначити відповідальну особу, або команду для організації та координації всіх аспектів заходу, включаючи проїзд, реєстрацію учасників, розміщення, харчування та розклад зустрічі – протягом всього періоду заходу.

Забезпечення комунікації:

- Забезпечити зв’язок між учасниками та організаторами заходу, включаючи інформацію про розклад та важливі оголошення.

Забезпечення всіх цих складових допоможе зробити захід успішним та продуктивним для учасників.

Голова фонду                                                 Веселкова В.В.

 

Додаток №1 до Тендеру (Лот №1)

Додаток №2 до Тендеру (Лот №2)

Додаток №3 до Тендеру (Лот №3)

Тендер на проведення заходів

Тендер


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді