Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO AER

prostirgrant grant_tender_29.03_2
Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів

Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів 

ГО «Агентство економічного розвитку» (далі – Організатор) в межах грантового проєкту   «Голос громади в місцевому самоврядуванні в Миколаївській області: Баштанська, Вознесенська, Галицинівська та Снігурівська ТГ» (Угода про надання субгранту № DOBRE2-SA-24-9-AED від 15.01.2024р), що фінансується за рахунок коштів USAID, угода про співпрацю № AID-121-A-16-00007  «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» у Україні  (далі – Послуги), оголошує відкритий тендер на закупівлю роздаткових матеріалів.  

Дата оголошення про тендеру: 06.05.2024р.  

Термін подання тендерних пропозицій: до 10.00 15.05.2024 р.  

Місце доставки : Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Софіївська 3/35  

Детальний опис товарів, що оголошуються до закупівлі   

 

   

з/п   

Найменування товару   

Основні технічні характеристики   

Кількість, шт   

1.  

Блокнот 

  

  

  

Наведені в табличці нижче  

  

  

170  

2  

Ручка  

200 

3  

Бейдж  

170 

4  

Еко сумка  

170 

5  

Папка А4 

170 

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ   

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ   

Основні технічні характеристики   

Вимоги   

 

Блокноти формат А 5 – тираж 170 шт 

Збирається на пружину з довгого боку. Обкладинка та підкладка друкуються лише з лицьових сторін. По обкладинці та підкладці матова ламінація з одного боку. 

Розмір: не менше 148 × 205 мм 

Друк обкладинки та підкладки: кольорова одностороння 

Папір обкладинки та підкладки: крейдований матовий 350 г/м² 

На обкладинці має бути нанесено напис та логотип проєкту.  

Друк листового блоку повнокольоровий односторонній 

Колір пружини: на вибір із представлених 

Папір блоку: офсетний 80 г/м² 

Кількість аркушів у блоці – 100 шт.  

Ручка – тираж 200 шт 

Колір білий з нанесенням логотипу. Має бути кулькова, автоматична, синє чорнило.  

Бейдж – тираж 170 шт.  

Розмір – 140*100 мм. Матеріал крейдовий матовий папір, щільність паперу 350 г/м2, матова ламінація, відсікання отвору під зажим бейджа. В комплекті до бейджу має бути шнурок з кліпсою.  

Екосумки – тираж 170 шт 

Колір – бежевий, напис  фірмовим шрифтом по центру сумки, з нанесенням логотипу. 

Щільність 160 гр/м2, висота ручки 27 см, розмір 38х42 см., матеріал бавовна. 

Папка А4 – тираж 170 шт 

Форма папки стандартна, цільнокройна. Картон  щільністю 300 г/м². 

Розмір: 220 × 310 мм 

Клапани: два. 

Друк повнокольоровий. 

Ламінація – глянцева з ліцьової сторони. Суцільна заливка – так. 

 

В вартість послуги має входити брендування – нанесення лого/написів проєкту на продукцію та друк. Кольори можуть бути змінені. Макети та кількість буде погоджено з відібраним підрядником.  

Кроки співпраці:  

1 крок – надання цінової пропозиції з зображенням варіантів продукції. 

2 крок – у разі відбору – укладення договору на надання послуг.  

3 крок – надання підрядником макетів продукції, дизайн, узгодження способів нанесення на продукцію лого і написів. 

4 крок – погодження замовником макетів продукції 

5 крок – коригування підрядником макетів продукції. 

6 крок – друк продукції, доставка замовнику. 

Прикріпляємо лого проєкту, яке буде наноситись на продукцію. 

Строк постачання товару:  2 тижні з моменту підписання Договору.   

Вимоги до постачальника товару – Учасника тендеру   

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності та юридичні особи, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні коди КВЕД, мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір, рахунок-фактура, видаткова накладна)   

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (кваліфікаційні вимоги):  

  1. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію та КВЕД; 
  2. Копія документа, що підтверджує податковий статус; 
  3. Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А, додається); 
  4. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.); 
  5. Рахунок-фактура; 
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні види співпраці, тощо) 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:  

1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;  

2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення; 

3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора; 

4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг. 

  

Тендерні процедури  

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу Організатора: [email protected] та [email protected] до 10.00 15.05.2024 року. з темою листа «Відкритий тендер на закупівлю роздаткових матеріалів»  

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.  

Пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників, що їх подали, до повного завершення передачі товару.  

Всі тендерні пропозиції, отримані Організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10.00 15.05.2024 року, розгляду не підлягатимуть.  

Визначення переможця, відбудеться Організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18.05.2024 року. 

Результати будуть повідомлені Організатором шляхом надсилання Учасникам відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  

  

Додаткові застереження  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що Організатор залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.  

Переможець відкритого конкурсу дає згоду на підписання затвердженої форми Договору Організатора, яка наведена у Додатку В  

Контактна особа: Вікторія Савчук тел. +38(066)-504-30-06  

Електронна адреса: [email protected] 

Кабаненко Олена тел.  +38(098)-229-25-25 

Електронна адреса: [email protected]  

Оголошення про тендер

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді