Тендер на закупівлю спортивних товарів Q2-T32-ITB

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

тендер tender ntylth(1)
Тендер на закупівлю спортивних товарів Q2-T32-ITB

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

на одноразову закупівлю спортивних товарів Q2-T32-ITB для виконання проекту 

Благодійної організації «Благодійного фонду «Право на захист»

                            ЗАКІНЧЕННЯ ПРИЙОМУ НА УЧАСТЬ У ТЕНДЕРІ 20 квітня 2023 о 12:00

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  http://r2p.org.ua

  1. ПОТРЕБИ

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника спортивних товарів для внутрішньо переміщених осіб.

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку В.

Доставка за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки вказано прописано в Додатку В.

Примітка: за даним тендером можливий вибір декількох переможців, але перевага буде надаватися тому Постачальнику, в якого наявні всі товари.

Увага: не допускаються товари виробництва країн: росії та Білорусі; не можна пропонувати продукцію завезену з території держав-агресорів, незалежно від країни походження.

Оплата послуг – 70% передоплата та 30% після оплати виключно за безготівковим розрахунком (можливо без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

  1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР  

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ 

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію: 

  1. Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку, відгуки клієнтів.
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.  
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку..
  5. Процедуру та умови доставки в регіони.
  6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.). 

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 

Пропозиції приймаються до 12.00 20 квітня 2023 року виключно за електронною поштою [email protected]

Пропозиції слід подавати у форматі PDF (як додаток, надіслати копії цих документів також у форматі Excel).

!!!ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.

Тобто, перший лист (підписаний та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;

      другий лист (підписаний- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А. 

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію. 

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж [email protected]  , буде відхилена.

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А. 

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом. 

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію. 

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки B). 

При подачі додатку В, оберіть категорію документу при прикріпленні ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

«БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.
БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Яроцького Максима за телефоном

095 72 55 683 або електронною поштою [email protected].

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент Олександр Галкін

Request_спорттовари Annex А Technical Annex B 05.04.2023


Останні публікації цього розділу:

Save the Children шукає партнерів у Південних областях

Запит цінових пропозицій – техніка (проект JERU)

Запит на закупівлю постільної білизни, ковдр та рушників

Запит на постачання зарядних станцій та аксесуарів

Тендер на консультаційний супровід закладів професійної освіти щодо розроблення і впровадження нових освітніх послуг

Тендер на закупівлю зарядних станцій