Тендер на закупівлю товарів для забезпечення дитячих спейсів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на закупівлю товарів для забезпечення дитячих спейсів

ГО «Дівчата» спільно з World Vision впроваджує проєкт «Захист на Сході», у межах якого вразливим сім’ям із дітьми буде надана комплексна підтримка (зокрема, психологічна, соціальна та грошова) у Харківській та Дніпропетровській областях.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Тендер № PF.PBAS #221600/25 Товари для забезпечення дитячих спейсів” не пізніше 18:00, 02 квітня 2024 року року.

Закупівля товарів складається із 5 (п’яти) категорій:

Категорія 1 Догляд за дітьми та гігієна

Категорія 2 Устаткування

Категорія 3 Ігри та іграшки

Категорія 4 Технічне обладнання

Категорія 5 Меблі

Учасник тендеру може подати пропозицію на будь-яку категорію! 

Термін надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Умови доставки: доставку забезпечує постачальник. Доставка буде здійснюватись в Київську область, м. Київ, вул. Сирецька.

Умови оплати: 100% післяплата або передплата не більше 50% та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної.

Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Щонайменше один договір постачання відповідних товарів. 
  • Сертифікати якості, декларації про відповідність та/або гарантії на товари (Обов’язково для техніки!).
  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 
  • Копія Витягу про реєстрацію платника єдиного податку.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf  

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися  НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Просимо Вас детально ознайомитись з Запрошенням до участі у тендері № PF.PBAS #221600_25

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою:  [email protected]  до 01 квітня 2024 року.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді