Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
promindnipro

Invitation for Tender photo_870 (3)
Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник) в рамках проєкту “Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі”, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини оголошує Тендер на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області.

  1. Назва організації, яка проводить тендер:

Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник) 

  1. Проєкт, в рамках якого проводиться закупівля:

Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини

  1. Предмет закупівлі: меблі, техніка, обладнання, аксесуари, інвентар, текстиль, аптечки для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області

Лот №1 Офісні та побутові меблі

Лот №2 Офісна техніка, аксесуари

Лот №3 Побутова техніка

Лот№4 Інвентар, текстиль

Лот№5 Аптечки медичні

Обов’язково у кожному лоті:

  • всі запропоновані товари/обладнання мають відповідати специфікації або бути аналогами;
  • вартість пропозиції має включати в себе всі витрати на пакування, доставку, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання.
  1. Доставка товарів: відбувається за рахунок постачальника за адресами, вказаними в Додатку 1 до цього Запрошення.
  2. Порядок поставки товару: товар постачається партіями, партією вважається відповідний перелік позицій товару за однією адресою, що вказана у Додатку 1 за кожним лотом.

ВАЖЛИВО: Поділ постачання товару однієї партії не допускається. Замовник залишає за собою право відмовити у прийнятті товару, який буде поставлено не однією партією, відповідно до вимог цього Запрошення.

  1. Дата оголошення про тендер: 30 серпня 2024 року
  1. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2024 року
  1. Строк надання предмету закупівлі: протягом 10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару.
  1. Умови оплати: безготівкова форма оплати в один із таких способів:

А) 50% попередня оплата і 50% після отримання товару або

Б) 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.

ВАЖЛИВО: У вартість товару повинна бути включена пакування, доставка, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання за адресами, вказаними у Додатку 1.

 10Вимоги до постачальника – учасника Тендеру:

До участі у Тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, які:

  • належним чином зареєстровані за Законодавством України;
  • мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі та/або виробництва з класифікатора КВЕД-2010;
  • мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 3 років;
  • мають можливість здійснити поставку товару у вказаний строк (10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару) за вказаними в Додатку 1 адресами;
  • мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткові накладні, тощо)

 11. Учасник тендеру надає замовнику наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • заповнена за зразком тендерна пропозиція (Додаток 2 до цього Запрошення), чинність якої повинна бути не менше ніж 30 календарних днів;
  • копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  • копія документу, що підтверджує податковий статус;
  • копія документу, з якого вбачаються зареєстровані види економічної діяльності учасника тендеру – для учасників, які не є платниками єдиного податку;
  • докази про наявність принаймні одного подібного контракту для будь-яких товарних позицій, що входять до лотів 1-5 протягом останніх 4 років: сканована копія мінімум одного контракту (з контактними даними) або сканована копія мінімум одного підписаного рекомендаційного листа, в якому зазначені характер, терміни та обсяг виконаного контракту;
  • зразок договору поставки товару;
  • інші додаткові документи на розсуд учасника.

12. Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

2. відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

3. якість товару та відповідність очікуванням замовника;

4. прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товарів.

13. Інформація про тендерну процедуру:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання тендерних пропозицій.
  • Учасники можуть подаватись як на окремий лот, так і на декілька лотів. Якщо учасник подається на декілька лотів, то пакет документів подається у повному обсязі зазначеному у оголошенні на кожен з лотів.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання товарів та/або послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме вимогам тендеру, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з точки зору вартості та якості з урахуванням можливих термінів постачання товарів за визначеними адресами.

Додаткові застереження

  • Учасник тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник тендеру, надсилаючи документи для участі у тендері за цим Запрошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що замовник тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що замовник тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  • Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються, надані для участі у тендері документи не повертають і не рецензують.
  • Замовник залишає за собою право зменшити кількість товарів, визначену у Додатку 1 до цього Запрошення, на момент укладання договорів постачання товарів, в залежності від зміни потреб та фінансування.

14. Вимоги до надсилання тендерної пропозиції

Тендерні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та в електронному вигляді (у форматі Excel та  PDF) мають бути надіслані на електронну адресу замовника [email protected] із темою листа «Тендер на закупівлю обладнання, лот №…» не пізніше 17:59 12 вересня 2024 року.

Всі тендерні пропозиції, отримані замовником після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:59 12 вересня 2024 року розгляду не підлягатимуть.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел. адресою: [email protected]. Кінцевий термін для запитань: до 17:00 11 вересня 2024 року.

15. Інформування учасників про результати тендеру

Інформацію про результати тендеру всі учасники отримають на електронну адресу протягом 7 робочих днів після завершення прийняття тендерних пропозицій.

16. Тендерна документація:


Останні публікації цього розділу:

Послуги з організації проведення онлайн навчання для директорів та адміністративного персоналу 30 закладів професійної освіти (90 осіб)

Конкурс «Навички для інклюзивності» серед закладів ПТО

Тендер із постачання 2000 непродовольчих наборів для використання під час роботи з вразливими групами в громадах в ході реалізації Проєкту.

Тендер із постачання палива (бензин марки А-95 та дизельне пальне) для використання в ході реалізації Проєкту.

Закупівля послуг тренерів для проведення тренінгів у м. Ужгород

SDG Лабораторія зеленої журналістики