Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
promindnipro

Invitation for Tender photo_870 (3)
Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник) в рамках проєкту “Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі”, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини оголошує Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області.

  1. Назва організації, яка проводить тендер:

Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник) 

  1. Проєкт, в рамках якого проводиться закупівля:

Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини

  1. Предмет закупівлі: меблі, техніка, обладнання, аксесуари, інвентар, текстиль, аптечки для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області

Лот №1 Офісні та побутові меблі

Лот №2 Офісна техніка, аксесуари

Лот №3 Побутова техніка

Лот№4 Інвентар, текстиль

Лот№5 Аптечки медичні

Обов’язково у кожному лоті:

  • всі запропоновані товари/обладнання мають відповідати специфікації або бути аналогами;
  • вартість пропозиції має включати в себе всі витрати на пакування, доставку, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання.
  1. Доставка товарів: відбувається за рахунок постачальника за адресами, вказаними в Додатку 1 до цього Запрошення.
  2. Порядок поставки товару: товар постачається партіями, партією вважається відповідний перелік позицій товару за однією адресою, що вказана у Додатку 1 за кожним лотом.

ВАЖЛИВО: Поділ постачання товару однієї партії не допускається. Замовник залишає за собою право відмовити у прийнятті товару, який буде поставлено не однією партією, відповідно до вимог цього Запрошення.

  1. Дата оголошення про тендер: 30 серпня 2024 року
  1. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2024 року
  1. Строк надання предмету закупівлі: протягом 10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару.
  1. Умови оплати: безготівкова форма оплати в один із таких способів:

А) 50% попередня оплата і 50% після отримання товару або

Б) 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.

ВАЖЛИВО: У вартість товару повинна бути включена пакування, доставка, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання за адресами, вказаними у Додатку 1.

 10Вимоги до постачальника – учасника Тендеру:

До участі у Тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, які:

  • належним чином зареєстровані за Законодавством України;
  • мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі та/або виробництва з класифікатора КВЕД-2010;
  • мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 3 років;
  • мають можливість здійснити поставку товару у вказаний строк (10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару) за вказаними в Додатку 1 адресами;
  • мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткові накладні, тощо)

 11. Учасник тендеру надає замовнику наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • заповнена за зразком тендерна пропозиція (Додаток 2 до цього Запрошення), чинність якої повинна бути не менше ніж 30 календарних днів;
  • копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  • копія документу, що підтверджує податковий статус;
  • копія документу, з якого вбачаються зареєстровані види економічної діяльності учасника тендеру – для учасників, які не є платниками єдиного податку;
  • докази про наявність принаймні одного подібного контракту для будь-яких товарних позицій, що входять до лотів 1-5 протягом останніх 4 років: сканована копія мінімум одного контракту (з контактними даними) або сканована копія мінімум одного підписаного рекомендаційного листа, в якому зазначені характер, терміни та обсяг виконаного контракту;
  • зразок договору поставки товару;
  • інші додаткові документи на розсуд учасника.

12. Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

2. відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

3. якість товару та відповідність очікуванням замовника;

4. прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товарів.

13. Інформація про тендерну процедуру:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання тендерних пропозицій.
  • Учасники можуть подаватись як на окремий лот, так і на декілька лотів. Якщо учасник подається на декілька лотів, то пакет документів подається у повному обсязі зазначеному у оголошенні на кожен з лотів.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання товарів та/або послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме вимогам тендеру, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з точки зору вартості та якості з урахуванням можливих термінів постачання товарів за визначеними адресами.

Додаткові застереження

  • Учасник тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник тендеру, надсилаючи документи для участі у тендері за цим Запрошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що замовник тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що замовник тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  • Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються, надані для участі у тендері документи не повертають і не рецензують.
  • Замовник залишає за собою право зменшити кількість товарів, визначену у Додатку 1 до цього Запрошення, на момент укладання договорів постачання товарів, в залежності від зміни потреб та фінансування.

14. Вимоги до надсилання тендерної пропозиції

Тендерні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та в електронному вигляді (у форматі Excel та  PDF) мають бути надіслані на електронну адресу замовника [email protected] із темою листа «Тендер на закупівлю обладнання, лот №…» не пізніше 17:59 12 вересня 2024 року.

Всі тендерні пропозиції, отримані замовником після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:59 12 вересня 2024 року розгляду не підлягатимуть.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел. адресою: [email protected]. Кінцевий термін для запитань: до 17:00 11 вересня 2024 року.

15. Інформування учасників про результати тендеру

Інформацію про результати тендеру всі учасники отримають на електронну адресу протягом 7 робочих днів після завершення прийняття тендерних пропозицій.

16. Тендерна документація:


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту